Studio 54

60 posts, 3 pages, 6,869 views

#1 • • Tres Guest
Wikidi wikidi.

Tää jäi sit reilun tunnin kaoottisen ryysimisen
jälkeen näkemättä; pienessä kuumeessa ei huvittanut
jäädä pidemmäksi aikaa kohkaamaan :mad:
Olis ollu edes kunnon jonot ja selkee ohjeistus
että mitä tapahtuu ja kuka menee oikeesti mistäkin
sisään mut ei vittu tällasta pelleilyä.

Ennakkolippu oli, kiitti vitusti. Oli ihan vitun
ihanaa. Toivottavasti kuitenkin teillä sisään
päässeillä oli kivempaa :heart:
#2 • • Quu Guest
Ei näin

Jonotettiin jumalattoman pitkä aika "vip/ennakko" -jonossa jossa tunnelma oli yksinkertaisesti kaoottinen.

Tämä portsari pääsi liioittelematta 80% sisään jonon ohi tulleista pummeista sekä kavereista.

Jonotettuani noin 20min metrin päässä ovesta, portsari keksi että olin väkivaltaisesti työntänyt jonoa eteenpäin ovelle päin. Tästä poke antoi minulle porttikiellon kyseisiin tiloihin. Kaikki jotka minut tuntevat voivat kertoa kuinka väkivaltainen ja hermoheikko ihminen olen ( ;) ).

Tästä vittuuntuneena lähdin noin kymmenen ennakkolippulaisen (jotka olivat odottaneet jonossa kiltisti) kanssa Kermaan, jossa pidettiin hauskaa.

Yksinkertaisesti kaikki asiat jotka olisi voinut kyseisessä bilejärkkäyksessä hoitaa huonosti, hoidettiin päin vittua. Haistakoon vittu koko järjestävä organisaatio.

Ei minkäännäköistä kontrollia oven ulkopuolella?

ps. Ei paljoa lämmitä maanantaina saatavat 10e lipusta takaisin siinä vaiheessa kun on jo venannut 15 metrin jonossa tunnin.
#3 • • :t:c: : : Guest
54 oli alakerrassa <3
#4 • • lad Guest
..jo pelkästään tähän mennessä tulleista viesteistä päätellen ei yhtään harmita että olen yövuorossa. ..odotan vaan sitä nurinaa mikä aamulla pärähtää puhelimeen kun kaverit aloittaa "***-kun-piti-***-olla-sitä-ja-***-tätä-eikä-***-päästy-***-edes-sisään-***" :crybaby:

Ilmeisesti joku on kuitenkin päässyt tanssaamaan (väkivallalla tai ilman :what: ), hyvä niin, ja varmasti nauttinut olostaan. Mielellään itsekin siellä olisin ollut.. :silence:
#5 • • osm Guest
Hehhee kuulostaa siltä että ainakin oven ulkopuolella päästiin autenttiseen Studio 54 -fiilikseen. ;)
#6 • • da_chef Guest

Hehhee kuulostaa siltä että ainakin oven ulkopuolella päästiin autenttiseen Studio 54 -fiilikseen. ;)

Selkeästi Tres ja Quu eivät olleet tarpeeksi ghey kun eivät päässeet sisään ;)
#7 • • pie Guest
mä arvasin tämän ja onneksi jätin väliin :)
#8 • • Tres Guest

Mä voisin kuvitella et 54:sen portsarit
voi vaan haaveilla tollasesta kaaoksesta :scared:
Semminkin kun ryhmämme ohjattiin jo yhdessä vaiheessa
Klaus Kurjen ovelta Memphiksen puolelle katseltuamme
ensin kahden metrin päässä klaus kurjen ovesta miten
poke tosiaan päästää jotain Ale Pub -teinejä jonon
ohi sisään. Memphiksen puolelle opastamisessa oli
ilmeisesti se idea, että koska lippuja ei enää liputtomille
myyty olisi molemmat sisäänkäynnit voitu hyödyntää
ennakkolipullisille. Käytännössä: paskat. Mempparin ovella
vasta kaaos olikin, ja meidät sinne ohjastanut ohjelma-
vastaavakin liukeni vähin äänin paikalta eikä jäänyt
selvittämään tilannetta millään tavalla.

Jos tää nyt jotenkin kuulu tohon studio 54-konseptiin
kuten tässä on leikkisästi esitetty, niin herää kysymys
että mitäs kivaa seuraavaksi muisteltaisiin?
Ruotsin diskopalo revisited? 'Älkää valittako jos teidät
tallataan hengiltä. Se kuuluu tähän konseptiin' :mad:
#9 • • Daniel Braun Guest
heh heh hee...
Tää kuullostaa jo siltä et nää bileet vois ranka "vuoden pahiten mokatut järjestelyt" kategorian sijalle #1 :D

E10V bileetkin nähtävästi onnistuivat jonotukset tms osalta paaaaljon paremmin.

Järjestävävien tahojen huolimattomuutta vai onkos tää nyt joku uus "trendi"? :D
#10 • • Tres Guest

heh heh hee...
Tää kuullostaa jo siltä et nää bileet vois ranka "vuoden pahiten mokatut järjestelyt" kategorian sijalle #1 :D

Tohon en sano mitään, sisällä oli varmasti
hyvä meininki sen perusteella mitä kuulin
sisälle päässeiltä, mutta ovien ulkopuolella
tunnelma oli kyllä lähempänä lynkkausmentaliteettia
kuin kivaa klubi-iltaa.
#11 • • Moraani Guest
Olipas kivaa. Poket hyvin karkein ottein työnsivät jonoa taaksepäin, jengi lenteli mihin sattui ja sen jälkeen syyttelivät muita "pikkutyttöjen" runnomisesta.

Kyllä järjestelyt jonkinlaisen awardin ansaitsisivat. Jonotimme hyvin pitkään Kurjen jonossa, kunnes poke huutaa: "Enään ei kukaan pääse sisään, saatte rahanne maanantaina takaisin." Ihmiset ovat metsästäneet aiheeseen sopivia vaatteita, laittautuneet, jonottaneet, ostaneet ennakkoliput; siinä vaiheessa se 10e ei paljon lämmitä. Itse kiukuspäissäni revin jo lippuni ja heitin poken suuntaan, tiedä sitten saanko edes sitä 10e takaisin. Tosiaan, tämän ilmotuksen jälkeen kuitenkin ihmisiä otettiin vielä sisään. :confused:

Meneekö mempparilla _niin_ hyvin, että sekä hlökunnalla että järkkärillä on varaa kohdella asiakkaitaan miten sattuu. Ollin suusta tuli mukavaa tervetulotoivotusta ja pokeilta myös, en nyt rupea selittelemään yksityiskohtia.

Lähettiin sitten porukalla kermaan ja oli tosi hauskaa. Kerma parantaa haavoittuneet :heart:
#12 • • Funkatronik Guest
- En voi ymmärtää mksi noin päästetään jo kello yhdeltätoista ennakkoliputtomia sisään että ulkona on sata ennakkolipullista tunnin odottamassa kello yhdentoista aikaan ilman että yksikään jonosta pääsee edes sisälle. Eikö se ns. tavisten sisäänpäästö pitäisi lopettaa siinä vaiheessa kun ennakkoliput+ravintolan sisällä olevat ennakkoliputtomat=ravintolan kapasiteetti? No ei kai sitten.

- Musiikki muuttui discosta houseksi Memphis-salissa joskus yhden aikaan.

- Soittiko se Bevans missään välissä mitään missään? Olin kyllä aika humalassa, ehkä vain sekoilin kun en huomannut.

-prepaid-liittymästäni loppui saldo, piti tulla siten taksilla kotiin.

-Kultapaitainen järjestäjiin kuulunut ihminen joka tulee päästämään porukkaa ns. jonon ohitse mutta johdattaakin sitten vain ihmiset Memphiksen puolen ovelle, jonka jälkeen häviää ilmaan ja aiheuttaa kaaosta kun ihmiset jotka luulivat pääseväsnsä sisälle alkavat mellakoimaan, jota järjestysmiehet eivät osaa kontrolloida.

+ Dress code oli hallussa huomattavan monella.

+ Sisäänpääsyn jälkeen oli ihan hauskaa.
#13 • • alke Guest

heh heh hee...

Tohon en sano mitään, sisällä oli varmasti
hyvä meininki sen perusteella mitä kuulin
sisälle päässeiltä, mutta ovien ulkopuolella
tunnelma oli kyllä lähempänä lynkkausmentaliteettia
kuin kivaa klubi-iltaa.

rohkenen kyllä olla eri mieltä siitä miten hauskaa siellä sisällä on siinä vaiheessa kun koko kompleksi on ahnehdittu täyteen ihmisiä.
itse en paikalla ollut enkä ollut missään vaiheessa tulossakaan, mutta joistain aiemmista memphis-kokemuksista on jäänyt huonoja viboja käsittämättömästä väentungoksesta. ei siinä muuten mitään mutta esim. nimenomaan memphiksen puolella siirtyminen paikasta toiseen on ryysiksessä verrattavissa lähinnä siirapissa uimiseen.
nytkin jo kuuli raportteja siitä miten muuten oli ihan kivaa, mutta tungos sai poistumaan jo aikaisin pois paikalta, enkä yhtään ihmettele.
#14 • • Fusione Guest

katseltuamme
ohi sisään

Hehee.. ai sä näit mut :excellent:
#15 • • Tres Guest

katseltuamme
ohi sisään

Hehee.. ai sä näit mut :excellent:

Olisin kyl huutanu ku hyeena jos olisin nähny :mad:

Eli täsmentääkseni tuota kommenttia nyt vielä:
jos kerran laittautumisen piti olla joku kriteeri
jonossa kiilaamiselle ja nopeammalle sisäänpääsylle,
niin minkähän takia juuri ne vähiten/ei-lainkaan
panostaneet pikkublondit ja niiden kansitakkikaverit
tuntuivat pääsevän portsarin avustuksella sisään
samalla kun ennakkojono oli täynnä viimeisen
päälle kimaltelevia diskohileitä. :scared:
#16 • • Individual Guest
:::
#17 • • Snoup Guest
Pitää jatkaa viel tätä tilitystä...
Siis haluaisin, että joku järjestäjäorganisaation jäsen ottaisi kantaa täällä kuohuvaan keskusteluun ja yrittäisi edes selitellä kuinka tälläinen on mahdollista? :angry:

Itse pääsin kylläkin sisään, odotettuani tunnin jonossa. Fiilikset oli aika pohjilla kun lopulta päästiin sisään. Suurin osa ystävistäni jäi kylläkin ulkopuolelle.

Poke sano Kurjen puolella n. 45min jonottamisen jälkeen, että tästä jonosta ei pääse ennakkolipuilla sisään :confused:

Omissa kokemuksista tää tälläytyy heti Edenin kylpyläbileiden jälkeen toiseks! :cool:

VITUN TURISTIT
#18 • • Pilkku Guest
Joo-o, itse bileet olivat varmaan oikein hyvät, mutta tuo toiminta ovella oli jotain aivan häpeällistä.. Millä periaatteella ihmiset oikein päästettiin sisään? Memphiksen puolella oli melko siisti jono ylös katua pitkin. Jono ei kumminkaan edennyt lainkaan, koska jostain syystä ovimies päästi koko ajan sivusta tunkevat ihmiset sisään. Ihmisiä puski koko ajan sivusta, eivätkä ovimiehet puuttuneet asiaan mitenkään, suorastaan suosivat niitä ihmisä enemmän. Jossain vaiheessä myös joku aivan pihalla oleva ohjelmavastaava tms. oli koko ajan tyrkyttämässä tätä katua pitkin etenevää jonoa taaksepäin jollain teennäisella syyllä koska "ovia ei saatu auki" (ovet olivat tässä vaiheessa niin auki kuin vain voivat olla) ja jälleen sivusta änkeävät pääsivät jonon ohitse. Olisivat mielummin siirtäneet ihmiset jonon päähän, kuin että siirtäisivät jo kauan jonottaneita ihmisiä taaksepäin.. Tästä jäi kyllä niin paha maku, että pitää varmaan alkaa boikotoimaan Memphistä kunnes maksaville asiakkaille aletaan antamaan asianmukaista palvelua.
#19 • • Funkatronik Guest

Joo-o, itse bileet olivat varmaan oikein hyvät, mutta tuo toiminta ovella oli jotain aivan häpeällistä.. Millä periaatteella ihmiset oikein päästettiin sisään? Memphiksen puolella oli melko siisti jono ylös katua pitkin. Jono ei kumminkaan edennyt lainkaan, koska jostain syystä ovimies päästi koko ajan sivusta tunkevat ihmiset sisään. Ihmisiä puski koko ajan sivusta, eivätkä ovimiehet puuttuneet asiaan mitenkään, suorastaan suosivat niitä ihmisä enemmän.

Nuo sivusta puskeneet ihmiset, kuten minä olivat ihmisiä jotka eräs järjestäjä haki Kurjen puolen ennakkkojonosta jotta he pääisivät joskus sisään. Ongelma oli siinä että ne portsarit eivät päästäneet näitä ihmisiä sisään vaan jättivät siihen ovelle tukkeeksi, josta aiheutui mellakointia ja pahaa mieltä.

Tres: Terveiset muuten Ristolle.
#20 • • Moraani Guest

Nuo sivusta puskeneet ihmiset, kuten minä olivat ihmisiä jotka eräs järjestäjä haki Kurjen puolen ennakkkojonosta jotta he pääisivät joskus sisään.

Tätä tapahtui kyllä myös Kurjen puolella hyvinkin kiitettävästi. Jos olisin kiilannut, olisin varmasti päässyt nopeemmin sisään. Nyt seisoin jonon ensimmäisenä ties kuinka kauan ja vierestä puskevat kiilaajat otetaan sisään. Memphis poikottiin, ainakin mun osalta.