miau! 31.12.2003

45 posts, 3 pages, 6,134 views

Avatar
#1 • • drS Guest
Hiton hyvät bileet! kiitti järjestäjille!
:D

Posts: 3,707

#2 • • :D
yhdyn edelliseen.

paikalle kannatti tulla lahdesta asti. oli alussa vähän väkeä +
seisova pöytä safkaa. rokrokrok. kuvia myöhemmin. ehkä huomenna. :)
Avatar
#3 • • frequent Guest
if you're not here - you're nobody

if you're here....


kova meno ok !
Avatar
#4 • • UzU Guest
Olipas makoisaa. Tarjoilu oli niiiin herkullinen. Ja tämä koskee niin _hävytöntä_ seisovaapöytää kuin musiikkiakin. Ja oih ne naiset ;) ..ja miksu (drS)!
Avatar
#5 • • milo Guest
tsatsiki rules the planet:D

++miksu on sö0pöp
Avatar
#6 • • jorkki Guest
Witun HYvät geggerit.. ja Terkkuja Miksulta :happyroll:
Avatar
#7 • • tR3mONt Guest
aika hulluu. vuosi vaihtuu. samuli rokkkaa. miksulta terkkuja. taas. :scared: enivei :hearts: he le meeeee ja huomenna sattuu päähän
Avatar
#8 • • Elatek / Lauri E Guest
Siis täällä on kaikkee mulle, nakkeja, perunasalaattia, miksu (drS) ja karvasia eskimonaisia!! :heart: ja maijulla ei ole sukkahousuja!!1
kiiiitoshh!!!
Avatar
#9 • • mark hamilton Guest
Juu-u.. miau!
Avatar
#10 • • meisi Guest

Siis täällä on kaikkee mulle, nakkeja, perunasalaattia, miksu (drS) ja karvasia eskimonaisia!! :heart: ja maijulla ei ole sukkahousuja!!1
kiiiitoshh!!!




siis mullahan on sukkahousut! mut ne on rikki ja roikkuuu polvis :right:
ja hjuva meininki! kiitos kittos! miksuki on tääl :heart: :heart:
kohta vaihtuu vuosi jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!1111
uzuki on käny pulis! cillis on känäs! henu viä enemmän!

loistavaa ruokaa!

minen etkot rokkaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
:angry:

puspus
Avatar
#11 • • mark hamilton Guest
Voividdu postasin väärään topikkiin.. g dg
Avatar
#12 • • egz Guest
täällåä on kaikkkee ja vuosi vaihtu. hjuva meno

perinte5y7u8i
maiju vähä postas jatu8t8uf8ufu8
totata jm,mm ja miksu (drSKJI)Xumixke

s jonb00
Avatar
#13 • • okiru Guest
Mut pakotettiin utaähän....

Hyvä om meidinki ja promillet :eek:

ja mikus /drS)9on homos!!!!!


-mika
Avatar
#14 • • tR3mONt Guest
on muuten hyvä bisse täällä. Maistuu ja silleen.

Signature: Tapsa. Moro.
Avatar
#15 • • tR3mONt Guest
moi mim m :crybaby: i m :laugh: :laugh: :laugh: mioi moi mioi krr ahjj totannoinqq muqa q qtyäällkäq on qbpojquq qmasijqu avuqstaa jqaq q saqbotoiq qkirtjoqittamiqstaniq qqqq qgheqi yäqäq qmeqneeqqqqn qqqqqqqqq qnqqqq qumqtydqinhqq qjk'qjkq qqyyqypqqtoqitgqanoi9qnmqqqqqssssssoasasasaisasaisa sjoafosdoam sa sahosddaihjsijaysasasasasasasas asasasasasa
Avatar
#16 • • tR3mONt Guest
maiju ja jaakko on ihannia!!!!!!!!!!!!ja mikko0 kans!!!!!!!!!!! :hearts: :hearts: :hearts: :hearts: :hearts: :hearts: :hearts: :hearts: :hearts:

syökää kanaa#e"####
Avatar
#17 • • tR3mONt Guest
lisäukdsemnä edelliseen et tuskan piisami musta ylväs seisoo kuin kirottu druidipylväs. hyppien karvaista tasajalkaa, huutaen teurastus alkaa. heittäen hullua riimiä ympäri navetan lattiaa, totanoin joo wewg 3eliklkä -egbsz


drS on kovin
Avatar
#18 • • Edited tR3mONt Guest
.saakelin tyypit spämmäili tänne mun nickillä ... annettakoon nyt anteeks.. kiitti maiju, drS ja jaakko ym :roll: :cool:
Avatar
#19 • • tR3mONt Guest
onnkes en jättäny uloskirjautumatta :scared:

niinnojooo onneks en. TOIVOO: TAPSA. O H O . :hearts:


äh


miaussa on kivaa
Avatar
#20 • • frequent Guest
ok, ensimmäisenä: jos plattarilla joskus valitaan vuoden kännitopic niin mun vote menee kyllä tähän.

sitten kelataan ilta nopeesti läpi:

Lahesta auton kyydissä Tampereelle, Klubi oli _ihan_ tyhjä sinne saavuttuamme, mikä oli sinänsä jees koska olin valmistautunut jonottamiseen... toisaalta tanssikavereita ei oikein löytynyt.

Kuka nyt soittikaan ensimmäisenä: loistomusaa. Just sellasta mitä olin odottanut kuulevani alottelumusaksi, ja tulipahan jorattua Klubin dancefloorilla yksin \o/

Ensimmäisestä setistä vielä nousi mieleen Stone Rosesin Fools Gold, lieneekö ollut Grooverider remiks vai mikä mutta voi morjens ku tunnistin piisin ni sit lähti fiilikset kattoon <3 <3 <3 näin vanhana brittipopparina :o)

Kasarihitin kuuloiset piisit soi sitten alussa aika railakkaasti, ironisinta oli ehkä se että ainoa piisi mikä ei henk.koht. iskenyt ollenkaan veti sitten tanssilattian lopulta täyteen :) Tässä vaiheessa mestoilla olikin jo populaa suht hyvin. Ei mulla kyl mitään valittamista tän musiikin suhteen, ainoo vaan että harmittaa ettei tullu jorailtua enempää niitä remiksejä.

Tokan setin loppuun mennessä alkoi sitten soimaan jo techimpi house ja imho tais sinne loppupuolelle mahtua ihan teknoraitojakin - itse olin ihan pähkinöinä.

Kimik soitti vissiin lopussa, oli pieni yllätys että setti tuntu menevän koko ajan kiksumpaan suuntaan mutta ei se menoa haittannut - päinvastoin. Muutama tuttu piisi kolahti niiiiiiin kympillä ja se tais näkyäkin :)

Äänentoisto mestassa oli noin amatöörituntumalta sanoen tosi hyvä, joskin korvatulppia tuli välillä ikävä. Valot oli olosuhteet huomioon ottaen tosi hyvät, esim. ne takaseinälle suunnatut Miau-logot jäi mieleen. Muuten decot oli ok, vaikka aika vähänlaisesti niitä olikin. Sopivasti, sanoisin - itse ainakin hymyilin monta kertaa niille kissan kuville.

Ja hei, ilmasta safkaa? Jos mä olisin tajunnut että siellä on patonkia ja jotain valkosipulisysteemiä sen päälle ni mä olisin (melkein) jättänyt tekemättä omat gourmet-safkat himassa :) Muutenkin safkatarjoilu oli erittäin _loisto_, sitä jäi sinne vielä lähtövaiheessakin aika reilusti. Eihän bileisiin tulla syömään mut anyway.

Kaikenkaikkiaan tää reissu kyllä pelasti allekirjoittaneen uudenvuoden. Kiitoksia Martinille kuljetuksesta ja järkkäreille ja kaikille muille bilettäjille hyvistä uudenvuoden bileistä.

OK, ehkä jäi pikkasen kaivelemaan että uv-hetkenä mulla ei ollut ketään halattavana mut jospa se korjaantuis ens vuonna....

edit: typo