Club Dragon 13.2.04 @Senssi Tre

6 posts, 1 page, 1,312 views

Avatar
#1 • • Tomppa_T Guest
Aika vähän oli porukkaa jaksanut tulla Senssille vaikka oli uuden clubin avajaiset. Noble missattiin ja RX lämmitteli loistavasti Circlen settiä. Tero sit räjäyttikin illan KUNNON menevällä polkalla ja NRG:llä. :cool:

Carbon Basedin alku oli jotenkin outo... :confused: Ei olisi tunnistanut jätkiä pelkän musan puolesta. Mutta kyllä sitä oikeeta Carbon Basediakin sit tuli! Kyllä live on aina live!

Nyt nukkumaan.... :hah:
Avatar
#2 • • Edited tumpsi Guest
Terballe iso + Etienne Picard : Get Up!!! :hearts: :cool: :hearts:
Ja muutenkin Tero yllätti "wanhemmalla" saundilla. Onneks tommosta tulee nykyään kuultua sevverta harvoin, ettei siihen pääse kyllästyyn niinku sillon
"the years of polka" ku tota tuli joka tuutista.
Musa soi lujjaa ja hyvvee, mut bassoo oli liikaa; laitoin bissen n.10 cm päähän pöydän reunasta, ja n. 2 min myöhemmin se bisse oli mun housuilla, basson voimasta siis ;)

CB oli ehkä hieman vaisu, silti propsit siitä ekasta biisistä ja Prologue:sta.

Rx oli kans pienoinen pettymys, semmonen happyhappyjoyjoypolkka (mikskä 'tun freeformiks ne ny sitä sanoo..[edit] ja joku sano et hardtrancee, mut paskaa silti, IMO..[/edit]) ei vaan oo mun mieleen.

Ja sit ku E-NRG alotteli, olikin jo aika mennä mättämään ja nukkumaan.

Oli ihan kivaa olla vaihteeks polkkapileissä, onneks noita ei o enää niin usein ;) , mut on silti kiva ku niitä on :happyroll:


edit: lisäys
Avatar
#3 • • OCS Guest
Hiton hyvät bilestykset oli! Taattua pauketta, mutta volaa olisi saanut vääntää hiukan hiljemmalle. Basarin kyllä tunsi kehossa, kun Circle heitti kunnon napakkaa HH:ta, mutta mun korvat ei tykännyt. Valot toimi hienosti ja tunnelma oli alusta lähtien katossa.


Rx oli kans pienoinen pettymys, semmonen happyhappyjoyjoypolkka (mikskä 'tun freeformiks ne ny sitä sanoo..) ei vaan oo mun mieleen.



Ainoat freeformit soitti E-Nrg, eikä Rx. Muistaakseni Rx heitti vähän hard trance painotteisen setin, mikä oli sinänsä piristävää vaihtelua. Olisin kyllä odottanut herralta kovempaa mättöä, mutta hyvä näinkin.

Illan kohokohta eli E-Nrg:n setin alussa tullut "Kevin Energy - Ready" ! \o/

Kiitokset Juselle, Timcelle ja Teemulle etkoiluista ja seurasta! Ensi kertaan..
Avatar
#4 • • Circle Guest
Kiitos vaan kaikille, jotka oli paikalla!! Hauskaa oli uusien ja vanhojen frendejen kans;) Itse kyl tykkäsin Rx-setis, koska se ei ollut mitään perus saksaa jota nyt kuulee joka paikas vaan vähän lightsinpaa hard trancee hyväl sykkeellä! UU JEEE ja otetaan maaliskuus uuusiks!
!KEEP IT NRG! :angry:
Avatar
#5 • • -MamboS- Guest
Joo hyvät kemut oli, pitkästä aikaa koko ilta kunnon menoo ja meininkiä, eikä mitään unimusiikkia. Tais vaan MambO-poika olla aika raskaassa kunnossa loppuillasta kun ei meinannut toi suu pysyä kiinni laisinkaan.

RX:n setti oli helmi siihen alku iltaan ja tuli muutama vanhempikin "hitti", (kiitokset RX:lle cd:stä). Circle väänsi kanssa hyvin menee, vaik alussa tulikin pikku moka :excellent: . CB oli hyvää kuten myös E-nrg, jään odottaan jatkoa.

Joo, maaliskuussa uudestaan ja lisää dekoja pojat. Ja pidä Circle huoli että, ensikerralla soittajat saa tuoretta olutta. Tais olla ekat "bäkkärikaljat jotka jäi ikinä juomatta" :panic:
Avatar
#6 • • Scott Guest
Pahoittelen et kuvissa kesti näin per**** kauan.. Mutta nyt ne on online: http://polkka.com

Videoo on 30minuuttia tapahtumasta, kunhan saan editoitua siitä jotain niin tulee julkisuuteen..