Ferry Corsten @ COLORS

30 posts, 2 pages, 3,763 views

#21 • • putteh Guest
Ensimmäistä kertaa hesarilla ja tyylikäs paikkahan se kieltämättä on. Pitää erikseen mainita todella ystävällinen henkilökunta, ihan lämmitti mieltä Makasiinien vittuuntuneiden ja elämään kyllästyneiden vaarien jälkeen.

Musiikki oli heti alkuillasta lähtien todella mainiota, upposi kyllä minulle. Tilaa oli mainiosti, kulkemaankin pääsi varsin helposti ja niin edelleen. Siinä rappusten vieressä tosin oli tosiaan sitä liikennettä jonkun verran, mutta toisaalta baaritiskikin oli varsin optimaalisella etäisyydellä ;)

Sitten itse päästaran setti. Hyvää, paikoin jopa kiitettävän hyvää soundia noin pääosin. Ferryn eka tunti oli kyllä aivan rikollisen erinomaista settiä, huh huh sentään! Mutta sitten siinä keskivaiheilla tuli miun makuun ihan karmeeta skeidaa (just se väli, millo soi Punk ja Rock your body rock ja Daruden Music jne.) Siinä välissä pääsi tunnelma latistumaan aika pahasti. Kolmen jälkeen tulikin sitten taas parempaa soundia.

Jengi oli kyllä täysillä menossa mukana koko setin ajan, joten ei siinä kyllä omatkaan fiilikset nyt liikaa päässet laskemaan missää välissä :)

Joku tämän biisin mulle jo bileissäkin kertoi, mutta pääsi jo unohtumaan: eli vika biisi ennen encoreita, piiiitkä breakdown, kaunista pianoa. Mikä biisi?

Loppujen lopuksi jäi kyllä vahvasti plussan puoleinen fiilis bileistä ja Ferrystä, vaikka miehen setti ei odotuksia vastannutkaan.
#22 • • MikkiHiiri Guest

Joku tämän biisin mulle jo bileissäkin kertoi, mutta pääsi jo unohtumaan: eli vika biisi ennen encoreita, piiiitkä breakdown, kaunista pianoa. Mikä biisi?

Yläällä mainittu Corderoy - Sweetest Dreams (Ferry Corsten remix)
Ferry yks parhaista remixeistä ikinä. Huomaa kyllä, että mies on tehnyt
täydellä sydämellään ton raidan :heart:
#23 • • putteh Guest

Yläällä mainittu Corderoy - Sweetest Dreams (Ferry Corsten remix

Sehän se oli. On kyllä taivaallisen hieno biisi, just sitä Ferryä, mistä minä diggaan :excellent:
#24 • • OSC8 Guest
Oli kännipäälä - wihii :hah:

Illan kohokohta:

koko ravintolan yhteislauluhetki System F - Punk:in tahdissa. tii-dyt-tydy, tii-ty-dyt-ty!!!!!!

Illan tylsin kohta:

bileiden loppuminen

Ja sokerina pohjalla:

Illan komedia-annos:

Jussi Ahde :hearts:

Hauskaa ainakin oli. Pari uutta tuttua tuli, ja vanhojakin oli kiva moikata. Sain mä ton MikkiHiirenkin sit jossainvaiheessa iltaa moshaamaan :excellent:
#25 • • Zwek Guest
Wiuh!

Näin paikalla _useita_ kameroita, niin video kun perinteisiä sellasia. Kuvia kehiin kiitos!

:)
#26 • • duracell-pupu Guest
joo kuvii :)
#27 • • OSC8 Guest
No ihmettelin ihan samaa... Mitä wittuuuh, KUVII!!!

:D
#28 • • Hitchhiker Guest
Kuvii tuli räpsittyy ihan kivasti mut ku löytyis joku joka tekis viel sivut ja julkasis ne ni kaikki olis hyvin :crybaby: :roll:
#29 • • alex Guest
Colorsin sivuille tulee kuvia piakkoin kunhan saan vain kaikki ensiksi koneelle. Jos jollain on onnistuneita kuvia niin mailaa valikoidut jolloin voin julkaista parhaimmat meidän sivuilla.

email: [email protected]