***TRANCE***

173 posts, 9 pages, 32,434 views

kAiStA

Posts: 229

#121 • • kAiStA
HUOMIO!
http://www.di.fm/edmguide/edmguide.html
Tuolla aika hyvin sepitetty miten eri kategoriat eroavat toisistaan, muutamia kysymysmerkkejä löytyy,mutta tää hyyppä on kyllä nähnyt vaivaa selittääksen mikä on mitäkin ja mistä se syntyi.

--
Let the music be your only God..

Android

Posts: 3,908

#122 • • Android

kAiStA:
HUOMIO!
http://www.di.fm/edmguide/edmguide.html
Tuolla aika hyvin sepitetty miten eri kategoriat eroavat toisistaan, muutamia kysymysmerkkejä löytyy,mutta tää hyyppä on kyllä nähnyt vaivaa selittääksen mikä on mitäkin ja mistä se syntyi.



Joo no noita kaikkia ei kannata liian tosissaan ottaa. Toi tyyppi on nimittäin keksinyt muutamia genrejä ihan itse. Osa on kyllä ihan paikkaansapitäviä ja löytyy tuosta muutama ihan helmi samplekin, mut mitenkään sokeasti ei tuohon kategorisointiin kannata uskoa (vai oletko koskaan kuullut genreistä kuten stupid house tai ghetto/booty trance? *justjoo*)

[muokattu 26.5.2004 15:38]
Claquesous

Posts: 3,206

#123 • • Claquesous viidettä kolonnaa

kAiStA:

http://www.di.fm/edmguide/edmguide.html



Kuten kaikki asiat liittyen genreihin ja niiden määrittelyyn, on tuokin saitti ihan ohjeita antava eikä sitä ole tarkoitettukaan miksikään konemusiikin raamatuksi. Aika kieli poskessa tehty IMHO.

EDIT: nopeat syövät hitaat

[muokattu 26.5.2004 15:41]

--
32. of December

kAiStA

Posts: 229

#124 • • kAiStA
Kuten sanottua, muutamia kysymysmerkkejä löytyy. Mutta kyllä toi hieman silti on valaissut ainakin itselleni konemusiikin maailmaa. Tietysti aina otettava huomioon, että jos yksi ihminen tekee tuommoiset sivut,niin onko hän itsekään niin expertti, että pystyy homman kunnolla hoitamaan. mutta tuosta on ihan hyvä lähteä silti.

--
Let the music be your only God..

antonsonin

Posts: 2,712

#126 • • antonsonin laserpoint.

anony:
kaikenlaista*nukkuu**känni**grr*!! Te kaikki olette tuhmia!*hmph**poks**ding**känni*
*nuha**piru**sääli**känni*OLEN*känni* :( *sars**uuh**sääli**muhaha**känni**plur*...



ei olla tuhmia vaan iha *plur* eja , mut ei tarvii menna selvittaa asioista mista ei tiia
Oliwer

Posts: 799

#128 • • Oliwer
Trance on mulle : Scott Bond, Solar Stone, Accadia , Judge Jules, Tiesto, Mario Piu,
Paul Van Dyk, Blank & Jones, Matt Darey, Agnelli & Nelson, Mauro Picotto,
Christian West, nyt ainakin ja lukuisat muut. Aika tunettuja joo, mutta paljon ja hyvää,
on näiden matskukin. *super**nuotti**slurps**jiihaa*
Zwek

Posts: 1,701

#130 • • Zwek
viddu! vai ei exhale ja airwave oo trancea ton mukaan... pistää vihaksi!
Jazmine

Posts: 1,009

#131 • • Jazmine Pösilö
Blank & Jones, Mauro Picotto, K-System... njoo.. trance puolelta ei niin hirveesti natsaa, mut se Hard house/core.. *pihkassa*
Välillä on kyl ihana kuunnella laijuntamusaa, varsinkin Blank & Jonesia.. kyl melodytrancekin joskus potkii.. *haaveilee*

But, I'll dream my dream, never let go *nuotti* *sydän*

[muokattu 10.6.2004 15:56]

--
Polcca on parasta *sydän*

Riku

Posts: 3,187

#132 • • Riku The Little Prince

Zwek:
viddu! vai ei exhale ja airwave oo trancea ton mukaan... pistää vihaksi!

Ei ku ne on kiksuu *vink*

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Avatar
#133 • • ikj Guest
voi voi...
Bio

Posts: 4,429

#134 • • Bio The Bullies / Pinky

Jaspa Jones:
Sitten BK on kanssa loistava, mutta se ei ole trancea vaan Hard Housea.



no aijjaa..
antonsonin

Posts: 2,712

#135 • • antonsonin laserpoint.

Jaspa Jones:
Ja Kai Tracid on kans hyvä! Sitten BK on kanssa loistava, mutta se ei ole trancea vaan Hard Housea.



HH on yhtä kaukana kikusta kuin minä tokioo *poks*
antonsonin

Posts: 2,712

#136 • • antonsonin laserpoint.

Jaspa Jones:
Kyllä se nyt vaan taitaa olla toi Blank & Jones!!!



Mielipideasioista ei saa kiistellä mutta minun mielestä tuo on aivan pahinta europoppisaastaa *poks*
Saara

Posts: 1,954

#137 • • Saara #2970

Jazmine:
Välillä on kyl ihana kuunnella laijuntamusaa, varsinkin Blank & Jonesia.. kyl melodytrancekin joskus potkii.. *haaveilee*



Itse en luokittele blänkkäreitä muuksi kuin europoppi-juustoksi.

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Mike Cale

Posts: 67

#138 • • Mike Cale

Saara:
---
Jazmine:
Välillä on kyl ihana kuunnella laijuntamusaa, varsinkin Blank & Jonesia.. kyl melodytrancekin joskus potkii.. *haaveilee*

---


Itse en luokittele blänkkäreitä muuksi kuin europoppi-juustoksi.



Neiti on hyvä ja kertoo meille, että MIKÄ sitten on Trancea.
-P

Posts: 4,972

#139 • • -P

Saara:
---
Jazmine:
Välillä on kyl ihana kuunnella laijuntamusaa, varsinkin Blank & Jonesia.. kyl melodytrancekin joskus potkii.. *haaveilee*

---


Itse en luokittele blänkkäreitä muuksi kuin europoppi-juustoksi.



Tästä itseasiassa voisi väitellä suht pitkään. Mitä itse olen kuullut Piet Blankilta ja Jaspa Jonesilta, viimeisen vuoden sisään, niin on sieltä päästä tullut kaikkea muuta kuin sitä perinteistä eurojuustopoppia

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Saara

Posts: 1,954

#140 • • Saara #2970
Sanoin oman melipiteeni. Jos loukkasin itse taiteilijaa, niin voi voi. Ei voi mitään.

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.