Trancexperience 11.10.2003

103 posts, 6 pages, 11,062 views

#61 • • dab Guest

Decoista/valoista/PA:sta en jaksa rähistä, tai hehkuttaa..tulin kuuntelemaan musiikkia (Ja tuo PA riitti siihen tarkoitukseen aivan hyvin.)

Word!

Hyvää musaa, hyvää jengiä ja hyvä fiilis.

Jotkut asiat vähän ihmetyttivät, mutta kyllä nämä bileet menivät suoraan mun top-10:iin. :happyroll:
#62 • • enzyn Guest
Tungosta oli hetkittäin niin kuin aina bileissä, ja vessoja oli liian vähän, mutta muuten bileet oli mun mielestä tosi onnistuneet. Kuumuus ei todellakaan ollut paha, joskus on bileissä ollut olosuhteet kuin huonosti lämmitetyssä saunassa, ja tupakointikielto sisällä oli tosi jees! Musa ei mun mielestä ollut mitenkään erityisen kovalla verrattuna bileisiin yleensä.

Decoihin en nyt jaksa puuttua, sillä musta ne ei oo niin olennaisia. Tanssityttöjen taso nyt oli vähän niin ja näin sekä tanssillisesti että ulkonäöllisesti, mutta saavat multa silti sympatiat - ammattilaiset maksaa tietty, enkä mä ihan käsittäny miks siellä piti olla sitä jengiä heilumassa...

Mutta tärkein eli musa maistu ainakin mulle, varsinkin Flemingin setti oli loistokamaa! Musta on hienoa, että meille tarjoillaan jotain muutakin välillä kuin pelkkää peruspolkkaa, ja äijällähän on täysin oma tyylinsä, josta hän on aina pitänyt kiinni. Jotkut tykkää, toiset ei, niinhän se on aina, mutta mulle ainakin psyvaikutteinen trance upposi tosi hyvin - eikä yleisöä aliarvioitu soittamalla hittiparaatia Ibiza`99- kokoelmalta.
Ainakin yleisö näytti viihtyvän ja paljon oli jengiä nostamassa jalkaa päinvastoin kuin kaikesta täällä kirjotetusta urputuksesta vois päätellä..

Dana soitti vähän liian jumputusta mun makuun mutta gen 6. oli hyvä joka suhteessa.

Chillpuoli oli mun mielestä symppis, ja bileistä löytyi tosi paljon erilaista tunnelmaa eri huoneista. Hauskaa oli!! :) kiitos
:happyroll:
#63 • • paragon Guest
Minä viihdyin loistavasti. Pääsalissa tuli oltua melkein koko ilta. JOOF:ia en kokonaan jaksanut kuunnella. ei oikein iskenyt mulle. Chilli oli todella makean näkönen keilaratoineen mutta oli niin kuuma ettei voinut jäädä pitkäksi aikaa. Plussaa tulee halvoista juomista. :excellent: Paljon oli ihania tuttuja. Oli kiva nähdä kaikkia. :) Kaikenkaikkiaan todella hyvä mieli jäi. Ei ole valittamista. Kiitos järjestäjille ja Rx:ille seurasta :D
#64 • • Teemu T Guest
Oli kyllä todella hyvä tunnelma siellä main arenalla. Tuli tampattua kunnolla varsinkin Danan setin viimesiä biisejä. Vähän harmittaa kun missasin Lekebussin, mutta kahdessa paikassa on hankala olla samaan aikaan...

Lisää tämmösiä bileitä!
#65 • • DyyD Guest
Yksikään epäkohta mitä muut ovat maininneet ei kyllä minun iltaani kovin negatiivisesti vaikuttanut. Ne ketkä sitä roskan määrää lattioilla ihmettelivät ovat kyllä osaksi aivan oikeassa. Itse kiikutin jokaisen tuopin johonkin tiskille / roskikseen. Näin olisi suotavaa jokaisen meistä toimia vastaisuudessakin. Jossain vaiheessa jäin ihmettelemään puuttuvia soittolistoja ja vessojen vähyyttä mutta etsivä löytää ja kysyvä kuulee kuten sanotaan. Loistokas ilta mun osalta.

Jatkoilla sitten tunnelma nousikin ihan uskomattomiin korkeuksiin. En pääpuolella viihtynyt montaakaan minuuttia kun pojat laitto viereisessä huoneessa sellasta veivausta ettei voinu ku poNpahdella. Voi olla että näytin smurffilta mutta ei se haittaa.

Kiitos ja iso käsi järjestäjille. Negot palautteet voi aina kääntää vinkeiksi seuraavia varten. Toivottavasti ne kanssa on tulossa...?

Kiitos vielä kaikille tutuille ja varsinkin kuskille joka Lapasesta huolimatta piteli auton tiellä ja Tommille & CO suihkutiloista.
#66 • • mark hamilton Guest
Hyvät bileet oli
#67 • • OCS Guest

-Ilén, yöpaikasta ja oot aivan hurmaavan ihan kun oot päissäsi :hearts:

Heiiii, kiitti v*tusti ;)
#68 • • Edited dark-raver Guest
hexagon: "erinäisten friikkien katseluun" =)

siis kun katsoo kuvaa nii olenko minä (letit päässä) frikki kategoriaan kuuluva? =) joo mun mielest ainakin yks hyvä puoli bileistä oli että huomas että porukka oli panostanut...

ps.olisi vain kunnia kuulua frikki kategoriaan =) !

http://peuriz.omamaa.net/kuvia/trance
ja kuva 24... siin oon muuten taas uus kuva linkki.
#69 • • super-enkuli Guest
Bileet olivat kivat, musiikki oli loistavaa, seura oli loistavaa, MUTTA äänentoisto karmea, yläkerran päällysteet pelottavat/karmeat (allekirjoittanut meinasi kaatua useammankin kerran niissä), narikasta tecno-halliin tuleva valo häiritsi todella paljon, yläkerran valoista ois odottanut "hieman" enemmän, vessoja oli todella vähän ihmismäärään nähden. Missä muuten soittolistat?

Plussana täytyy kyl sanoa, että jono liikkus ovella hyvin ja narikka oli ihan kivasti järkätty ja turvatarkastuskin oli ihan sopiva. Lady DANA oli kyllä erittäin hyvä mielestäni, tykkäsin vaikka ei ollutkaan sitä kaikkein rankinta Danaa.

Missä muuten siellä myytiin ennakkolippuja aamuihin? Yritettiin etsiä ja kysellä mut ei löydetty. Järkkäritkään eivät tienneet mistä niitä saa ostettua. Aamut oli kyl kivat ja paikka toimis aamumestana mielestäni erittäin hyvin. Alhaalla ois voinut olla kyl joku todella rento chilli.
#70 • • Lilla Guest

Missä muuten siellä myytiin ennakkolippuja aamuihin? Yritettiin etsiä ja kysellä mut ei löydetty. Järkkäritkään eivät tienneet mistä niitä saa ostettua. Aamut oli kyl kivat ja paikka toimis aamumestana mielestäni erittäin hyvin. Alhaalla ois voinut olla kyl joku todella rento chilli.

Ennakoja aamuihin myytiin narikan vieressä. Se piste oli melkeinvastapäätä sitä oviaukkoa mistä mentiin ylös... :) Onneks me spotattiin se siinä jossain vaiheessa iltaa. :)
#71 • • drS Guest
plus:
+ Massiivisuus ja ihmisten määrä, ei oo tollasta saanu paljoo kokee suomessa eikä varsinkaan tampereella, ja silti:
+ Tilaa oli
+ j00f, loistosetti ja näytti miehellä itelläkin olevan hauskaa
+ Lekebusch
+ Pääsalin äänentoisto. En ole ikinä kuullut hyvää ääntä missään hallibileissä, vaikka olisi kuinka nelipiste tms. Täällä saundi oli kuitenkin parhaasta päästä. Vasta Dana soitti niin lujaa että rupes korviin sattuun. Takaseinän kaikukaan ei kyllä mua häirinnyt enää salin etupuoliskolla.
+ Chilli & game room rokkas
+ Viploungen makkaraperunat
+ Viploungen juomatarjoilun vähyys, pysypähän kontrolli
+ Ei tarvinu lukee aamulehdestä seuraavana päivänä kuinka "vuoden isoin teknotapahtuma muuttui vuoden isoimmaksi huumeratsiaksi"

minus:
- Valojen käyttö pääsalissa
- Dekojen vähyys pääsalissa
- Matto pääsalissa. Tanssiminen onnistui vielä jotenkuten, mutta aina salin poikki kävellessä tuli kompasteltua vähintään kerran
- Psilodumpin vähyys :)
- Vessojen vähyys (onneks oli staffikortti)
- Salmelan "chillisetti", vaikka hyvää musaa muuten.
- Teknohalli. Seinille ois voinu laittaa enemmän ja paksumpia kankaita, puhumattakaan muista dekoista. Nyt tila muistutti ala-asteen diskoa jumppasalissa (ehkä kuitenkin äänentoisto oli tykimpi).
- Liikaa turisteja, nihkeesti irtos huutoja tai muuta suosionosoitusta verrattuna bileisiin yleensä. Areenan tanssilattian meininki oli yleisesti ottaen vaisu. Bandidos -hurjatkin kunnioittivat tapahtumaa läsnäolollaan..
- Allekirjoittaneen mukakiire ja pakko-pousata-lavan-takana -syndrooma. Bileet meni vähän ohi, ei kerennyt kunnolla keskittyyn oikein mihinkään settiin.

Kokonaisuudessaan bileistä jäi kuitenkin mahdottoman hyvä fiilis. Esimerkiksi sillä hetkellä kun hyppi kaikkien muiden kaa god is a dj:n tahdissa ja huusi kurkkunsa käheäksi ei noi miinuskohdat haitannu paskan vertaa.
Mielipiteeni johtuu sitten varmaan siitä että järjestäjät itse kirjoittivat tämän mun tunnareilla, koska eihän noin "paskoissa bileissä" voi olla noin kivaa.
#72 • • akir0 Guest
Meikkäläisen kuvat. Masentava havainto äsken kun kuvia tarkistin, että kameraa lainatessani joku oli muuttanut asetuksia ja ISO olikin jotain muuta kuin 100. Pahoittelut kohinoista :)

http://www.akir0.com/transexperience/

p.s. on siellä kai yhtä poikaakin kuvattu
#73 • • DyyD Guest

p.s. on siellä kai yhtä poikaakin kuvattu

Timce on aivan ihana! :heart:
#74 • • Ezzy Guest

plus:

- Liikaa turisteja, nihkeesti irtos huutoja tai muuta suosionosoitusta verrattuna bileisiin yleensä. Areenan tanssilattian meininki oli yleisesti ottaen vaisu. Bandidos -hurjatkin kunnioittivat tapahtumaa läsnäolollaan..

Tämä oli musta varsin jees. Jos bileet pääsivät plussalle, se on "turistien" ansiota. Ja eipä siellä pahemmin häiriköintiä näkynyt, mitä nyt yksi kaveri potkittiin ulos :P
#75 • • DyyD Guest

Tämä oli musta varsin jees. Jos bileet pääsivät plussalle, se on "turistien" ansiota. Ja eipä siellä pahemmin häiriköintiä näkynyt, mitä nyt yksi kaveri potkittiin ulos :P

Kyllä siellä pariakin vietiin oikein vauhdilla. Mutta pitäähän ajatella tämä myös positiivisesti. En usko että 100% niistä turisteista on enää ensikerralla turisteja. Varmasti osa lähtee mukaan tähän "touhuun"
#76 • • nenna- Guest

Word!
Hyvää musaa, hyvää jengiä ja hyvä fiilis.

Kyllä!..samaa mieltä..mua ei juurikaan muu haitannut, ku se et niit soittolistoi ei ollu..tai jos oli..ni sit en vaa löytäny.. ..mut eipä tuo loppupelissä hirveesti haitannu. :happyroll:

..kyllä nämä bileet menivät suoraan mun top-10:iin.

..niin myös mun..meininki oli isoa ja porukkaa paljon ja kaikilla kivaa. :heart:

..musiikista senverran et JuJu oli loistava ja myös Okiru soitti kivaa vippipuolella..Teknopuolella oli upeeta, kun sinne ekaks eksyin, mut sit ku löysin pääareenan..ni sieltä ei sit hirveesti malttanu poistua minnekkään.

Rspct&Thnx järkkäreille, näitä ei oo joka vknlppu. ;)

..sekä Suuri Kiitos myös meidän tiimille, matka oli kiva ja TfO feat Keijo Lapanen oli reisun :king:

p.s. inkku, oli kiva nähdä pitkäst aikaa..toivottavast et joutunu kauaa seisoo siel sateessa. :scared:
#77 • • drS Guest
meinasin lähinnä sitä, että nämä tavalliset tallaajat eivät ehkä lähteneet siihen suosionosoitukseen kovin paljoa messiin, joskaan varmaks ei tietty voi sanoa :)

hienoahan se on että uusia ihmisiä rupeis käymään bileissä, enkä muista koska viimeks ois tampereen bileissä ollut suurin osa ihmisistä tuntemattomia..
#78 • • inkku Guest

niin oli mukava nähdä, ette tullu sitten sinne jatkoille? mut joo en kai siinä kauaa seissy..arviolta lähin sitten vaan käveleen ja löysin kaikki muut :)
toiv. nähdään taas.

#79 • • hexagon Guest

siis kun katsoo kuvaa nii olenko minä (letit päässä) frikki kategoriaan kuuluva? =)
http://peuriz.omamaa.net/kuvia/trance
ja kuva 24... siin oon muuten taas uus kuva linkki.

Jos olisin bileiden jälkeen (ennen tuota kysymystäsikin) listannut ulkomuistista friikit järjestykseen, niin olisit mennyt listalla kakkoseksi heti proteuksen jälkeen.
Hienoa tosiaan, että monet jaksaa panostaa. Ei ole esimerkiksi Saksassa lähellekään vastaavaa.
#80 • • Beliar Guest

Mielestäni pääsalissa oli paras ääni mitä oon ikinä kuullut bileissä Suomessa. Minulla oli kuusitulpat, joten äänenpaine ei päässyt haittaamaan, vaikka olin välillä takaosassakin, en mielestäni havainnut mitään äänen poukkoilua. Ehkä pääsalin massiivisuus, "Hollantimaisuus" ja yleinen helvetin hyvä ilmapiiri laittoivat dis-kytkimen off-asentoon?

J00F heitti helvetin hyvän setin, Gen.6:n loppu oli jo kohtis maistuvaa ja Lady Dana oli kohtis kuraa juustopolkkaa, mutta oli siinäkin hetkensä. Porukan fiiliksen seuraaminen oli sen arvoista. Muut huoneet jäivät varsin vähälle huomiolle, juju heitti maistuvaa settiä keilaradalla (joka oli hienon näköinen btw) Esitanssijat olivat tosiaan varsin vaisuja(yhtä lukuunottamatta :heart: ) ja kuntokin tais loppua kaikilta kesken, koska Danan aikana ei enää ollut kuin joku tutun näköinen progepylly veivaamassa lavalla :D

Matto ei haitannut omaa tanssimistä pätkääkään, mutta roskiksia olisi saanut olla muuallakin kuin takaosassa. Uskomatonta, että Tampereella pystyttiin järkkäämään tämän luokan bileet ja talouskin taisi mennä plussalle. Propsit siitä. Tuolla oli ihan vanha kunnon Tamperebilefiilis ja veti vertoja tullikamarin 1999-2000-bileille :)

Tuttuja oli mahdoton määrä ja moneen kertaan tuli naureskeltua, että mennään tampereelle moikkaamaan PK-seudun tuttavuuksia :)

kuvia tulee muutamia tänne:
http://nitecity.kicks-ass.org/pics/tranzexperience_111003/

ja yksi videokin löytyy jo (DivX)
http://nitecity.kicks-ass.org/pics/tranzexperience_111003/Lady_Dana_nostatus(divx).avi

Hiemanko oli muuten hyvän näköisiä kuvia!!! :eek: