T R A N Z W A V E with Mike Koglin 26.9. @ Bar Kino, Pori

18 posts, 1 page, 2,118 views

Avatar
#1 • • ReQ Guest
Jooh loistobileet oli. :roll: :hah: :hearts:

Porukkaa oli juuri sopivan runsaasti, mahtui tanssimaan Kinon suht pienestä floorista huolimatta.

Shkuroffin loppusetin hittiparaati pisti täysin pähkinöiksi !!

conjure one - tears from the moon (dj tiesto remix)
motorcycle - as the rush comes on (gabriel & dresden remix)
airbase - theme from the rock
RMB - The Spring (Talla 2XLC 2003 Remix) ja strobomyrsky :hah: :hah:

...jotain mitä nyt muistui mieleen vahvan humalatilan ja euforian syövereistä :D

Karri K:kin soitti aikas menevää polkkaa, omaan makuun olis ehkä uponnu enemmän semmonen vähemmän monotoninen tidy trax meininki mut pitihän koglinillekin jättää jotain ;)

Illan päästara Mike Koglin soitti, noh, juuri sitä mitä odotinkin. Eli menevää peruskiksua joka kivasti kruunasi illan.

Questia - Nexus Asia
Lost Tribe - Game Master 2003 (Michael Woods Remix (?))
Mike Koglin VS Energy Dai - Loaded
Binary Finary - 1998 (joku uus polkahtava remix)

....ja (tietenkin) timanttina kruunuun....

Mike Koglin - The Silence (Original 1998 12" Mix) :heart:
joka muuten pomppi kummasti :scared: lieneekö tullut soitettua vähän liian monta kertaa ;)

Jooh mut nää oli ehdottomasti parhaat bileet Porissa pitkään aikaan ja tämmösiä toivoisin enemmänkin (*WINK* @ Sergei) tänne klubikulttuurin hiljaiseloa viettävään "suur"kaupunkiin.

Iso Käsi järjestäjille ja artisteille!
Kiitokset kavereille, tutuille ja meiningistä nauttineelle runsaslukuiselle yleisölle!

UUUUUDESTAAN!

-ReQ-
Avatar
#2 • • Timce Guest

Jooh loistobileet oli. :roll: :hah: :hearts:

Porukkaa oli juuri sopivan runsaasti, mahtui tanssimaan Kinon suht pienestä floorista huolimatta.

Shkuroffin loppusetin hittiparaati pisti täysin pähkinöiksi !!

conjure one - tears from the moon (dj tiesto remix)
motorcycle - as the rush comes on (gabriel & dresden remix)
airbase - theme from the rock
RMB - The Spring (Talla 2XLC 2003 Remix) ja strobomyrsky :hah: :hah:

...jotain mitä nyt muistui mieleen vahvan humalatilan ja euforian syövereistä :D

Karri K:kin soitti aikas menevää polkkaa, omaan makuun olis ehkä uponnu enemmän semmonen vähemmän monotoninen tidy trax meininki mut pitihän koglinillekin jättää jotain ;)

Illan päästara Mike Koglin soitti, noh, juuri sitä mitä odotinkin. Eli menevää peruskiksua joka kivasti kruunasi illan.

Questia - Nexus Asia
Lost Tribe - Game Master 2003 (Michael Woods Remix (?))
Mike Koglin VS Energy Dai - Loaded
Binary Finary - 1998 (joku uus polkahtava remix)

....ja (tietenkin) timanttina kruunuun....

Mike Koglin - The Silence (Original 1998 12" Mix) :heart:
joka muuten pomppi kummasti :scared: lieneekö tullut soitettua vähän liian monta kertaa ;)

Jooh mut nää oli ehdottomasti parhaat bileet Porissa pitkään aikaan ja tämmösiä toivoisin enemmänkin (*WINK* @ Sergei) tänne klubikulttuurin hiljaiseloa viettävään "suur"kaupunkiin.

Iso Käsi järjestäjille ja artisteille!
Kiitokset kavereille, tutuille ja meiningistä nauttineelle runsaslukuiselle yleisölle!

UUUUUDESTAAN!

-ReQ-



Jaahas...näyttäis olevan Turun suunnassa kohta puoliin aika kivan oloiset bileet :happyroll:

Tuo polkkaversio on Binary finary - 1998 (K2) (K series)
Avatar
#3 • • JussiS Guest

Mike Koglin - The Silence (Original 1998 12" Mix) :heart:
joka muuten pomppi kummasti :scared: lieneekö tullut soitettua vähän liian monta kertaa ;)

'

tsk tsk. se oli meinaan:

Koglin vs. Sasha - Enjoy the gravy (JussiS remix) ;)

Pomppi sen takia et CD-soittimet oli kuulemma huonot, ja poltin ton vissiin vähän liian nopeella Denoneille :)
Avatar
#4 • • Hanna Guest
Oli varmaan ihan hyvät bileet.. itse tosin nukuin puolet bileistä autossa.. Mut se aika mitä olin hereillä, oli huisin hauskaa..
Kiitsa Jennille, Kimmolle ja pikku Antonille etkoista! Dippi oli hyvää ;)
Avatar
#5 • • okiru Guest
Varsin mukavat bileet oli. Porukkaa oli yllättävän paljon ja meininki kovaa. Ledit loisti punaisena.
Seura olí ihan helvatan mukavaa. Tanssitytöt olivat illan mukavaa antia. Yllättävää, että noin vieraalla paikkakunnalla sattuu olemaan niin paljon kamuja. Hienoo jätkät, todella maistuvat kekkerit. Sergei ja Beliar saivat kehuja kuin kalaa sateella :D Karri oli maistuvaa sillä jynkky-setillään ja Koglin menetteli kanssa..
Jussin remiksi oli kyl makoisa täytyy kieltämättä sanoa. Huh sitä acid vääntöö. Olin ihan pihalla kun alkoi tuleen wavy gravyn sampleja kehiin :D

Tranzexperience crew yhdessä Madwave crewin kanssa on onnistunut järkkäämään loistavan sarjan warm-uppeja itse päätapahtumaa odotellessa. Can't wait!

-Mika
Avatar
#6 • • ReQ Guest

Mike Koglin - The Silence (Original 1998 12" Mix) :heart:
joka muuten pomppi kummasti :scared: lieneekö tullut soitettua vähän liian monta kertaa ;)

'

tsk tsk. se oli meinaan:

Koglin vs. Sasha - Enjoy the gravy (JussiS remix) ;)

Pomppi sen takia et CD-soittimet oli kuulemma huonot, ja poltin ton vissiin vähän liian nopeella Denoneille :)



hmm, oon nähtävästi ollu vitun kännissä tai jotain :D
Avatar
#7 • • JussiS Guest
BTW, pakko sanoo et se huonosti käyttäynyt raumalainen takahuonejuoppo EN ollut minä, kun en muista mitään bileistä muutenkaan.
Avatar
#8 • • lulu Guest
oli kiva ilta :) jostain syystä en jaksanu tanssii nii paljoo ko mun piti,hih,mut jonki vert kuitenki,oli hyvää musiikkia joo.mike koglin oli kyl hyvä,ja muutkin :) kiitos vaan kaikil :heart:
oli kauheesti tuttujaki paikal,hienoo :)
Avatar
#9 • • Laite Guest

BTW, pakko sanoo et se huonosti käyttäynyt raumalainen takahuonejuoppo EN ollut minä, kun en muista mitään bileistä muutenkaan.



hahaa, olikos se sitten tämä kaljupäinen raumalainen? :D
p.s. mistäs tota sun remixiä sais? ;)
Avatar
#10 • • Kix Guest
Thx!!;-) Tanssittua tuli sit muutaman tunnin verran!!! Ja sehän se tarkoitus olikin!!!! :heart:
Avatar
#11 • • JussiS Guest

p.s. mistäs tota sun remixiä sais? ;)


Selviää varmaan kuukauden sisällä, tosin voin mä sulle siitä omankin polttaa ;)
Avatar
#12 • • Laite Guest

p.s. mistäs tota sun remixiä sais? ;)


Selviää varmaan kuukauden sisällä, tosin voin mä sulle siitä omankin polttaa ;)



polta vaan :)
Avatar
#13 • • Beliar Guest
Hyyyii, jätkät!!! Ei mitään piratismin harrastamista täällä - eikä missään muuallakaan! Artisteja pitää kannattaa sijoittamalla muutama hassu euro heidän levyihinsä!! *soo soo soo*

Mutta kuitenkin KIITOS teille kaikille!
-Mikelle makoisasta setistä ja lahjoittamastasi levystä... (tuskin tätä luet ja varsinkaan Suomea ymmärrät, mutta kiitos kumminkin)
-Karrille ja Sergeille kiitokset namukkaista seteistä. Vasta jätkien soittaessa rupesin löytämään itselleni fiiliksiä...
-Kiitokset myöskin Ozzille ja Jarkolle kaikesta duunistä ja säädöstä, mitä olitte omalta osaltanne bileidemme eteen teneet
-Kiitokset screeni-miehille - työtänne olisi voinut linnottautua katselemaan sohvalle istuen, popparikulho sylissä ja olutpullo kädessä...
-Valomiehille, stroboa oli kerrankin edes lähellekkään riittävästi! :D
-Kiitos teille suloisille yläkerran baari-maijoille; Hieno strippaus esitys kruunasi illan ja saittehan te hienot paidat... ;)
-Kiitokset myöskin kuskilleni, Pastorille (se sohva autossasi oli tosi PRO!)
-ja kiitokset tietenkin teille kaikille paikalle tulleille klubbaajille!!! (kaikki paikalle saapuneet kaverit/tututkin mukaan lukien) :)

Ps. Se CD-soitin, Denonin 2500, oli ihan kunnossa... tosin lukupään linssin korkeus oli vaan ehkä turhan korkealla ---> naarmuisien ja likaisien CD:n kanssa oli kieltämättä hieman ongelmia.... :O
Avatar
#14 • • Cype Guest
:D kivaa oli vaikka mut taas kuskiksi pakotettiinkin :angry: ei vaan ihan omasta tahdosta tulin..

Musiikki oli mukavaa, vähän ihmetytti että ekax tuli kiksuu ja sitten karri laittoi vähän polkampaa soundia ja lopuksi koglin siirtyi taas vähän trancempaan matskuun.. mutta ei haitannut kaikkia tuli tanssittua sen verran että hikikarpalo nousi sekä otsalle että kämmenpohjiin :excellent:

Ja taisi olla ihan hyvä että haettiin Sen Raumalaisen Dj:n tekemä miksaus kesken bileiden pelipaikalle, kun hän taisi olla sen verran dementoitunut siinä vaiheessa, että kun bileisiin lähdettiin niin levyt jäi etkoille :happyroll:

Kiitokset muuten Jennille, Kimmolle ja Anttonille etkoista.
Harvoin tulee luettua oikeita satuja etkoilla :)
Jatkoilla niitä tulee yleensä ihan omasta päästä ja niitä ei jaksa kuunnella kukaan :cool: :cool:

Ekaa kertaa näin porissa "ihan oikeita esitanssijoita" taisivat olla treelta asti kuljetettuja mutta kuiteskin pienet plussat siitä.

Hyvät kinkerit vaikka kuskina olinkin.
Tranzexperencejä odotellessa :roll: :roll:
Avatar
#15 • • Laite Guest

Hyyyii, jätkät!!! Ei mitään piratismin harrastamista täällä - eikä missään muuallakaan! Artisteja pitää kannattaa sijoittamalla muutama hassu euro heidän levyihinsä!! *soo soo soo*



hmmm, mahtoikohan sulta mennä ohi joku asia? kyse oli lähinnä JussiS:n remixistä ja siitä, että jussi itse polttaisi mulle siitä kopion...
Avatar
#16 • • Napoleon Guest
Hyvät bileet oli. :roll:

Oiskos mitään kuvii mistää keltää mitää satavilla...??? :confused:
Avatar
#17 • • Jennifer Guest
:heart: KIITOS :heart:

Hanna&Jussi (Antonilta terveisiä!)
Ipe (Anton kiittää satusetää.)
Kimmo (kiva ku oot olemassa...)

itse bileistä ei kauheesti muistikuvia... ...syystä että :hah:
p.s ipe ne sun se-ko lasit on vaaralliset!!!!
Avatar
#18 • • Beliar Guest

Hyyyii, jätkät!!! Ei mitään piratismin harrastamista täällä - eikä missään muuallakaan! Artisteja pitää kannattaa sijoittamalla muutama hassu euro heidän levyihinsä!! *soo soo soo*



hmmm, mahtoikohan sulta mennä ohi joku asia? kyse oli lähinnä JussiS:n remixistä ja siitä, että jussi itse polttaisi mulle siitä kopion...



Huuaaahhhaukoti! Kuka tappoi ironian? :D