Ferry Corsten @ COLORS

30 posts, 2 pages, 3,754 views

#1 • • kisumisu Guest
TÄ TÄ TÄDÄ TÄ TÄDÄ DÄ ... TÄ TÄ TÄDÄ TÄ TÄDÄ DÄ.... :hah:

Olen sanaton, kiitos ja hyvää yötä :hearts: :hearts: :hearts: :hearts: :hearts:
#2 • • mcmadman Guest
Kuten myös... Jalkoihin sattuu, auuu! Mutta oli se sen arvoista!

KIITOS FERRY!
#3 • • Mrd Guest
:crybaby: :crybaby: :crybaby: :crybaby: :crybaby: :crybaby: :crybaby:
Mun jalkoihin koskee ihan vietävän runsaasti...!
Onko mulla siis ollut viihtyisät iltamat reippaan tanssimusiikin parissa...?
NO, ON!

Ferry soitti ihan jees! Kiitos Alex + Käpä!

:crybaby: :crybaby: :crybaby: :crybaby: :crybaby: :crybaby: :crybaby:
#4 • • Nefertete Guest
vuosisadan kooma taas päällä täällä koulussa (tulin tänne suoraan Helsingistä aamulla), hyvät pileet oli :D
Paikalla oli sopivasti ihmisiä, vola oli sopiva, paikka kiva ja täynnä mukavia ihmisiä :heart:
Tanssilattiaa tuli kulutettua, mikä miulla yleensä tarkoittaa hyviä pileitä..
*kiittäen ja kumartaen poistuu takavasemmalle ja nukkumaan toivottavasti mahdollisimman pian..*
#5 • • Jace Guest
Olipa hyvät kemut :hearts: Tanssijalkaakin pääsi nostelemaan melkein koko illan!! Kiitos Colors jälleen kerran...
#6 • • MikkiHiiri Guest
No huhhuh!
Porukkaa ei ollu ainakaa liikaa, mut vittu mikä meininki Ferrystä ja niistä
ihmisistä irtos!! Kylmät väreet tuli vähän väliä ku katto sitä menoo.
Vuoden parhaita bileitä :hearts: :hearts: :hearts:

Thanks Ferry & Colors! :heart:
des

#7 • • des
itse en päässyt paikalle, mutta kertokaa mitä biisejä ferry soitti?
#8 • • Kupez Guest
Oli kyllä melkoinen pettymys Ferryltä. Pelkkiä klasareita, poppia ja elektroa. Eka tunti oli vielä ihan kohtuullisen hyvää mutta loppu oli todella mielikuvituksetonta ja tylsää. Isle of mtv:ssä oli kyllä huomattavasti parempi setti.
#9 • • Zwek Guest
Oli ferry parempi isle of mtv:ssä, mutta toimi mielestäni näinkin ihan sika hyvin! Puolenvälin tienoilla tuli sellasta trance-elektro revittelyä whatever... Setti jäi jumittamaan paikalleen hetkeksi ja meininki tippu hieman, mut loppusetti taas oli hyvä. Jengiä sopivasti paikalla ja muutenkin homma toimi. Sain vielä nimmarin mun Barber's Adagio For Stringsiin, joka sitten kruunas illan lopullisesti. Muutama biisi mitä äkkiseltään tulee mieleen. Lisätkää ihmeessä listaan lisää biisejä:

Ferry Corsten - Punk
Ferry Corsten - Rock your body, Rock
Matti Laamanen - Flakes
Darude - Music
Veracocha - Carte Blanche

:hearts:
#10 • • MikkiHiiri Guest
Oli joo yllättävänki kevyt setti Ferryltä verrattuna mitä on yleensä tänä ja
viime vuonna kuullu. Alussa tuntu nousevan meininki nopeest, mut
puolivälissä oli aika rauhallista menoo.

aiempien lisäks spottasin ainaki

Ferry Corsten - Right Of Way
Corderoy - Sweetest Dreams (Ferry Corsten remix)
Modulation - Spirits (Beatpusher remix)
BBE - 7 days and 1 week (Ferry Corsten remix)
des

#11 • • des
noi punk ja rock your body kuuluvat imho ferryn kaikkien huonoimpien listalle, vaikka ferry on itse sanonut tykkäävänsä punkista sekä pitävän sitä hyvin onnistuneena biisinä.

mutta noi mitä mikkihiiri luetteli sekä mikkihiiren flakes ois ilo kuulla. harmittaa kun bileet oli sopimattomaan aikaan.
#12 • • kisumisu Guest

noi punk ja rock your body kuuluvat imho ferryn kaikkien huonoimpien listalle, vaikka ferry on itse sanonut tykkäävänsä punkista sekä pitävän sitä hyvin onnistuneena biisinä

Punk ja Rock your body rock tuli muuten peräkkäin ja ei niitä passaa mennä haukkumaan, paremmin toimii lattialla ku kotona :excellent: ...TÄ TÄ TÄDÄ TÄ TÄDÄ DÄ... kato tämä ni ymmärrät mitä tarkoitan :D

Hauskaa oli katella ku itse "tähdet" Laamanen/Virtanen poussaili hymy korvissa Flakesin/Musicin ollessa lautasella :laugh: ...onhan se varmaan kivaa ku "poika" soi bileissä ::p:

Ei kyl ihan yltäny ISLE:n tasolle mut lähellä oltiin, ei mitään kitistävää!

...kukas sit seuraavaks COLORSsiin?
#13 • • Jace Guest
Taisipa siellä jossain välissä tulla Underworld:n Born Slippy Nuxx:kin (Oakenfold remix)..
#14 • • MelodicMan Guest
ihan himmeeeen hyvät bailut!!!!

muita biisejä joita itse mestari soitti:

L.N.G. - Intercity (en ole aivan varma)
Altitude - Silence is Loud :eek: :eek: :eek:
Pirate ft. Bod Dylan - Leaving the Sun (Ferry Corsten's "Flashover" mix)
#15 • • Pete Input Guest

Onko mulla siis ollut viihtyisät iltamat reippaan tanssimusiikin parissa...?
NO, ON!

Kuten myös! Kiitti seurasta... :D :D :D
#16 • • Edited anton Guest
DAMN! Kovasti olin tänne tulossa kuuntelee Toukan house-fiilistelyjä, mut kuumetta pamahti puolenyön aikaan sen verran mittariin, et joutu feidaa nämäkin riennot.. Next time mate!

edit - typO :mad:
#17 • • anco Guest

Muutama biisi mitä äkkiseltään tulee mieleen. Lisätkää ihmeessä listaan lisää biisejä:

Bileissä soinut versio ei IMHO yllä samalla tasolle alkup. kanssa.. Mikä ihmi remiksi lienee ollutkaan..
#18 • • MelodicMan Guest

Muutama biisi mitä äkkiseltään tulee mieleen. Lisätkää ihmeessä listaan lisää biisejä:

Bileissä soinut versio ei IMHO yllä samalla tasolle alkup. kanssa.. Mikä ihmi remiksi lienee ollutkaan..

vissii sit se Ronal van Gelderen remix.....
#19 • • Kikprohotec Guest
Aivan upee meininki, ferryn setti ois voinu olla parempikin, mut eipä haitannu ku fiilis oli niiiiiiin katossa. Tosiaan kuka seuraavaks coloursiin?? :hearts:
#20 • • Cype Guest
Porukkaa ei ollut onnex liikaa, kuten esim PvD:n keikalla. Joten tanssitilaakin riitti kohtuullisesti, vaikka taisin heiluakin melkein koko keikan ekan baaritiskin ja vessojen välillä :D
Musiikki ei kyllä ollut ihan sitä mitä olisin odottanut, tosin takana oli jo neljät bileet tälle wendille, mutta odotin kyllä enemmän...

Makuasioista ei voi kiistellä.
Yhteenvetona, ihan kiva reissu, vaikka pari päivää meni toipumiseen :scared: