Pimiö - The Closing Party with DJ PROTEUS 18.10. @ Jyväskylä

17 posts, 1 page, 2,720 views

Avatar
#1 • • Edited deearkoo Guest
Noniin, bileet ohi. Menoa ja meininkiä riitti. Porukkaa oli paikalla mukavasti ja kaikki tuntui olevan mukana. Erityismaininta kuuluu DJ Proteuksen setin aikana esiintyneille "esitanssijoille". ;)

Kiitokset järjestäjille, artisteille ja tutuille hauskasta illasta. :)

Harmillista, että tämä oli viimeinen Pimiö. Vaikka en itse tämän genren mikään suurkuluttaja olekaan, on näissä bileissä aina ollut hauskaa.

Kuvia tapahtumasta » http://batman.jypoly.fi/~b5519/photos/ (eli edelleen se tuttu osoite). Kuvagalleriaan lisätty kuvia 20.10.
Avatar
#2 • • ER Guest


Erityismaininta kuuluu DJ Proteuksen setin aikana esiintyneille "esitanssijoille". ;)



Kuninkaan paluu. :heart:

Armoton lopetus! Oli helvetin hauskaa. Alakerran musiikki vei niin mukanaan että ei ole paljon muistikuvia yläkerrasta (tai videotykeistä). Harmi että oli viimoinen kerta.
Avatar
#3 • • TKai Guest
Olipas mainiot pippalot. Jengiä alkoi olla paikalla kiitettävästi Indigon setin loppupuolella ja fiilikset korkealla. Indigo tarjoili kyllä tiukkaa settiä heti alkuun. Nitrokin aloitteli heti sellaisilla raidoilla, ettei salista tarvinnut lähteä pois. Deleten aikana tuli sitten vähän otettua iisimmin kun ei ko. mäiske oikein nappaa meikäläiselle. Proteus pistikin sitten vipinää lattialle ja meininki oli kyllä helvetin kova.

Tutusti hyvä valaistus ja hyvä ääni. Yläkerran PA oli saanut todella huomioitavan parannuksen edellisestä kerrasta, musiikillinen anti jäi vähälle huomiolle koska aika meni käytännössä alakerrassa. Hyvin porukkaa, hyvä fiilis ja hyvää kakkua :)
Avatar
#5 • • Painkiller Guest
Kivat pippalot oli. Kiitokset järkkääjille, kavereille ja bilettäjille. :)
Avatar
#6 • • wdm Guest
oli ihan veikeetä, erityiskiitos kakusta joka suli suussa. :)
Avatar
#7 • • Edited hexagon Guest
Ihan kivat kinkerit taas. Proteus oli odotetusti yleisön mieleen, vaikka olikin mieheltä suht "rutiinisetti" :D . Huippumättöä jokatapauksessa, Protskua olisi mukava saada Jyväskylään enemmänkin.
Nitron setin alkupuoli meni ihmetellessä, onko naapurin mummo koputtanut harjalla seinään kun volyymit oli niin alhaalla, mutta onneksi se homma pyörähti kunnolla käyntiin siinä joskus ennen puoltayötä. Deleten drum 'n bass-meininkiin en itse päässyt sisälle oikein missään vaiheessa.

Kiitos Pimiölle hienosta bilesarjasta. IMHO Pimiön all-time Top 3:
1. Now in technocolor, tammikuu '03
2. Oldskool rave special, tammikuu '02
3. Acid reigns again, 30.3 '02
Avatar
#8 • • sininen_keiju Guest
joo, kivaa oli! :heart: pimiön pojille kiitokset näistä vuosista... ollu hyviä bileitä :happyroll:

vikasta pimiöstä parhaiten jäi mieleen indigon alkuillan setti...toista en valitettavasti ehtinyt kuulla kun piti olla proteusta tamppaamassa ja ihmisten tallottavana.

mut ne esitanssijat... huhhuh. vähempikin ruotsinlaivameininki olis riittänyt... "nyt kaikki nostaa kädet ylös!.. taputtakaa!.." :mad:
Avatar
#9 • • nrg Guest
Oikein mukavaa oli taas kerran. Toivotaan että pimiöille löytyy jatkoa jossakin muodossa. Loistavia bileitä kyllä ollut.

Myös oma henk.koht. suosikkini on tuo now in technocolor. roks.

Kiitos järjestäjille, ja kaikille muillekin :)
Avatar
#10 • • Sirppiheidi Guest
olinkohan minä pohjoisimmasta siel pileis?:) Olin rovaniemeltä asti.. Mulla oli mukavaa ja ihan hassua porukkaa oli jyväskylässä!
Ei tarttenu ol kauaa ees yksin.. hihih kiitos hassulle kaverille:)
Avatar
#11 • • happosepi Guest
KIITOS! Ei voi juuri komeampaa lopetusta toivoa.

Joka ikisellä tapaamallani ihmisellä tuntui olevan loistofiilis päällä. Yleisöä ja soittajia kehuttiin puolin ja toisin. Kiitos nyt vielä kerran kaikille soittajille, bilettäjille ja Pimiö-tiimille.

Kokosin listan 2001-2003 Pimiö-bileissä soittaneista artisteista:

Acidroot Dubsystem
Anolla Raar
Bad Passion
Delete
Dixon
Dr.Robotnik
Eliot Ness
Fuc
Gimmix
Grace
Harrison Fnord vs. Master Bator
Healium
Indigo
Jonny Bro
Juho Kahilainen feat. Ville Parkkonen
Karri K
Ken-Guru
Kouma
kReal
Liu
Lumo
Mark Q
Orion
Painkiller
Pietari
Proteus
Ra-Ja
Saimaan Sälli
Stak Etop
T.Rio
Thomas
Toasted
Toffo
Toni
Uinajainen
Xybo
Zzompp

:)

Pimiö loppuu, bileet jatkuu...
Avatar
#12 • • hexagon Guest



Kokosin listan 2001-2003 Pimiö-bileissä soittaneista artisteista:



Et sitten itseäsi laskenut artistiksi :eek: Turhaa vaatimattomuutta...
Avatar
#13 • • happosepi Guest



Kokosin listan 2001-2003 Pimiö-bileissä soittaneista artisteista:



Et sitten itseäsi laskenut artistiksi :eek: Turhaa vaatimattomuutta...



No, mut turhalta tuntui myös listata itseään tuonne ;)
Avatar
#14 • • Uinajainen Guest
:crybaby:

Byhyy, Yhyy byhyy!

Kitti kaikista juhlista missä oon ollu joraamassa, istumassa, piis n' lööveilemassa ja soittamassa. Toivottavasti teette kampäkin niinku jo aiemmin toivoin.

Iso Kiitos!
Avatar
#15 • • Juho Kahilainen Guest
Jees. Kiitokset tosiaan Pasille, Neemelle, Antille ja kumppaneille näistä järkkäilyistä. Hauskaa mulla on näissä pippaloissa ollut, vaikka usein alakerran anti ei olisi se "mun juttu" ollutkaan.

Pimiön parhaimmistoa ovat mielestäni olleet Painkillerin teknoilut, Acidroot Dubsystem, Jonny Bron turntablism-pläjäys, Ken-Guru, Liu ja Zzzompp. Musiikillisesti tapahtumat ovat siis liikkuneet varsin laajalla skaalalla.
¡ Previous post a couple of years ago !
Avatar
#16 • • oreverb Guest



Kokosin listan 2001-2003 Pimiö-bileissä soittaneista artisteista:

Delete



Mahtaisiko tämän esittäjän settejä tai vastaava löytää mistään ladattavaksi / ostettavaksi?
Avatar
#17 • • happosepi Guest



Kokosin listan 2001-2003 Pimiö-bileissä soittaneista artisteista:

Delete



Mahtaisiko tämän esittäjän settejä tai vastaava löytää mistään ladattavaksi / ostettavaksi?



Jaa-a. Ehkä Stealth Unitin foorumilta voisi tietoa löytyä?