John Digweed Screenin synttäreillä

119 posts, 6 pages, 17,308 views

Avatar
#61 • • Jokke Guest

MH on sikäli oikeassa että Pioneer on ihan hyvä, sanotaanko harrastekäytössä, mutta hyvälaatuisen PA:n perään kytkettynä tilanne muuttuu toiseksi. Se kenellä on joskus ollut mahdollisuus kokeilla samassa tilassa ja samalla PA:lla eri mikserivaihtoehtoja, tietää mistä puhun.



Jänskä homma että PA:llakin voidaan päässä hifistelyn makuun sikälis
että en oo koskaan mitään kovin hifiä bile-PA:ta kuullut :D



Kyllä sä tiedät mitä mä tarkotan... :mad: soundi vs :hearts: soundi (tm).
Avatar
#62 • • MikkiHiiri Guest

Kyllä sä tiedät mitä mä tarkotan... :mad: soundi vs :hearts: soundi (tm).



Joo kattelin vähän ton mikserin speksejä ja kyllähän ton jälkeen DJM-600:lla
vois heittää päin vesilintua.. Äkkivilkasulla vois todeta et toi yks "ylimääräinen"
EQ-nuppi pelkästään tekee jo eroa ääneen esim biisien vaihdoissa, saati
sitten että jos niiden komponentit on vielä parempilaatusia Pinohiireen
verrattuna. Harmittais kyllä jos Suomessa tottus tolla soittamaa :D
Avatar
#63 • • Tapi T Guest
Parin viikon päästä olis Pietari-ekskursio paikallaan: 25.10 Diggers @ Lenexpo. :excellent:
Avatar
#64 • • jUSSi Guest

Äkkivilkasulla vois todeta et toi yks "ylimääräinen"
EQ-nuppi pelkästään tekee jo eroa ääneen esim biisien vaihdoissa



Tuo mikseri ei välttämättä ole paras hirveän paljon kikkailua harrastavalle, koska tuon toisen keskiääni equn takia keskiäänien pudotus pois on hitaampaa kuin yhdellä nupikalla.

Olen itse kerran päässyt soittamaan A&H:llä (Xone62) ja sanon vain että se vaatii tottumista. Pystymetsästä sen eteen laitettuna olin hetken aivan pihalla. No se on varmaan sitä kokemuksen puutetta.
Avatar
#65 • • Laite Guest

Äkkivilkasulla vois todeta et toi yks "ylimääräinen"
EQ-nuppi pelkästään tekee jo eroa ääneen esim biisien vaihdoissa



Tuo mikseri ei välttämättä ole paras hirveän paljon kikkailua harrastavalle, koska tuon toisen keskiääni equn takia keskiäänien pudotus pois on hitaampaa kuin yhdellä nupikalla.

Olen itse kerran päässyt soittamaan A&H:llä (Xone62) ja sanon vain että se vaatii tottumista. Pystymetsästä sen eteen laitettuna olin hetken aivan pihalla. No se on varmaan sitä kokemuksen puutetta.



kyllähän tuon filtterillä saa pudotettua keskiäänet pois ainakin kuvasta päätellet (bpf päälle vaan)
Avatar
#66 • • genki Guest
hmm tossa puhuttiin jostain björkkibiisistä millä se aloitti, ei varmaan ollut

Björk - 'Pagan Poetry' (Infusion RMX)???

ite en ollu mestoilla joten en tiä, mut hirveen monta muuta progehouseremiksiä mimmin biiseistä en oo kuullu.
Avatar
#67 • • Micci Guest
Jummijammi mitkä kemut...
10+ :hearts:



Iso käsi Screenille...
Eka Cox, sit Digweed...... :happyroll:
Avatar
#68 • • Homegrove Guest

ei varmaan ollut



Ei ollut sekään.
Avatar
#69 • • sixtus Guest
Unohdin mainita vielä tosta äänen tasosta eli iso kiitos Precision Audion pojille; vittu jätkät, te osaatte hommanne!!!!
Avatar
#70 • • zAo Guest

Parin viikon päästä olis Pietari-ekskursio paikallaan: 25.10 Diggers @ Lenexpo. :excellent:



Ketä lähtee messiin? :D

Screenin bileistä vielä isot kiitokset!
Digweed täytti kaikki odotukset ja ehkä
vähän enemmänkin :)
Toivottavasti meillä on mahdollisuus kuulla
miestä toistamiseenkin Suomessa :excellent:
Avatar
#71 • • jUSSi Guest

kyllähän tuon filtterillä saa pudotettua keskiäänet pois ainakin kuvasta päätellet (bpf päälle vaan)



Mutta ei tuosta ihan ensisilmäyksellä selviä, miten tuon band pass filterin saa assignattua tietylle kanavalle/liu'ulle. Tarkoitin kommentilla, että ilman kokemusta tai testausta ko. erinomaisella mikserillä soittaminen on kylmiltään aika vaikeaa. Tämä oli siis minun subjektiivinen mielipiteeni.
Avatar
#72 • • Quu Guest


. Pystymetsästä sen eteen laitettuna olin hetken aivan pihalla. No se on varmaan sitä kokemuksen puutetta.



Ei tarvitse mennä kuin Kermaan niin monella varmaan menee sormi suuhun. ;)
Avatar
#73 • • jUSSi Guest

Ei tarvitse mennä kuin Kermaan niin monella varmaan menee sormi suuhun. ;)



Heh, arvaa montako kertaa olen tuotakin miettinyt :D
Avatar
#74 • • olliS Guest


. Pystymetsästä sen eteen laitettuna olin hetken aivan pihalla. No se on varmaan sitä kokemuksen puutetta.



Ei tarvitse mennä kuin Kermaan niin monella varmaan menee sormi suuhun. ;)


Ei se suuhun mee, vaan syyhyten mikserin kimmppuun! Khiesus miten hyvä mixeri :excellent:

(ollaanko hieman offtopic?)
Avatar
#75 • • MikkiHiiri Guest

kyllähän tuon filtterillä saa pudotettua keskiäänet pois ainakin kuvasta päätellet (bpf päälle vaan)



Ööh. Bandpassfiltterihän päästää läpi vain tietyn kaistan, eli tossa
tapauksessa pelkät keskiäänet kuuluis. Highpassia varmaan tarkotit? ;)
Avatar
#76 • • MikkiHiiri Guest

Ei tarvitse mennä kuin Kermaan niin monella varmaan menee sormi suuhun. ;)



Ei toi o vielä mitää, nimim. isolla miksauspöydällä dj:ttämistä
joutunut kokeilemaan 2minuutin varoitusajalla (säätämistä: 6 eri
monokanavalla ja jokaiselle eq:t, monitoroinnit jne, aargh meinasin hajota) :D
Avatar
#77 • • Jokke Guest


. Pystymetsästä sen eteen laitettuna olin hetken aivan pihalla. No se on varmaan sitä kokemuksen puutetta.



Ei tarvitse mennä kuin Kermaan niin monella varmaan menee sormi suuhun. ;)


Ei se suuhun mee, vaan syyhyten mikserin kimmppuun! Khiesus miten hyvä mixeri :excellent:

(ollaanko hieman offtopic?)



Hyvä on, mutta "hieman" hankala tottumattomalle. Mutta takaisin aiheeseen... Mommy, Mommy, look WHAT I got!!!

Menee vähintään raameihin tai sitten hommaan kassakaapin. :mad:
Avatar
#78 • • mehukatti Guest
varsin hyvät bileet. ainoa miinus ehkä siitä, että merikaapelihallin keski- ja takaosassa ei juuri ollut valoja vaan kaikki oli lähinnä hallin etuosassa lavan läheisyydessä. sitten oli tietysti taas nämä tavaroiden penkomiset, mutta sehän on kaapelilla vakiohomma.
Avatar
#79 • • Klabi Guest


Mutta takaisin aiheeseen... Mommy, Mommy, look WHAT I got!!!

Menee vähintään raameihin tai sitten hommaan kassakaapin. :mad:




Pistä biittiin johonkin nurkkaan maksullinen lasivitriini johon saa kurkistaa pientä maksua vastaan. Kaikki proge jukat olisivat puntti kovana jonottamassa vilausta "Jumalan signaamasta tiketistä"

:laugh: :scared:
Avatar
#80 • • Quu Guest

Kaikki proge jukat olisivat puntti kovana jonottamassa vilausta "Jumalan signaamasta tiketistä"



Ainoastaan progettajat pääsevät näihin mittakaavoihin faniudessaan. :D