CODE RED "Season Closing Party" 7.11.03

33 posts, 2 pages, 3,378 views

Avatar
#1 • • mrt Guest
Kiitämme kaikkia kuluneesta vuodesta :) Näihin kemuihin päättyi tämä vuosi ja mitä tulee vielä illan setteihin niin Hannu ja Kotkan pojat soittivat kyllä mun mielestä parhaat setit :) Taas... ;) Kiitokset myös Alexille Binary Finarystä, toi muistoja mieleen :)

Kiitokset soittajille, kiitokset bailaajille, ensi vuonna jatketaan... :)

Lovee...
Avatar
#2 • • Homegrove Guest
Mulla oli kivaa. Seura oli hyvää, olutta tuli juotua riittävästi ja oli mukava soitella. Holle ja Radiac tosiaan soitti mukavaa trancea, Alex meni vähän ohi kun olin jo siinä vaiheessa aika tuiskeessa ja tuli alakerrassakin aikaa melko paljon vietettyä.

Ainoa mikä jäi ihmetyttämään oli jonkun missio vessanpönttöjä vastaan, molemmista kopeista miesten vessassa oli rikottu vesisäiliöt. :confused:
Avatar
#3 • • Bio Guest
Kiva ilta oli.. Hyvää musiikkia sai kuulla, alex kunnari jäi väliin kun iski suuri väsymys :(
Avatar
#4 • • DyyD Guest
Viihdyin kyllä todella hyvin, varsinkin alakerrassa. Menoa tosin hidasti kahdelta tytöltä saamani kylmä kohtelu ja nimittely. :scared: No ei vaine, oli aivan loistava ilta. Päätimme sen siihen pisteeseen kun olimme vielä hyvillä mielillä ja suuntasimme kotia. Kiitos taas. :heart:
Avatar
#5 • • nenna- Guest
..olipas meininkiä..vaikkakin paikalle ehdittiin aika myöhään, eli Hannu jäi kuulematta..mut Kiitokset mixceedeestä!..oikein maistuvaa! :heart:
..myös Kunnari soitteli kivaa..
..Kiitoksia Tonylle kuluneesta vuodesta! :)
Avatar
#6 • • Lucy Luke Guest

Menoa tosin hidasti kahdelta tytöltä saamani kylmä kohtelu ja nimittely. :scared:



Liikehdit kuin Travolta, oikeesti ihan hyvässä mielessä sanottuna! :laugh: Eikä me kohdeltu sua mitenkään viileästi, alhaalla vaan sattui olemaan vähän kylmä... ;)
Avatar
#7 • • Cype Guest
:D
Oli todella makeet bileet, fiilikset kohdillaan koko illan.
Hannu soitti mun mielestä varmaan parhaan settinsä ikinä ainakin mun korvin kuultuna :)

Kotkan poijaat soittelivat niin herkkuu että tanssilattiaakin tuli kulutettua vähintäänkin kohtuullisesti. Oli taas mukava nähdä :excellent:

Lopussa porukka vähän väheni, mutta ei menoa haitannut.

Loistava kokonaisuus.

Thnx :happyroll:
Avatar
#8 • • DyyD Guest


Liikehdit kuin Travolta, oikeesti ihan hyvässä mielessä sanottuna! :laugh: Eikä me kohdeltu sua mitenkään viileästi, alhaalla vaan sattui olemaan vähän kylmä... ;)



Ok. Mä en tohon Travoltaan sano kyl yhtään mitään, mut ens kerralla voisitte tulla hieman lämmittelemään... :laugh:
Avatar
#9 • • Elohopea Guest
Oli taas kerran huba hubaa vaikka oli jo alkuillasta lähdettävä kun velvollisuudet muualla kutsuivat...tyypillistä...
Hannun setistä ehdittiin kuulla loppu ja se oli aivan loistava! Hyvä hyvä!
Kiitoksia Tonille, Juhalle ja muulle porukalle hyvästä groovesta!
Jäämme odottelemaan ensi vuotta ja sen tuomia kujeita!!
:heart:
Avatar
#10 • • mrt Guest


Liikehdit kuin Travolta, oikeesti ihan hyvässä mielessä sanottuna! :laugh: Eikä me kohdeltu sua mitenkään viileästi, alhaalla vaan sattui olemaan vähän kylmä... ;)



...mut ens kerralla voisitte tulla hieman lämmittelemään... :laugh:



Mul oli kylmä kans ;) :D No, itseasiassa mun selkä oli ja on edelleen pipi ja siihen ei auta muu kuin lepo... DyyDelistä Travolta, kannatetaan :D
Avatar
#11 • • Lank Guest
Joo kivaa oli tosiaan, hannu rules :D

Olin tullut laivalta suoraan ja olo oli sen mukainen. Työpäivä kolkutti takaraivossa ja kotiin tulikin lähdettyä suht ajoissa. ::shocked:

Kiitos tonille tarjonnasta ;) ja bileistä yleesäkin :)
Avatar
#12 • • JussiS Guest
Kivaa oli, kiitsat Hollelle ja Reiskalle ja muulle Team Kotkalle aloittelu- ja lopetteluseurasta. Ens kerralla vähän enemmän selvinpäin.

Musasta sen verran et muut rokkas, Alex ei iskenyt sitten pätkääkään.
Avatar
#13 • • holle Guest
Kiitoksia järjestäjille, Jussille ja Hannalle majoituksesta/pohjustuksesta/jatkoista, sekä kaikille bilettäjille! Vaikka porukkaa oli vähänlaisesti, pitivät nekin ihmiset hauskaa muidenkin puolesta. Taas kerran oli hauskaa Turussa!
Avatar
#14 • • downunder Guest
Törkeen hyvää musaa Homegrovelta ja Hollelta ja Radiacilta!!! Alexin missasin kun menin alas sheikkaamaan bebaa. Kiitos näistä, ens vuotta odotelles...
Avatar
#15 • • holle Guest
Ai niin, illan huippuhetkiä oli (n. 15min. ennen meidän settiä) vessassa sönköttävä äijä. Valitti kaverilleen, kun toi äijä joka just soittaa, ei soita proteusta... :scared: Eikä muuten ollut eka kerta, kun kuulen ton saman.. Teki mieli kysyä siltä, että tulitko muuten traktorilla?
Avatar
#16 • • Homegrove Guest

Valitti kaverilleen, kun toi äijä joka just soittaa, ei soita proteusta...



Kävi multakin toivomassa Proteusta... En muista mitä vastasin mutta olen varma että se oli diplomaattista. :D
Avatar
#17 • • holle Guest

Valitti kaverilleen, kun toi äijä joka just soittaa, ei soita proteusta...



Kävi multakin toivomassa Proteusta... En muista mitä vastasin mutta olen varma että se oli diplomaattista. :D

Jep, sammalsi jotain, että oli just käynyt pyytämässä. Puhumme siis samasta tanelista. :D
Avatar
#18 • • RadiaC Guest
kiiitosket :) kivaa oli.... ne kelle sen mixin heitin nii vois kohteliaaasti antaa jotai palautetta vaik mun sähköpostiin.. ;) hollelle nääääääääääiiin iso kiitos siitä että jakso kuljettaa kokomatkan turvalllisesti sekä isot kiitoxet myös niille muille ketkä kiitoksensa ovat ansainneet...tiedätte kyllä :) enskertaan ..
Avatar
#19 • • Elohopea Guest

Valitti kaverilleen, kun toi äijä joka just soittaa, ei soita proteusta...



Kävi multakin toivomassa Proteusta... En muista mitä vastasin mutta olen varma että se oli diplomaattista. :D



Lienee se sama Hauska Veikko, joka märisi ettäjotta mulla on ruma pipo
:D
Jos se oli se sama kaiffari ja otti niin paljon hernettä kun ette soittaneet proteusta niin meni ja uhmakkaasti hajotti vessanpöntötkin
Meitä on sitten joka junaan... :panic:
Avatar
#20 • • Lank Guest

Valitti kaverilleen, kun toi äijä joka just soittaa, ei soita proteusta...



Kävi multakin toivomassa Proteusta... En muista mitä vastasin mutta olen varma että se oli diplomaattista. :D



Lienee se sama Hauska Veikko, joka märisi ettäjotta mulla on ruma pipo
:D
Jos se oli se sama kaiffari ja otti niin paljon hernettä kun ette soittaneet proteusta niin meni ja uhmakkaasti hajotti vessanpöntötkin
Meitä on sitten joka junaan... :panic:



Kivalta kuulostaa :angry: , henk kohtasesti mua ainakin ärsytti ne vessanpytyt aikasta paljon, toivottavasti loukkaa vielä joskus kun rikkoo niitä! :mad: :angry: