The Vikings of BASS tour

26 posts, 2 pages, 4,225 views

Avatar
#1 • • rhedlund Guest
Päiväkoti oli kyllä oikea matalataajuusareena. Mitä helvettiä, IVO:n kovan setin jälkeen BassJunkie veti ehkäpä kovimman elektroliven minkä olen _ikinä_ kuullut, aivan tajutonta!!! ja sitten vielä Wonderboy edusti oikein jävla bra[tm] biiseillä. Mahtoko talo rapistua yhtään kun ainakin takaseinä resonoi niin perkeleesti ja sai pelätä milloin katto tippuisi niskaan :)

harmi että jää tre ja hki väliin, näistä keikoista pitäis kyllä kokea jokainen. kansalle lisää bassoa!

tackar och bockar.
Avatar
#2 • • dab Guest
"Jos ei taju lähde äänenpaineesta niin viimeistään savumyrkytyksestä". Oli kyllä parasta pitkään aikaan. :)
Avatar
#3 • • upee Guest
paikalle oli eksynyt roppakaupalla tuttuja ja tuntemattomia, ja tunnelma olikin mukavan tiivis. yöpuu kutsui jo ennen imatran voimaa, joten bass junkies jäi kuulematta :/ erkko soitti kivoja ralleja, pimeyden jousi & knight rider -remix jäivät päällimmäisinä mieleen. varsin mukava joskin omalta osalta vähän lyhyeksi jäänyt nite out.

ps. kuolee kuolee kaikki kuolee.
Avatar
#4 • • ojis Guest
Huh huh mikä ilta. Erkko pisteli alussa erinomaista settiä, jonka jälkeen IVO esiintyi. IVO oli loistava kuten aina, mut Bass Junkie räjäytti kyllä potin. Kovin live mitä mä olen kuullut! Bileistä sen verran, että jotku tais vähän valittaa liiasta savusta... mun mielestä sitä oli just sopivasti ;) . Ja kyllä, paikka tosiaan resonoi aika kivasti! Kiitos Bass Junkie, kiitos päiväkoti!

.ojis
Avatar
#5 • • Päiväkoti HQ Guest
Kiitti vitusti, Perzza IVOsta tossa vieressä korostaa että kiitos kaikilta.
Avatar
#6 • • Laite Guest

Kiitti vitusti, Perzza IVOsta tossa vieressä korostaa että kiitos kaikilta.



sano ivolle kiitos. Jäi bass junkien live väliin kun piti lähteä kotiin nukkumaan ja valmistautumaan ikävään aamuherätykseen. ivo rokkas kyllä niin perkeleen kovaa. \o/

Täytynee katsastaa kamerasta kuvat vielä lähipäivien aikana, ensin täytyy päästä eroon tästä hirveästä krapulasta :crybaby:

edit: http://laite.org/galleries/paivakoti
tuossa huimat 7 kuvaa eilisestä. Savua oli sopivasti tunnelman luomiseen, mutta kuvauksen kannalta katsottuna toi oli lähestulkoon toivotonta.

p.s. krapula meni ohi :hah:
Avatar
#7 • • hugebass Guest

Kiitti vitusti, Perzza IVOsta tossa vieressä korostaa että kiitos kaikilta.



hä, taas päikkärissä yötä vai?

loistava keikka molemmil pändeil!
Avatar
#8 • • Seb Guest
Aivan loistavaa setitystä. Minä en ainakaan jäänyt kylmäksi. Kiitos Päiväkoti ja muut poppoot.
Avatar
#9 • • Kalle Karvanen Guest
Aika liekeissä oli koko mesta. Bassoa oli ajoittain sopivasti. Koko talo resonoi "hieman" kun käytiin ulkona tsekkaamassa, toivottavasti alakerran Suomirock Baarin juntit kuulivat miten musaa pitää soittaa :) Savua oli hiukan liian vähän :( Tuttuja oli ihan mieletön määrä ja oli mukava havaita että basso oli vetänyt porukkaa myös ulkopaikkakunnilta.

Erkko pisti kivoja viisuja (tiedät mitä tehdä sille yhdelle levylle kun se ei enää nappaa sua ;) kuten myös itselleni uusi ulkomaan tuttavuus Wonderboy. Ivon live oli taattua tuuttausta mahtavilla välispiikeillä varustettuna. Bitch give my money back!

Illan pääesiintyjä ei jättänyt kylmäksi. Setti lähti käyntiin Bass Junkien omalla versiolla Man Parrishin Hip Hop Be Bop-klassikosta, josta edettiin mukavasti rankempaan suuntaan. Helvetin hyvä live!

Kiitos esiintyjille, Päiväkodille ja kaikille tutuille ja anteeksi hillitön humalatilani varsinkin loppuillasta, josta en paljoakaan muista, eli sori jos on tullut mokailtua :)
Avatar
#10 • • osenoko Guest
Bassoviikingit Tampereen YO-talolla : Bass Junkie rok-rok!!! Oli kyl sellaista tykitystä että en oo aikoihin kuullut! :)

Mr. Velcro Fastener ei jäänyt paljon jälkeen, mutta ilmeisesti PA oli optimoitu BJ:lle, tai ainakin hän sai siitä huomattavasti enemmän irti.

Loistavat livet kaikenkaikkiaan, thumbs up! :)
Avatar
#11 • • burdock Guest
Tampereen keikalta fotoja:
Vikings Of Bass Photogallery

tuli tsekattua turku ja tampere :) täytyy sanoa että turussa oli bass junkie parempi mitä tampereella. ivo rokkas päikkärillä kympillä. savu oli _tun jees :) velcrot, kuten yleensä, on aivan hemmetin hyvä livebändi!
Avatar
#12 • • Zeraf Guest
Mr. Velcro Fastener jyräs Mansessa. Mikähän oli IVO:n vika biisi, mä haluun sen itelleni? Se Paranoid se ei kumminkaan ollu... :D
Avatar
#13 • • burdock Guest

Mikähän oli IVO:n vika biisi, mä haluun sen itelleni?



Sylvester - Rock The Box
Avatar
#14 • • Zeraf Guest
Kiitän informaatiosta. :)
Avatar
#15 • • lazy cat Guest
Treella oli hienoa, velcrot vei ainakin mun kohdalla suuremman huomion kuin itse bj. Ollin lavakarisma on ihan käsittämätöntä, siitä saa hataran käsityksen jos tsekkaa jannen kuvat.

Ja lauantaina oli niiiin hienoa kun pääsi käymään Voltissa. kyllä levykauppa on aina levykauppa. :) tai fiskhuset ::p: hihhi

- Katja
Avatar
#16 • • J-P Guest

Treella oli hienoa, velcrot vei ainakin mun kohdalla suuremman huomion kuin itse bj. Ollin lavakarisma on ihan käsittämätöntä, siitä saa hataran käsityksen jos tsekkaa jannen kuvat.



siitä olen samaa mieltä, että velcrot rokkas (bj oli ihan ei-mun-mieleeni).
MUTTA ehkä tuo ollin lavakarisma on enemmän naisten mieleen... hyvin pisti vokaalia, ei sillä, mutta mun pikkupöksyt eivät kyllä kostuneet... hmhm.... :)
Avatar
#17 • • Lank Guest
Lyhyestä virsi kaunis: Täällä oli kivaa, kiitos kaikille :)
Avatar
#18 • • halme Guest
Jeah, railakas viikonloppu! Hyvin näyttäis tuo elektro ja basso uppoavan jengiin niin tanssilattialla kuin baaritiskilläkin :) Lisää vaan, koukatkaas JKL:n kautta sit kans ni pannaan yhdessä ketarat kohti kattoa ja bailataan amalgaamit irti hampaista!

Meiningit tampereen Telexistä löytyy osoitteesta:

http://www.punainen.org/~halme/vikings_of_bass/


tv: Heikki
Avatar
#19 • • drS Guest
tampereella ei tullu pimeyden jousta :(
Avatar
#20 • • xybo Guest
Helsingissä tuli.