håkan lidbo/404

8 posts, 1 page, 1,271 views

Avatar
#1 • • alke Guest
täytyy kyl sanoa et parasta musaa ja huumoria 404ssä ikinä! muu tarjonta oli enemmän tai vähemmän liiankin perushousea-bellottokin soitti aika perusvarmaa kamaa - mut so not, jengil oli hauskaa.

mut edelleen - lidbon lelut (rumpusetti, laserpyssy ja joku(?)) oli veikeitä :) vitun hyvää glitch/tek-housee ja kermaperseetkin tykkäs :D

julmetusti vaan onnee jne :) kivat kemut!
Avatar
#2 • • rhedlund Guest
hui hittolainen, oli kyllä Håkanin setti yks kovimpia mitä oon vähään aikaan kuullu ja äijä oli itekkin ihan fiiliksissä :) sainpa vielä nimmarilla varustetun cd:nkin...
laatua läpi illan, tälläistä lisää.
Avatar
#3 • • Samuli Guest
joo, olihan se perkeleen kova. tuli oltua koko tunti tiiviisti lattialla. parasta antia helsingissä pitkään aikaan!

jotenkin jäin kaipaamaan pa:lta enemmän; tuntui ettei bottomit oikein kuulunut/tuntunut. ja se paikka...
Avatar
#4 • • Samuel Guest
byhyy!! :sad: oltiin liian myöhään liikkeellä eikä enää mahtunut sisään :sad:
Avatar
#5 • • burdock Guest
Håkan oli kyllä oikeen hemmetin hyvä (vaikkei nyt paras mitä olen nähnyt ;) Innovatiivinen live ja herra teki kyllä kaikkensa liven eteen. Mukavaa että Suomessa nähdään hyviäkin juttuja nykyään :)

Illan muu musiikillinen anti olis kyllä voinut vähän paremmin tukea livetarjontaa... eli ei oikein sävähdyttänyt tiskijukkien levyt.

paikka on mun mielestä hyvä. mempparissa on artistit aina samalla tasolla yleisön kanssa mikä lämmittää fiilistä kummasti :) sisälle pääsy oli kyllä työn takana. huh.
Avatar
#6 • • kytkönen Guest
häh mä taisin missata koko souvvin, olin siel 925 ja kinyobi puolel koko ajan :) mut hauskaah oli
Avatar
#7 • • hahmo Guest
hyvää kemua kyllä oli nää..kiitos kutsusta..sunefectsin anttikin oli puikoissa mikä oli yllätys..pikkasen lyhyeen jäi kun piti kiiruhtaa kaapelille..mutta hyvälta vaikutti..toisin ilmastointi piti aika lämpösenä paikkaa..mutta kaikki muu toimi hyvin..olisinpa vain kerinnyt olla pidempään..
Avatar
#8 • • lad Guest
erittäin hyvää settiä koko ilta! parasta pitkään aikaan.