Solid 7.2.04

11 posts, 1 page, 1,471 views

Avatar
#1 • • milo Guest
Olihan ne. Tuttuja oli taas. Porukkaa ei ehkä ihan tungokseen asti, ainakaan ennen puolta kolmea. Musa oli kivaa ja ihquu ja Kraftwerkkiäkin tuli. Kiitokset siitä, vaikka heti perjantain jälkeen tuntuikin hiukan vaisulta.:crybaby:

Ja toivottasti Hesalaisille jatkoilijoille ei jäänyt mitään traumoja siitä ruuanhakumatkasta maakuntaan. Tai siitä ettei keskustassa ole 24h pikaruokaloita. Vaikka onkin. Tänään muistin missä.:D
Avatar
#2 • • UzU Guest
Miika Kuisman setti osui ja uppos *sydän*

Toivottavasti herraa kuullaan Tampereella uudelleen ja pian.
Avatar
#3 • • okiru Guest
Oli kyl mukavat bileet. Kivaa lössii ja hyvää musaa - muuta ei tarvi.
Samus Aran ja Paarma laittikin huolella biittei ja Kuisma korjas potin.
DrS oli myös jälleen todella onnistunut setillään :heart:
Avatar
#4 • • Protesti Guest


Ja toivottasti Hesalaisille jatkoilijoille ei jäänyt mitään traumoja siitä ruuanhakumatkasta maakuntaan. Tai siitä ettei keskustassa ole 24h pikaruokaloita. Vaikka onkin. Tänään muistin missä.:D



Taisi käydä niin, että suuremmat traumat jäi eräälle tyttöselle jatkoilla :D

Itse bileet oli minulle positiivinen juttu. Pysyin lupauksessani pysyä selvinpäin. Kiitos hyvän musiikin. Paarma, Samus ja drs miellytti. Kuisman tykitykset menivät hieman toisesta korvasta ulos .
Avatar
#5 • • drS Guest
Kiitokset paikallaolleille, artisteille, esitanssijoille ja järjestelyihin osallistuneille! Enemmän väkee ois kyllä voinut olla, mutta kyllä sitä meininkiä näytti tollainkin syntyvän..

Samuksen & Paarman setti oli odotetusti allekirjoittaneelle illan parasta antia. Kuismakin luonnollisesti rokkas, vaikka PAn kanssa ilmennyt säätö vähän laski fiiliksiä.. Omaan settiin olen myös suht tyytyväinen, vaikka lopussa ne neljä kutsumatonta vierasta lavalla pilasivatkin hienosti encoren :)
Avatar
#6 • • meisi Guest

Taisi käydä niin, että suuremmat traumat jäi eräälle tyttöselle jatkoilla :D




:laugh: totta turiset kuomaseni!
Avatar
#7 • • Elatek / Lauri E Guest
Seura, setit ja olut miellytti! Kiitos kekkereistä. :)
Avatar
#8 • • nuh Guest
Team KUKO SHAKAKU hoiti kyl homman tyylikkäästi kotiin. Ja
oli aikamoiset jatkotkin. Että hauskaa oli, joskus taas uusiks. :P
Avatar
#9 • • jorkki Guest
Oli kyllä jälleen oikein mukavat geggerit.. Hyvää musaa, seuraa ja kaikkee :heart:
Avatar
#10 • • Paarma Guest


Ja toivottasti Hesalaisille jatkoilijoille ei jäänyt mitään traumoja siitä ruuanhakumatkasta maakuntaan. Tai siitä ettei keskustassa ole 24h pikaruokaloita. Vaikka onkin. Tänään muistin missä.:D



Ei toki, vaan sellanen "voiko tosiaan olla näin"-tyyppinen jälkihiki ;) Mutta joo, hieno reissu oli, kiitokset asianomaisille autonkuljetuksesta ja yleisestä houstauksesta, alkoholi oli hyvää ja sitä oli riittävästi. Ja tosiaan tuo mun & samuksen setti pitäs olla nauhalla, voi laittaa meidän puolesta jakoon kunhan drs kerkiää.
Avatar
#11 • • Beliar Guest
Missä kuvat?!?!