olen kait tullut liian kriittiseksi ( tai orastava flunssa oli syynä), vaikka ainakin välillä..todella laadukasta musiikkia sai kuulla (paljon omaa tuotantoa, muutama hieno uudempi helmi seassa, joka jäi vaivaamaan, vähän vokaaleita kaikenkaikkiaan tuossa setissä), niin jostain syystä en villiintynyt (tällä saralla edelleen upeinta mitä olen kuullut on Planet Bonzain pirskeet pumppuhuoneella 2002, jolloinka musiikki _oli_ jumalaista, ja muistelenkin vielä sen ainutlaatuisuuden a-haa elämyksen silloin (aina sama virsi, 96 vai 97) aikoinaan Planet of Love'ssa (vai mikä se oli) Paasitornissa, silloin kauan aikaa sitten, jolloinka Paulin soundi oli jotain uutta ja ihmeellistä silloin, minulle. Aika on tehnyt tehtävänsä.
Hienosti Pauli kuiteskin hommansa hoiti, vaikka takana 6-tuntinen setti Gategrasherin synttäreillä edellisenä yönä englannissa), nimmarit antoi ja veteraani hymyili kun kuuli kommenttini illan päätteeksi...oli mukava nähdä pitkästä aikaa, kaukana suomessa.
sambucakikkoja sitten joskus taas uudemman kerran, sillä harjoitus tekee mestarin..tälläkin saralla :), partakaan ei pahemmin palanut..