FBI presents: Aril Brikha & IVO & Velcrot @ Kerma

41 posts, 3 pages, 5,953 views

#21 • • jUSSi Guest
muistuipa tällainenkin episodi Brikhan setin puolivälissä.

joku nuorehko tytöntyllerö tuli kysymään kaksi kertaa 5 minuutin sisällä onko minulla myydä nipsuja tai tunnenko ketään kenellä olisi. Taisi minulla olla niin leveä hymy ja niin hauskaa, että ko. nuoren naisen oli vaikea uskoa minun nauttineen vain hieman olutta :D
#22 • • lazy cat Guest
oli kyllä niin hauskaa, että! brikha upposi ja kaikki muukin. en sano "parasta ikinä", mut toiseksi parasta ehkä. kerri ehti jo viemään mun sydämen...

kiitos seurasta kaikille!

onneks me ei oltu humalassa. :)
#23 • • burdock Guest
vaikka turussa yleensä on paras meno niin pakko myöntyä vähän edes... hiton kova meininki :D

itse olin niin hemmetin jurrissa (kiitos katja). SKYY + bisse = ?

mukavasti oli myös tuttuja paikalla. tästä kerman loistokkaasta tarjonnasta näyttää aina nauttivan sama porukka, joten tuttuja riittää :) harmi vaan etten muista illasta kuin paikoitellen pätkiä (IVOn yhen biisin, Velcrojen pari biisiä ja brikhalta pari). sen muistan että mulla oli kivaa! tietty olis kiva muistaa illan musatarjonnastakin vähän enemmän... pikkasen harmittaa.

until next time
#24 • • Edited lazy cat Guest

itse olin niin hemmetin jurrissa (kiitos katja). SKYY + bisse = ?
...
sen muistan että mulla oli kivaa! tietty olis kiva muistaa illan musatarjonnastakin vähän enemmän... pikkasen harmittaa.

until next time

hei, jokanen vastaa itse siitä kuinka paljon juo! ;) mut myönnän kyllä että tuli tehtyä hiukan tukevaa boolia kolmen hengen tarpeisiin... mutta oppipa tästäkin sen, että parempi ois juoda hiukan hillitymmin...

kivaa oli, muistan sunkin puolesta!

- katja
#25 • • espoo_rumpshaker Guest
hey at least you two made it to the party, stop complaining! :D
#26 • • Juha Vilkamo Guest

Kukokukokukokukokuko.....

Nonniinpätietenkin näin kun ei päässy kuulemaan. Brikha uusiks ens vkl, eiks je?
#27 • • Shuffle Guest
kyllä. alkuillasta oli tunne että tästä taitaa tulla hieno ilta, ja tunne ei pettänyt. lil tony, ivo ja velcrot olivat loistavia... ja brikha oli paras ikinä. nuff said.
#28 • • lazy cat Guest

hey at least you two made it to the party, stop complaining! :D

you are right! it was the second best party ever, and i am sorry you didn't make it. we really don't have any right to complain, so we stop it! :) better luck next time to you!

- katja & janne
#29 • • Edited Lauri Leino Guest
oli kyl ihan loistobileet.meitsi aiiivan fiiliksissä.
IVO & fastener rokkas jo niiin kympillä että ihmettelin voiko meno tästä enää parantua.
ja eihän se Brikhakaan pettänyt.sen nyt tiesi.
tony soitti taas tosi hyvää settiä.
kaikille tutuille (ja tuntemattomille) myös suurkiitos hyvästä meiniginstä ja seurasta.
kiitos myös siitä mielihyvästä jonka aiheutti 4,5:n e:n katoaminen taskusta, tasaisin väliajoin :)
paluumatkalla manseen,kun käytiin suffelin ja vvv:n kanssa huoltsikalla syömässä,unohdin puolivahingossa maksaa karjalanpiirakasta,munasämpylästä ja vedestä :)
no, hyvät naurut sai autossa.
kiitos mahtavasta illasta kaikille.
jännityksellä odotan mitä seuraavaks luvassa.. :004:
#30 • • metsis Guest
erittäin laadukas ilta. brikhan settejä puhkikuunnelleena täytyy sanoa että hyvin pääsi mies yllättämään tuoreilla raidoillaan ja groove la chord -spessurevityksillään :) äijä itse näytti myös nauttivan soittamisesta täysin rantein, näin sitä pitää ;)

aika kumma muuten kuulla noista ovipolitiikkasäädöistä, kerma kun on mun mielestä ollut helsingin fiksuin ravintola ikärajojen valvomisen suhteen (ts. ei turhaa nillitystä, vaikka diggarit olisivatkin ns. alamittaisia...)

takk tonille ja toivottavasti tulevaisuudessakin biittejä tutkitaan yhtä antoisien artistien parissa :)
#31 • • pinnie Guest
Oli loistoo!
#32 • • Turan Guest

Mies oli itse ihan fiiliksissä, et miten näin lähellä Tukholmaa on tällainen meininki? Tukholmassa ei ole mitään vastaavaa, piste... Ei siis tarvii lähteä merta edemmäs kalaan. Mies on kiertänyt paljon Jenkkejä ja Japania, mut mieluisin klubi löytyikin ihan naapurista:)

kyllä tuli itsekin ihasteltua, kun tanssilattia oli aivan tukossa ja jengi huutaa ja hyppii tuhannen fiiliksissä kun joku soittaa detroittia! loistavaa! aril brikha oli just niin hyvä kuin jonkun livenauhoitteen pohjalta saatoin kuvitella, ellei jopa parempi.

lisää tämmöstä! :004:
#33 • • Gnizhak Guest
Kiitos Tonille selventävästä vastineesta. Voi kun kaikki osaisivat vastata palautteeseen noin selkeästi. Huonot kokemukset on tietenkin aina pahasta, mut niiden selvittäminen parantaa fiiliksiä huomattavasti.
#34 • • SAMi Guest
Toni soitti jonkun remixin white stripesin - seven nation armysta. kenes tekele?
#35 • • espoo_rumpshaker Guest
without having been there - I'd wager that it was the adam freeland mix
#36 • • liltony Guest

Toni soitti jonkun remixin white stripesin - seven nation armysta. kenes tekele?

remiksin takana Jori Hulkkonen:) ilmestyy anioastaan 7" white label sinkulla.
#37 • • burdock Guest

remiksin takana Jori Hulkkonen:) ilmestyy anioastaan 7" white label sinkulla.

+ Harri Hännikäinen

levyä prässätty 300 kpl
#38 • • liltony Guest

+ Harri Hännikäinen

levyä prässätty 300 kpl

ahaa en tiennytkään et Harrikin on ollut vääntämässä remiksiä. Harri vaan antoi levyn mulle ja sanoi että tää on Jorin rmx. No mutta hyvä tietää, loistava versio kyseessä ja tulipahan soitettua se Encore biisinä muistaakseni ja kyllä toimi...
#39 • • burdock Guest

ahaa en tiennytkään et Harrikin on ollut vääntämässä remiksiä. Harri vaan antoi levyn mulle ja sanoi että tää on Jorin rmx.

hmmm... no nyt en ole enää minäkään varma. Jori nimittäin taas mainitsi, että se olis ollut yhteisprojekti :confused: No mistä näistä tietää... Hyvä biisi kuitenkin :D
#40 • • alke Guest
tähän pitää kans nyt kyllä vuodattaa että oli todellakin yks kerman parhaista illoista IKINÄ! :004:
edelle menee todnäk VAIN kerri chandler ja hilusti perässä tulee krafty kuts TATissa. IVO (bitch better give me my money :)) ja velcrot (taaki mc!) oli vitun tiukat - vain basso puuttui - mut brikha räjäytti kyl koko potin.
etenkin ne michael jackson- ja jeff mills- spooffit oli varsin mainioita, ja olis kuulemma saanu koko illan ilmaiset viinat jos ois molemmat spotannu, mä noteerasin vain millsin :(

joo lisää tällasta! :004: :004: :004:

ps. pikkutoni... you still owe me something..