Jatkoilta suoraan tänne (Kiitos Hanna ja Jussi). Hieman sekavissa tunnelmissa tuli bilistä pelailtua kierros jos toinenkin. Ihmisiä oli vähemmän kuin edellisellä kerralla mutta tunnelma ei pettänyt kuitenkaan. Taattua "laatu"kivaa! Aika vain jotenkin valui silmien ohitse joten suuntasimme kaupan kautta vielä puistoon notkumaan.
Joo kivaa oli. ja muistikuviakin riittää johonkin puoleenväliin asti. yhtäkkiä musiikki olikin jo poikki ja kamoja vietiin. kummaa. musiikki meni täl kertaa "hieman" ohi.. anteeks. :) Kiitos kuitenkin soittajille jne!
plussat : tissiklubi
Miinus : rauski. ei suostunut edes kädenvääntöön. :(
Paroniin / puistoon menin sit hukkaamaan mun mustan pipon. Tuntomerkkeinä MUSTA väri ja viimenen havaittu sijainti MUN PÄÄ.
Vielä niin nuori ja jo muilla teillä. jos tarttui jonkun matkaan niin yhteyttä muhun päin.
puistossa oli kivaa (nukkua). sori niist avaimist :D
Hip-hei !
Kivat jamit oli ja mukava oli soittaa, mielellään vaikka enemmänkin olisin soitellut. Eri kiva oli nähdä paljon tuttuja ja vihdoin ja viimein meni minultakin Paroni neitsyys. Tätä on saatava lisää. :p Kiitoksia Kristolle janon sammuttamisesta.
Mielellään olisin jäänyt pidemmäksikin aikaan...mutta kotia kohti piti lähteä suuntaamaan.
Toivottavasti tulevaisuudessa voin tulla uudestaakin soittamaan Paroniin...?
Hip hip hurraaaaaa... Voi juku ku oli kiva soittaa! Happo ei vaan hirveesti näyttäny uppoavan porukkaan!?
Ainoo miinus oli mega väsymys joka vaivasi minua!!! Mut kivaa oli...