Hallmark - end of an era

33 posts, 2 pages, 4,814 views

Avatar
#1 • • Remotion Guest
:angry: :angry: :angry:
:angry: :angry: :angry:
:angry: :angry: :angry:

"tää on loppuunmyyty"
-minä ja kaverini ovella, klo 12.00

revi sit siitä, nih prkl! :mad: :right:

(sorry blondie)
Avatar
#2 • • Datawolf Guest
\o/ KIKSUU! Siis ei voi muuta kuin sanoa, että aivan mahtava meininki. Valot olivat kauniita. Naiset olivat kauniita ja etenkin musiikki oli kaunista. Harmi että Hesperian loppu alkaa bileiden osalta olla lopuillaan, mutta onneksi tuli käytyä ja nautittua jokaisesta sekunista.

Pistetään tähän vielä plussat ja miinukset:
+musiikki
+valot
+tunnelma
+paikka noin yleensä
+halvat liput
+yms yms

-hinnat. tuopillinen vettä maksoi 2e, kokis 3.90e ja paukut jotain vieläkin järkyttävämpää.
-ihmisiä oli alussa ihan liikaa. Tuli melkein Tiestot! ;D

*kiitos ja kumarrus*
Avatar
#3 • • Timce Guest
"No nynne sit loppus"

Kiitos menneistä bileistä. Kivaa oli...

PS.Anna on kiva :heart:
Avatar
#4 • • Bedrock Guest
Tennisnumeroita lainatakseni;

6 6 6 DJ Orkidea
0 0 0 DJ TAB

:silence:
Avatar
#5 • • TommyT Guest

Tennisnumeroita lainatakseni;

6 6 6 DJ Orkidea
0 0 0 DJ TAB

:silence:



Hyvin sanottu, naulan kantaan.. :excellent:

Mut joo. Voi hiton hitto, kun hesperiabileet alkaa nyt olla viimeistä vaille loppu.

Mun mielestä toi Hesperia vaan on suht. erinomainen isohko klubitila. Pienillä dekoilla ja valoilla saa kivan näköseks, tanssia voi joka puolella ja PA soi varsin mainiosti niin ikään joka puolella. Viina on kallista joo joo, mutta sellaista se on.

Ilta oli jälleen kerran kovin mahtava. Molemmat dj:t soitti hyvät setit ja kansa oli messissä.

Orkidea löysi taas kerran juuri ne raidat. Tabi ihkuili ihan mukavasti, klasaripumputtelu sopi iltaan hyvin.

-TommyT-
Avatar
#6 • • NS Guest
Kiitti vaan sille tytölle joka vei mun member cardin. :mad:
Avatar
#7 • • OSC8 Guest

Kiitti vaan sille tytölle joka vei mun member cardin. :mad:



No kuule kivat sille tytölle joka vei täällä mun rave-pillini :crybaby: Toista en ikinä tilalle hankkinut -> yksi muisto vähemmän :laugh:



Mut joo, onhan tollanen kyl varmaan ärsyttävää. Mitäs se sillä ees tekee, eiks noi oo niinku henkilökohtasii?
Avatar
#8 • • ville Guest
Siinä se sitten oli :( Toivottavasti hallmark jatkaa pian tai järjestää lisää kaapelibileitä ...

Itse bileet olivat mitä mainioimmat ja ihmiset tuntuivat olevan aika viihteellä. Lisäksi kiitosta tulee itse klubbaajille, joista hyvin moni oli ns panostanut iltaan ... upeaa katsottavaa :)

Ryysistä tietysti oli ja hikikin tuli eli täysin normaalit hesperiabileet. Vaikka mieli teki bilettää, niin viimeisen hallmarkin kunniaksi otettiin vaavun kanssa parikuvaa.. Harmillisesti monta näpsäsyä meni pilalle kuvaajien päihtymystilan takia ja siten monta kaunista asukokonaisuutta jäi ikuistamatta. Toivottavasti muiden kuvat onnistuvat paremmin.
Avatar
#9 • • ERROR Guest
Loistavat Bileet, hyviä ihmisiä ja ihanaa menoa. Toivottavasti darra vielä helpottaisi niin pääsisi fiilistelemään oikein kunnolla.
Avatar
#10 • • xybo Guest
Jeh. Tuli kerrankin tultua paikalle ajoissa.

Orkidean alku oli kiksulevyjen b-puolen biittitömiä biisejä,
mitkä sopikin oikein mukavasti, siirtyen tylsähköön perus
skeidatranceen (about samat biisit mitä ferrykin soitti suomessa
käydessään vähän aikaa sitten, eli ei kovin toimivaa kamaa),
Orkidean loppusetti kuitenkin lähti liikkeelle mukavasti sitten
ja se maistu. Tabin alku oli sitten aika rankka tiputus tasossa,
mutta muutamien lämmitysbiisien kauttaa päästiin hittiputkeen
ja supasoo huusikin tuntitolkulla.

Toisinsanoensanoen Orkidean setti peruspaskaa, hyvin pienellä
kiksutuksella ja Tab:in pääasiassa oikeaoppista kiksua, sitä mitä
koko klubin olisi pitänytkin olla kaikissa tapahtumissa.

Hyvin tuli viihdyttyä sekä tiskillä että joraamassa. Ensimmäinen
kerta vuosiin kun tuli kelpokiksuakin hallmarkissa.. enemmän kun
2 biisiä...

-- xybo
Avatar
#11 • • Hasse G Guest
Paikalle saavuimme jäsenkorttien kera tossa ennen yhtätoista ja sisälle pääsi ripeästi. Jotkut valittivat ryysiksestä mutta mua ei ehtinyt haitata, kyllä sieltä oma kolo löytyi niin tanssilattiankin kuin kulkuteiden osalta. Molempien dj:den setit oli muutamaa helmiäistä lukuunottamatta ihan jees. Kai Orkidea laittaa raitalistan tonne charts, lists... osioon, kiinnostais tietää joidenkin niiden kappaleiden nimiä.

Mutta kaiken kaikkiaan erinomainen lopetus hallmarkeille! :hearts:
Avatar
#12 • • LindaGP Guest

(sorry blondie)



No tän kerran. Olen pahoillani puolestasi. :(

Kiva, että Member-puolella oli vähän naposteltavaa, nälkä kun sattui yllättämään (ylläri, ylläri...), skumppatarjoilu hieno homma, olisin tietysti toivonut myös alkoholitonta vaihtoehtoa Nyytin takia. Nyt jäi skumppa juomatta.

Kiitos Orkidea! Kiitos TAB! Parempaa hautajaismusaa saa etsiä. Valot olivat hienot.

Vähän varovaisemmin tuli nostettua polvea, mutta kuitenkin riittävästi. Kiitos taas vanhoille ja uusille tutuille. Nähdään taas Hallmarkin uudessa kodissa!
Avatar
#13 • • Osiriz Guest
Aivan mielettömän huikeat kemut! Ihmiset, musiikki, fiilis, kaikki täydellistä. :hearts: Kiitos ja kumarrus! :)
(Mutta vielä tavataan Hallmark & Pussy Clubin kimppabileissä!)
Avatar
#14 • • milla Guest
menin leffaan, menin kotiin, olin menossa nukkumaan ->yhtäkkiä olin hesperian edessä jonottamassa noin kello puol yks. no mut joo, kiitos kahdelle miehelle joiden ansiosta pääsin kuin pääsinkin vihdoin sisään!

mahtavaa kun oli kaikkii tuttuja paikalla! hyvä meininki tungoksesta huolimatta, ja se oli pääasia!

nyt mul on aika paha olo kyl.
Avatar
#15 • • aakkospussi Guest
:roll: kuvat on nyt netis.. jee jee.. se joka uskaltaa tai jaksaa mennä mun sivuille ni olkaapa hyvä... http://www.abcdtatu.com sieltä niitä löytyy... :roll: kyllä oli sit hauskat bileet kiitos hallmark, orkidea, tab ja kaikki ihmiset... :excellent:
Avatar
#16 • • Tapi T Guest
Mulle ei kyllä oikein tällä kertaa maistunut. Orkidean setistä kuulin about vikan tunnin, eikä kyllä oikein napannut. TAB:n eka puoli tuntia olivat aivan erinomaista, mutta sitten homma muuttuikin todella peruskiksuksi, eikä juustoakaan säästelty. Soundi upposi kuitenkin yleisöön kuin kuuma veitsi voihin ja ajoittain tunnelma oli todella korkealla.

Muuten bileet olivat kyllä vähintäänkin mainiot ja järjestelyihin ja visuaaliseen ilmeeseen oltiin uhrattu aikaa todella. Laser toimi hyvin, valot olivat upeat ja PA soi kirkkaasti. Hallmarkin hinta/laatu-suhde osotti jälleen kerran kiistattoman ylivertaisuutensa.

Eniten tuolla häiritsi monen ihmisen melkoinen päihtymystila ja poket saivat roudata aika monta ihmistä pihalle. Muutenkin nuo olivat ensimmäiset bileet about vuoteen, missä sekaisin olevat turistit häiritsivät.

(Hurjan huhun mukaan Member Loungessa tarjoiltiin mm. Bollinger-samppanjaa. Olisin ollut jo kahdeksalta ulkona odottamassa, jos tämän olisin tiennyt. Nyt jäi elämäneliksiirit juomatta! :mad: )

Illan quote:

- Kaverilla oli ylimääräinen lippu ja mä lähdin messiin. Sulla kuluu tota happoa vissiin vähän enemmänkin?
Avatar
#17 • • JussiS Guest

Illan quote:

- Kaverilla oli ylimääräinen lippu ja mä lähdin messiin. Sulla kuluu tota happoa vissiin vähän enemmänkin?


Täälläkin tuli pikaisesti käytyä, ja oikein kivaa kyllä oli. TABi soitti just sitä mitä pitikin viimeisissä Hallmarkeissa, vanhaa ja hyvää. Paljon löyty tuttuja, ja pohjille oli kerääntynyt jo aika hyvät kännit, eli pyydän samantien anteeks huonoa käytöstäni :excellent:

Illan quote:

- Saat satasen jos otat mut mukaas sisälle, etkä tota homoo. (Tapahtui 01:30 kun tulin sisälle broidipuolen kanssa).
Avatar
#18 • • e-z Guest
ah - ehkä kingein kirjoitus aiheesta löytyy osoitteesta
http://www.stealthunit.net/message.aspx?intBoardID=3&intMessageID=122372
- joka taisi olla myös viikon topiceissa. suosittelen, toinen näkökulma!

muttamutta. olihan siellä ihan ok meininki, mutta mitään kovin mieleenpainuvaa en muista. oli mun ekat kiksubileet sataan vuoteen enkä kyllä jäänyt kaipaamaan :)
Avatar
#19 • • charmer charmeleon Guest
Jep, kivaahan tuol' oli. Orkkis ja Täbi veti kiitettävää settii! Kiitos kaikille paikalla olleille hyvistä bileistä!

Enkä vieläkään päässyt kenenkään kuvaamaksi. Mä taidan olla jotenki "epäkuvauksellinen", koska en ole kertaakaan netissä näkemissäni bilekuvissa vilahdustakaan itsestäni nähnyt...