173 posts, 9 pages, 32,740 views
Jaspa Jones:
---
Saara:
---
Jazmine:
Välillä on kyl ihana kuunnella laijuntamusaa, varsinkin Blank & Jonesia.. kyl melodytrancekin joskus potkii.. *haaveilee*
---
Itse en luokittele blänkkäreitä muuksi kuin europoppi-juustoksi.
---
Neiti on hyvä ja kertoo meille, että MIKÄ sitten on Trancea.
Saara:
---
ant1:
Blank & Jones On Eurojuustopahintasaastakiksua , KIksu Ja Trance ei mielestäni sama asia
---
Eurojuustopahintasaastakiksua? Älä hauku kiksua
Saara:
niin joka ei tod. ole kiksuu!
kAiStA:
HUOMIO!
http://www.di.fm/edmguide/edmguide.html
Tuolla aika hyvin sepitetty miten eri kategoriat eroavat toisistaan, muutamia kysymysmerkkejä löytyy,mutta tää hyyppä on kyllä nähnyt vaivaa selittääksen mikä on mitäkin ja mistä se syntyi.
Saara:
---
Jazmine:
Välillä on kyl ihana kuunnella laijuntamusaa, varsinkin Blank & Jonesia.. kyl melodytrancekin joskus potkii.. *haaveilee*
---
Tres:
---
idi:
no kannattaa chekata vengaboys, dj alligator, bomfunkit, atb ja tietenkin alice deejay, ne on yleensä tehnyt tosi hyvääi tekno trancea...
---
Joo! Sit jos noista diggaa ni kivaa kevyttä melodista trancee on myös
sellasil bändeillä ku Texas Faggot, Aphex Twin, C-Tank ja Authentik/X-Dream.
ant1:
---
Jaspa Jones:
---
Saara:
---
Jazmine:
---
---
Neiti on hyvä ja kertoo meille, että MIKÄ sitten on Trancea.
---
Blank & Jones On Eurojuustopahintasaastakiksua , KIksu Ja Trance ei mielestäni sama asia
Mikäs mikäs?? Ei tästä mikään sotatanner pitäny tulla.. ois varmaankin parempi et ei ois sanonut mitään..
goldS:
En ole varma minkä tyylistä Gary D on mutta olen kuullu sitä monia eri mixejä.. Kannattaa kokeilla*hymy*
Jazmine:
---
goldS:
En ole varma minkä tyylistä Gary D on mutta olen kuullu sitä monia eri mixejä.. Kannattaa kokeilla*hymy*
---
Gary-d... Mulla on sen tuotantoo muutama ceedeellinen..tranceahan se. Riippuu niin sen miksauksesta. Jotkut on pliisumpii ku toiset.. Hardhousea ja ehkä välillä melodya.
Anyways, hyvii kuitenkin
[muokattu 11.6.2004 14:48]
idi:
---
Jazmine:
---
goldS:
---
Gary-d... Mulla on sen tuotantoo muutama ceedeellinen..tranceahan se. Riippuu niin sen miksauksesta. Jotkut on pliisumpii ku toiset.. Hardhousea ja ehkä välillä melodya.
Anyways, hyvii kuitenkin
[muokattu 11.6.2004 14:48]
---
niis ei oo tippaakaa hard housea *hhpuristhymiö*.