Hesperia closing party

15 posts, 1 page, 2,553 views

Avatar
#1 • • ---[-]--- Guest
Kommenttia bileistä:

Saavuin bileisiin noin klo 24.00. Kimik siis tuli tutuksi. Erittäin maistuvaa settiä . Välillä musa oli ehkä turhan pliisua omaan makuuni, mutta breakbeatin jälkeiset tauot ja sitä seuranneeet rikotut biitit kertoivat kyllä että mies oli elementissään. Setti oli kokonaisuudessaan hyvin rakennettu. Breederin Chain tuli oikeaan aikaan ja Tabi jatkoi mielekkäällä trancella aloitusbiisistä lähtien. Itseasiassa korjaukset Tabilla ajoittain olivat eleettömämpiä kuin Danny Howellsilla konsanaan. "Fake no more" kiinnitti huomion. Tosin loppuun asti en paikalla ollut, joten loppuillasta olen jäävi puhumaan mitään. Valot olivat aika perussälää...ne eivät kutsuneet tanssijalkaa vipattamaan sen enempää, vaikka ohjaus olikin moitteetonta. Soundi oli laadukasta. Voin vain kuvitella millaisella fiiliksellä djt saivat soittaa. Palvelukin sujui moitteettomasti. Alussa juomaa sai tosin jonottaa turhankin kauan ja suurimmat ruuhkat tapahtuivat WC:ssä...tosin järjestäjistä riippumattomista syistä. Ihmisillä tosin tuntui olevan hauskaa ja sehän on pääasia. Liikkuminen oli sulavaa...tanssilattia piukassa, mutta käytävillä mahtui kulkea. Eli BUENO!!! Soittojärjestys tuntui olevan järjellä väsätty....tosin koko bileissäoloaikana musa tuntui olevan yhtä suurta nostoa. Lisäväriä kuitenkin toivat punatukkaiset mimmit sekä bilettäjien tekemät vahajuttusydeemit dj- pöydän eteen. Muuten hopeakangas djn edessä ei juurikaan tuonut lisäarvoa bileisiin, koska paikka oli muuten dekottu olemattomasti. Kysymykset kuuluvatkin:

a) Miksi liialliset kompromissit vaikuttivat negatiivisesti bileiden ulkoasuun ja varsinkin dekotukseen, jota ei ollut.

b) Missä on järjestäjien NÄLKÄ entistä parempiin bileisiin?

Ilman näkyviä kompromisseja sekä Kriston sekoilua lukuunottamatta oltaisiin lähellä kiitettävää. ;) NYT 8+ ....eli puhtaat paperit!!!

Kiitoksia järjestäjille!!!
Avatar
#2 • • vaavu Guest
Kyllä Hallmarkin hautajaiset oli mulle enemmän SE tapahtuma. Kun tämmöinen visualisti olen, niin heti ensimmäisenä pisti silmään paikan riisuttu ilme: ei dekon dekoa. Tämä on aikamoisessa kontrastissa sekä Hallmarkin että Pussyn suhteen, joissa molemmissa on ihan eri tavalla silmänruokaa. Tuollaisenaan Hesperia oli vain... no, hotellin yökerho.

Bileet oli ihan jees, ja erityisesti Tero soitti ihkua heti alkuillasta, mutta piti sitten kuitenkin kömpiä kohtuu aikaisin kotiin. Oli kiva turista ihmisten kanssa ja katsella vanhoja julisteita ja muistella menneitä tapahtumia.

Kyllä se Orkidean ja Tabin hehkuttelu silloin viimeisessä Hallmarkissa oli paljon enemmän :hearts:
Avatar
#3 • • Tapi T Guest
This is your sanctuary... :hearts:

Decot loistivat poissaolollaan, mutta kaiken visuaalisen ankeuden kompensoi Kimin ja TAB:n huikeat setit. Kimin setti oli ehkäpä paras, mitä minä olen häneltä kuullut. Loistavia uusia ja vanhoja biisejä sekaisin, kansa vaatii tracklistin!

TAB soitti pitkästä aikaa lähes täysin juustovapaan setin, mitä nyt viimeiset puoli tuntia olivat jo sitä tutuksi tullutta kauraa Motorcycleineen. Muuten toimi mulle aivan loistavasti!

Illan biisit:

Donna Lewis - Take Me Over [Francesco Farfa rmx]
Binary Finary - 1998 [PvD rmx]
WOW - Sequoia [joku härö rmx]

Illan sitaatti:

Jätkät on vissiin menossa kakkoselle, koska kaikki jonottavat WC-koppeihin.
Avatar
#4 • • Homegrove Guest

Jätkät on vissiin menossa kakkoselle, koska kaikki jonottavat WC-koppeihin.



Ujo pissa on hieno asia. Haluaako joku perustaa tukiryhmän? :D
Avatar
#5 • • kisumisu Guest

Jätkät on vissiin menossa kakkoselle, koska kaikki jonottavat WC-koppeihin.



Ujo pissa on hieno asia. Haluaako joku perustaa tukiryhmän? :D



Hannu, ei kyse voi olla ujoudesta ku koppiin menee aina vähintäänki kolme :laugh:
Avatar
#6 • • Homegrove Guest
Se onkin sitten ihan eri asia... Ehkä ne kannustaa toisiaan. "Pystyt kyllä pissaamaan vaikka katonkin vieressä, luotan suhun. Pystyt siihen."

:D
Avatar
#7 • • ville Guest


Ujo pissa on hieno asia. Haluaako joku perustaa tukiryhmän? :D



_o/ ;)
Avatar
#8 • • HardS Guest

Ilman näkyviä kompromisseja sekä Kriston sekoilua lukuunottamatta oltaisiin lähellä kiitettävää. ;)



MITÄÄ! :D Oli kyl aika jees humala :)(:


ps. tukiryhmään!
Avatar
#9 • • Homegrove Guest
Tää tarvii selkeesti oman topicin....
Avatar
#11 • • timoteus Guest
Ai kato....säkös niitä vahanukkejuttuja olit duunannu :)

Ja jatkot oli ihan loistavat vaikka ei levylaukusta ei löytynytkään Slusnik Lunan Sunia saati niitä muita piisejä :D
Avatar
#12 • • hexagon Guest

Jätkät on vissiin menossa kakkoselle, koska kaikki jonottavat WC-koppeihin.



Ujo pissa on hieno asia. Haluaako joku perustaa tukiryhmän? :D


:D
Mun mielestä niissä vessoissa pitäisi olla keskellä sellainen about 2 metriä halkaisijaltaan oleva reikä (á la France), jonka ympärillä porukka kusisi ringissä (edit: jos sitä halkaisijaa vielä laajentaisi, niin siihen keskellähän saisi DJ:n :D ). Ujoja pissaajia varten olisi yksi koppi (kusilaarit purettaisiin), plus sit kutukoppi, kuosauskoppi ja sammumiskoppi erikseen.
PS. Harmi, että Hesperia muutetaan turhempiin tarkoituksiin, oli erinomainen bilepaikka :( Rupeaa näköjään Helsingistä vähenemään kunnon bilemestat...
Eipä mulla mitään on-topiccia ole tarjota tähän ketjuun (syy: asuinpaikka).
Avatar
#13 • • Zapa Guest
joo oli ihan hubaa ja musakin teki gutaa! binary finary kruunas :king:


hesperia rip.
Avatar
#14 • • milla Guest
oli ihan jees.. mut lähinnä siks kun oli kivoi kavereita, bileet ei mitenkää erikoiset :confused:
Avatar
#15 • • -Lootus- Guest
tulipas kiva päätös kuukauden juomatauolle,
oli ihan sanoinkuvaamattoman kivaa!
Kiitti niille joille se kuuluu :heart:

ps. lupaan etten laula enää koskaan mita mita mita sina sanoa....


-k