New Talent DJ Festival

36 posts, 2 pages, 4,018 views

Avatar
#1 • • ovv Guest
jotta sellaienn meininki oli sitten sielläkin.. itellä pienet alkuvaikeudet voitettuani jäi ihan hyvä fiilis kokonaisuudessaan setistä, vaikka pari vaihtoa menikin vähän huonommin. :p sitten ennen lähtöä tuli vielä kiksuteltua opendecks-meiningeissä.. tosin kun olin alottamassa siinä, niin joku tuli hakemaan toisen levarin siitä.. :P (tiedoksi, tuntu toimivan molemmat kanavat siinäkin joka siihen sitten tuotiin)

nyt nukkumaan kun on aikainen herätys vielä.. :o

-ovv:
Avatar
#2 • • Edited Tres Guest
VITUN KOVAT BILEET NIINKU HUHHUH!

Liebherr lähetti illan sellaseen nousujohteeseen että oksat pois,
tuli ihan tippa linssiin :004:

Vaikka Vanha on bilemestana lähinnä ankea, ja PA samaa
paskaa mitä aina, valot olivat lähinnä
luokkaa 'ok' ja osa dj:Stä suoraan sanoen kädettömiä
(anteeks nyt amatöörit, kyllä teistäkin vielä dj:tä tulee kunhan
treenaatte :rolleyes: ), niin oma fiilis lähti niistä muutamasta
elämää suuremmasta 45 minuutin setistä sfääreihin ja kantoi
itsenikin yllättäneellä tavalla läpi koko illan.



















Alkoholilla saattoi tosin (tarkkailijahavaintojen mukaan) olla osuutta asiassa. :confused:

Kiitti kaikille kivoille seurasta ja hyville dj:lle hyvistä seteistä :)
Avatar
#3 • • Edited Elatek / Lauri E Guest
..Oli Varsin vallatonta meininkiä.
drS pisti kyllä varsin maukasta settiä. Hoitipa Andy braunin tuuraamisenkin varsin kunnialla..:004:
eikä muissakaan kuulemissani todellakaan valittamista.
Oli kiva nähdä pitkästä aikaa; criss (heidi), kimmo, harri ym..
ja akir0, oli kiva nähdä miestä noin naamatusten..:)
ennen kaikkea kiitokset levottomalle matka seurueelle kun kestitte läsnäoloni (milo,linksu,miksu,minerva)! huomenna, tai siis tänään jatketaan..;)
oli hiton kiva retki kaikin puolin..:
+linnatuuli spektaakkeli
+juha & swidun kallis patonki
+nukutaan ollenkaan
+valot
+koko hoito

kiitos ja kumarrus.. :)

edit: mul on viä yks lonkero..
Avatar
#4 • • Edited drS Guest
meitsille jäi kyllä odotettua paremmat fiilikset, eikä vähiten sen takia että pääsin paikkaamaan andy braunia salin puolelle vielä cafesetin jälkeenkin :) zwekki tosin pisti meneen sellaista hyperkiksua että meinas ruveta pelottaan, tempo ja menevyys kun putos pikkasen mun alotettua..
zwekki ite oli niin fiiliksissä että piti päästä vielä tekeen hieno kikka munkin setin alkuun :D

muut mieleenjääneet:
-koko beer cafe
-joku häiskä @ open decks, en muista koska
-shkuroffi
-liebherr

tosi rok, lisää näitä.

ps. saint ei ollu tarpeeks kunnossa.
pps. linnatuulen kinkkupatonki! mä otan yhen hervantalaiskuskin mukaan, ilman jäitä. ollaan niiloja jätkät!
Avatar
#5 • • Edited Timmo Guest
MAHTAVAT BILEET!!!
Tuli muutamia niin hyviä settejä että lähti lähes jalat alta...Mutta yksi ylitse muiden oli Sizzler, jonka soittoaikaa muuten lyhennettiin noin vartti! :mad: Ah, Ravea...Ihanaa!

Suurkiitos Sizzlerille cd:stä ja oli kiva tavata.Oli kiva tavata myös [olikos se] AngelikaRed, Lucidd sekä se nahkahousuinen tyttö joka väitti olevansa S:n ykkösfani. Mutta spesiaalitapaamiskiitokset menevät tämän nahkahousuisen tytön kaverille. Eli sinä valkohousuinen tyttö joka asut Tampereella niin tiedä että silmäsi sulattavat... :006:

Kiitos järkkäreille ja lisää bileitä joissa on edustettuna enemmän kuin yksi musatyyli. :)
Avatar
#6 • • Zwek Guest
Juu bileet takana ja nyt krapulaisena voin todeta, että kivaa oli. Omat soittelut meni ihan ok, vaikka aluksi oli _taas_ cd:n kanssa ongelmia... Paljon tuttuja paikalla ja muutenkin ihan ok meno. Vanha on kyllä paikkana suhtellisen ankea. Mieleen jäi myös soittelut open deckseissä Osiriksen ja pHazen kanssa.

:)

onnistuin sitten ottaa drs:n cd:n ulos soittemesta kesken setin, koska luulin levyä omakseni...Ooops!

Sori drs ;)
Avatar
#7 • • Ozie Guest
Oivoi Oivoi

Oli tuhoon tuomittu yritys jo heti alkuunsa ku kompuroin vanhan rappuset sisälle. Liika on vaan joskus liikaa (ok eka kerta!)

No siinä sitte ku kompuroi vanhalla aikansa ja ihmetteli et miten joku ehtii nostaa jalkaa ~140bpm:ssä ni tehtiin taas tosi pelimiesveto (NOT) ja lähettiin baariin (!!) joka oli sit perseestä :)

Jos olis jatkunu viel kolmen jälkeen ni olis voinu kokeilla uusiks

Sori jos talloin jonkun varpaiden päälle tai törmäilin :)
Avatar
#9 • • ilkka Guest
Oli todella kivaa, meni setti paljon permmin kun oisin luullut, ja olen ihan tyytyväinen, hyvää palautetta tuli ja sehän on ain todella kiva kuulla. Kiitos kaikille kavereille ja ei kavereille jotka ei jättänyt tanssilattiaa ihan tyhjäks kun soitin, vaikka alotin samaa aikaa kun harri, ja kiiitos paljon efolle kuuloke plugista, pelastit mun illan :) open decks oli myös plussaa, siellä pääs kivasti soittelee jo tossa klo9 paikeella. Ja mitä nyt ehin kuunella niin efon ja akiron setit jäi eniten mieleen. Musiikki ois voinut olla enemmän monipuolista, kiksu ja housei soi melkein koko illan. Ite soitin uk hardia ja olin varmaan ainoa. KIITOS.

tracklist
http://www.platinum.ac/forums/showthread.php?s=&postid=140649#post140649
Avatar
#10 • • Efo Guest
Oli tosi jees keikka. Kiitos kaikille kavereille ja erityisesti ei kavereille kun jaksoitte tamppaa tahdissani :)
Sain kuin sainkin kaikki 14 biisiä helposti mahtumaan settiin. Lopputulos olikin 16 biisiä :D jotka löytyy tästä

video pätkää tulee kuhan vähän editoin ja sillee.
Avatar
#11 • • Saint Guest


Sori Saintille setin missaamisesta (taas)...



Perkeles.. taas ;)

Kivaa oli .. kiitokset kaikille tutuille ja uusille tuutavuuksille ...

"Reetta saattaa rakastaa sitä, Nyt juuri tällä hetkellä" ;)
Avatar
#12 • • akir0 Guest
Piitkästä aikaa Vanhalla käymässä ja oikein mukavaa oli. Tuttuja pilvin pimein ja muutenkin ihmisiä oikein kivasti.

Monelta soittajalta tosiaan tuli hyviä settejä (pienestä hittihakuisuudesta huolimatta), valitettavasti soittoaikaa oli sen verran vähän ja kuultavaa niin paljon, että mihinkään ei oikein tullut tarkemmin perehdyttyä, John Majorin setti tosin sai jäämään paikalleen pidemmäksikin aikaa.

Tytöille ja muille kiitos kun olitte pomppimassa mun setin aikana, tulipa itsekin kai hieman hymyiltyä juuston seasta :)

Haballe iso käsi, että tapahtuman taas järjesti, toivottavasti jatkoa taas seuraa.

Kuvia tuli räpsittyä jonkunmoinen määrä ja ainakin kaikista kuvissa olevista soittajista on useampiakin kuvia tallessa, että jos itselleen haluaa niin laittaa vaikka privaa. Ja kuvathan löytyy - http://www.akir0.com/djfestival03/
Avatar
#13 • • anjuna Guest
Kiitos järjestäjille!

Eka keikka IKINÄ ja tota, ehkä kantsis varmaan vähä treenata lisää, mut ei voi sanoo ku et kyllä kannatti tyhjentää Beer Cafe ihmisistä! =)

Oisko sit ollu breaks väärä genre paikalla olleelle yleisölle vai se todennäköisempi, eli DJ:n taidon- ja harjoituksen puute =)

Lisää tulee......
Avatar
#14 • • kytkönen Guest
ai siel oli breiksii? harmi et jäi väliin, tultiin mestoille vasta 3n jälkeen

peace
Avatar
#16 • • Edited Osiriz Guest
Ensinäkin haluan kiittää Habaa ja muita järkkäreitä että nämä bileet jälleen kerran toteutettiin, siitä iso kiitos ja kumarrus!
Oma settini päälavalla (klo. 21:45-22:30) oli hyvä vaikka alussa hieman lähdettiin laukalle mutta alkukankeuden jälkeen niin homma alkoi luistaa paremmin. Tässä vielä biisilista.
Ehtihän siinä sitten vielä kuunnella muidenkin dj:den settejä mm. Zwekin, akir0:n ja Sizzlerin setit jäi mieleen. Toki maistui myös Proteuksen loppusetitys ja hänen shownsa.
Mukava juttu oli myös se pieni Open Decks nurkkaus. Siellä tuli soitettua Zwekin kanssa kimpassa ja kivaa oli. Meidän pitäisi varmaan alkaa soittelee kahdestaan. :D Ja toki paikan päällä oli paljon tuttuja ja uusiakin tuttavuuksia joiden kanssa oli mukava rupatella.
Että näin... kiitos vielä kerran! :)
Avatar
#17 • • Edited Flamen-Go Pink Guest

Originally posted by Timmo
se nahkahousuinen tyttö joka väitti olevansa S:n ykkösfani. Mutta spesiaalitapaamiskiitokset menevät tämän nahkahousuisen tytön kaverille.


Eli minä ja mun kaveri!!!! Ja mähän oon sit Sizzlerin ykkösfani :D Olitkos sä se tyyppi siinä ulkopuolella parin kaverin kaa???
Hauskaa kyllä oli, kannatti lähtee :)

Avatar
#18 • • Timce Guest
Liiallinen humalatila pilas koko illan. Liebherr oli todella hyvä ja muita settejä en muistakkaan :( Sori Jarkko avautumisesta....:o
Avatar
#19 • • k1mm0 Guest
koko reissu oli kyllä ihan luxusta!! :011:

oli mageeta tavata vanhoja tuttuja ja vähän uusiakin. oli oikein hauska tavata timmo...
vielä paljon onnea siitä lufkinin diilistä ;)

beercafessa tuli jossain vaiheessa hyvää teknoa ja psykeä... taisi olla introvert?
mutta veihän se sisleri tietty potin... vaikkei rave ehkä olekaan välttämättä mun kuppi teetä :D
Avatar
#20 • • introvert Guest

Originally posted by Lucidd.
beercafessa tuli jossain vaiheessa hyvää teknoa ja psykeä... taisi olla introvert?



Mä soitin kyl lähinnä progea.. :)

Loistavat bileet kyllä, vaikka musiikki oli ajoittain mulle liian kiksu/polkkavoittoista. :) Beercafessa viihdyin eniten. Hyvää housea/teknoa/breiksejä kuului. Kiitos kaikille tutuille ja tuntemattomille, jotka oli kuuntelemassa mun settiä! Oli todella kivaa soittaa! :)

Mun tracklist löytyy täältä