Club Roska, Tampere

50 posts, 3 pages, 19,563 views

#1 • • serotonot Guest
Kiitos eli anteeksi

mulla jatkuu roska töissä.

pliis

bootsit (käärmeennahka)

mut joo

miksei

LISÄÄ HEVII
#2 • • mürkky Guest
Ei näin
#3 • • serotonot Guest

Ei näin

onneks ei
#4 • • tempest Guest
lol, olipas hauskaa pitkästä aikaa :D meni vaa vähä myöhäseks taas nukkuminen ku kaheksan pintaan vasta lopeteltiin ryyppääminen :excellent:
#5 • • hahmo Guest
huh huh mikä olo :)

roska tuotti voittoa ? kuinkakohan tämä on mahdollista ? ilmeisesti ei juotu tarpeeks...vaikka hyvä yritys oli, kun muistikin lähti :)

paikka oli melkein täys ja meininki kyyl mahtava :)

suuret kiitokset kaikille artisteille, flabojen jakajille ja laitteita tuoneille yms yms..yhteistyö kumppaneille..

seuraava roska tampereella loppu keväästä tai syksyllä..kunhan keritään vaan sopiin hyvä päivä :)
#6 • • Herman Prime Guest
Ei muuta kun: This is the real shit! ja Bondikidikidikibondikibom.
#7 • • UzU Guest
Kerrankin mä sain jammailla niitä biisejä mistä oon aina salaisesti diggaillut. Eikä ollut mitään paineita pukeutua coolista. Sai olla oma itsensä.

Pikkupuolella oli kyllä kovin live ikinä! Myös meitsi sai oman 5 minuuttia kuuluisuutta soittamalla Matti Nykästä kahden kappaleen verran... Lopetan dj-urani näin huipulla. Miksulla oli kyllä roska[tm]-känni.

Paljon kavereita mut en varmaan tunnistanut puoliakaan niiden tuulipukujen takaa. Aerobic-videot suoraan museosta ok. Sai kyllä olla suu hymyssä koko illan :)
#8 • • milo Guest
Illan saldo: kadonnut silmälasikotelo, punaiset peukalonkynnet ja todella tahmeat ceedeitten kannet.:crybaby:

Ja toivottavasti spiikit eivät olleet liian kovia tai todella typeriä.: 014 : : mad :
#9 • • zAo Guest
Wuhuu! Olinpa fiksu kun päätin lähteä bileisiin,
oil mieletöntä, paras Roska tähän mennessä mulla :)

Erityismaininta pienenpuolle, ehkä hävyttömintä
ja irstainta menoa pitkään aikaan :cool:

Sekoilua tuli tallennettua huonoille kuville ja laitoin
ne huonolle sivulle tänne

:laugh:
#10 • • UzU Guest

Sekoilua tuli tallennettua huonoille kuville ja laitoin
ne huonolle sivulle tänne

Voi hyvä elämä. Nyt sitä vasta tajus kuinka hirveät ne omat kuteet oli :D
Myrkky on kuningas!
#11 • • Edited okiru Guest
Muahahahhahahahahahahh :laugh: :D
Paras ilta ikinä!!!!! Oli helvetin hauskaa!!! Darude oli ykkönen. Hitto sitä jengii siel kun jammas =DDDDDDDDDDDDDDDD
Ei pysty vieläkään käsittään.
Miksun ja henkan känni kyl illan parasta hupia :D
Saakelin hyvä meininki ja turku onnea - koittakaa selvitä menosta :D
muahahahha

Ja myrkky olit paras ämcee ikinä!!!! todella hävytöntä ja irstasta. mites se meni.. näyttäkää mihin te pystytte kullat tjsp.. rankaiskaa toisianne etc :laugh: ei pysty käsittään.

Pari törkeetä rivii hymiöitä vielä :) :D :cool: :hah: :scared: :laugh: :laugh: :panic: :roll: :happyroll: :mad: :laugh: :laugh:
#12 • • zAo Guest

Myrkky on kuningas!

Todellakin! Myrkyn spiikkaukset oli NIIIIIN
loistavia! Ehkä jopa parasta koko bileissä! :laugh: :hah:
#13 • • mürkky Guest

Myrkky on kuningas!

Todellakin! Myrkyn spiikkaukset oli NIIIIIN
loistavia! Ehkä jopa parasta koko bileissä! :laugh: :hah:

voivoi kun sydäntä oikein lämmittää tuollaista lukea. Niin sitä piti sanomani että noi aurinkolasit mitkä mulla näyttää päässä kuvassa olevan kulkeutui hervantaan. Jos joku kaipailee (ja varmasti kaipailee) niin yhteyttä saa ottaa.
#14 • • tempest Guest

Darude oli ykkönen. Hitto sitä jengii siel kun jammas =DDDDDDDDDDDDDDDD
Ei pysty vieläkään käsittään.

Musta se oli aika huono läppä. Ei se nyt ehkä niin kauheesti iske biisinä ainakaan enää, mut alkaa mennä vähän liian pitkälle tää "darude dissaus" kun biisiä soitetaan ainoastaan jossain roskaklubilla. Kuitenkin toi träkki on ollu monelle saunatrancemiehelle avain maailmalle, ja se on ollu tosi kova raita monissa muissa maissa... paitsi suomessa! kumma juttu. Jäipä vaan hyvin mieleeni ku tulin sisään niin heti sandstormi raikaa. Muuten oli kyllä loistava meininki :)
#15 • • Herman Prime Guest
Hei multa löyty laukusta tommonen punanen kangas varustettuna roska-logolla. Palautan, kun tiedän mihin. :scared:
#16 • • Laite Guest

Musta se oli aika huono läppä. Ei se nyt ehkä niin kauheesti iske biisinä ainakaan enää, mut alkaa mennä vähän liian pitkälle tää "darude dissaus" kun biisiä soitetaan ainoastaan jossain roskaklubilla.

Tais osua arkaan paikkaan? ;)
#17 • • drS Guest
voi elämä.

en tiedä mitä sanoa, fiilis on kuin olisi tullut yhdistetyistä häistä ja hautajaisista. eli kyllähän tämä selkeästi oli paras roska so far.

pikkupuoli oli niin sairasta, että se pitää änkee kyllä tuleviinkin Treen tapahtumiin. maailman kovin live, joka ei tietenkään olisi onnistunut ilman MC myrkyn korvaamatonta apua.

kiitos humalalle.

mun ja milon setti tuli nauhalle ja tulee jakoon jossain välissä, siinähän kärsitte sitten.
#18 • • hahmo Guest
itse kadotin nahkarotsin,housut,kengät ja digikameran.. mutta onneks löysin ne päivällä :)

enkä ollut ainoo..jonkun takki,housut,kengät ja reppu yms..olis tremontilla..voipi siltä kysellä..

käydessä yo-talolla eilen todettiin että illan myynti oli reilusti normaalia parempi..eli porukka ollut ihan läskeissä :)

herman prime..palauta mulle tai tremontille se ennen 20.2 jolloin onpi jyväskylän roska..eli ei kiirettä :)

kuvia netiin kunhan keritään..säätää :)

oliskohan tampereelta lähdössä bussillinen turkuun tai jyväskylään...? kannattaisko ? ROSKAPUSSI olis jees...
#19 • • Laite Guest

jonkun takki,housut,kengät ja reppu yms..olis tremontilla..voipi siltä kysellä..

taidan tietää kenen noi on :)

[13:05.11] <myrkky_> sitten kyllä ahistaa jos tavarat hävis
[13:05.17] <lelle-> :O
[13:05.21] <lelle-> vaikuttaako siltä?
[13:05.23] <myrkky_> takki housut kengät reppu paita
#20 • • Ana-- Guest
Mun on kyl pakko vähän dissaa järkkäreitä siitä, et meitsi ajaa kaks
ja puol tuntii sinne soittamaan pro bono ja vartin sai soittaa rauhassa,
ni sit sama jätkä joka mut buukkas sinne tuli tönii dekkien takaa veke,
ja sinne änki jotain ihme jätkiä urpoilemaan.

Ihan oikeesti, jos ei sovita soittoaikatauluja ja äijät tulee vitun kaukaa
soittamaan, ni ois se kyl ihan rentoo et annettais sit soittaa kans.

Onneks tosta nyt ei roska pilalle menny mut lähellä oli.

Ihanat naiset pelasti kyl illan ^__^