Das Boot 1-2.08 @Kotka

18 posts, 1 page, 5,667 views

#1 • • baty Guest
Bailandoo Bailando!!! ;)

Oli kivat bileet!!! Pikkasen oli liian kuuma tanssia, mutta ei se menoa haitannut :)

Itse olin vain perjantain paikalla ja tässä onkin sit perjantain kuvat: http://www.djbaty.com/kuvat/dasboot-1-8/
Caro²

#2 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Olipas taas mukava soitella "pitkästä" aikaa... jengiä ei ulkona kovin montaa tanssinu (ei varmaan johtunu ainaakan yliapaattisesta ja hitaasta haussista :D ).
Onneksi sai 100s:t käyttöön ni sai vähän enemmän hyvää musaa soitettua, muttasmuttas, tänään taas uusiks..

Noi batyn kuvat o vallan loistavia! :D
#3 • • anton Guest
Bonobo näyttää ihan Anssi Kelalta! :D
#4 • • RA Guest

Ja Karo muuten vaan skarpilta... :001:
#5 • • Daniel Braun Guest
No nyt selvisi se että kuka on "the" Bonobo... Jeps, enpäs olis osannu arvata ton nimimerkin perusteella. Mistäköhän sekin on keksitty? :confused:

Mites lentopallojatkot?
Caro²

#6 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Noniin, nyt on kuultu vielä Majon tykitystä chillipuolelta :D
Melkosen vekkulia soitantoa oli kyllä, varsin ilo kuunnella vaikkei tyyli omaan nilkkaan iskekkään kovin tehokkaasti.
Kyllä se kolme teknaria saman'aikaisesti kuulostaa aina hienolta ;)

Ja Karo muuten vaan skarpilta... :001:

Aina ;)
#7 • • Edited George Shield Guest
Kiitos paljon kaikille kävijöille ja artisteille. Perjantaina oli jengiä paikalla ihan mukavasti, lauantaina olikin sitten huomattavasti hiljaisempaa. Sää oli molempina päivinä todella hyvä, ellei peräti täydellinen.

Ja suurkiitokset Samille ja Peetalle kaikista näistä yhteisistä hetkistä. Toivottavasti teidät näkee vielä tulevaisuudessa bilettäjän osassa...

Allekirjoittaneen biisilistat
#8 • • Faini Guest
Tuhannet kiitokset kaikille niille jotka olivat paikalla!
#9 • • Individual Guest
Olipa taas hieno ja lämmin viikonloppu.

Mahtava ilmat, musiikkia miltei laidasta laitaan, mutta ihmisiä olis voinut olla enemmänkin...

Mutta kiitokset järjestäjille!

T:Tero

Max Ravenin soittama Bailando kruunas kaiken...

:D

T:Tero
#10 • • Max Raven Guest
Kiitos ja kivaa oli... Epätietoisille tiedox toi bailando oli sitten jotakin aivan ihan muuta kuin orkkisläppä.... Nyt tulikin mulle sitten pieni soittotauko kai???
#11 • • Edited Osiriz Guest
Kivat bileet! Ensimmäistä kertaa Rellussa ja todella hyvä mieli jäi. Laiva näytti alussa hieman pieneltä mutta loppujen lopuksi se ei haitannut yhtään. Laivassa ja rannalla oli mukava ja rento fiilis kokoajan. Tuttaviakin oli paikalla ja uusiinkin tuttavuuksiin tuli törmättyä. Illan musiikillinen anti oli myös mainiota. Laivassa jyskytti kiksusta suht rankkaan teknoon ja ulkona mukavan kuuloista kesähaussia. Sisäkansi meinas irrota liitoksistaan kun Maxi heitti ilmoille Bailando kipaleen. Se pisti kyllä kivat hymyt kanssa bilettäjien kasvoille. :D
Ei voi muuta sanoa kuin että kivat pippalot oli ja toiste tullaan aivan varmasti jos vain siellä päin taas liikutaan. :)
#12 • • Majo Guest
Jesh!

Meno oli mitä mukavin. Suuret kiitokset target posselle.
Aamujatkojen lentopallo näytti mielestäni hyvin vahvasti pizza-laatikolta, vai mitä holle :D

Noniin, nyt on kuultu vielä Majon tykitystä chillipuolelta :D
Melkosen vekkulia soitantoa oli kyllä, varsin ilo kuunnella vaikkei tyyli omaan nilkkaan iskekkään kovin tehokkaasti.
Kyllä se kolme teknaria saman'aikaisesti kuulostaa aina hienolta ;)

Aina ;)

Täytyy myöntää, että se oli elämäni ensimmäinen chillout setti. :p
Ehkä minulla on kyseisellä sektorilla vielä paljon opittavaa :003: tai sit tekno ei ihan suoranaisesti ole chillout musaa. Kiiotkset settiäni chillanneille :008:
#13 • • Timmy Guest
Ihan jees reissu oli, jokunen pirtelö ja runsaasti scheissenjauhantaa kavereiden kanssa.

Jatkojen legendaariset kivisodat jäi tällä kertaa kokematta, mutta ehkä ensikerralla minäkin tetsaan pusikoissa. ;D

Nyt puhtaat, valkeat lakanat veivät voiton. Mä alan vanheta tai jotain... :o
#14 • • holle Guest

Jesh!

Meno oli mitä mukavin. Suuret kiitokset target posselle.
Aamujatkojen lentopallo näytti mielestäni hyvin vahvasti pizza-laatikolta, vai mitä holle :D

Täytyy myöntää, että se oli elämäni ensimmäinen chillout setti. :p
Ehkä minulla on kyseisellä sektorilla vielä paljon opittavaa :003: tai sit tekno ei ihan suoranaisesti ole chillout musaa. Kiiotkset settiäni chillanneille :008:

Jes jes.. Olen nähnyt kuvissa makaroni- puota, mutta nyt mulle selvisi, että pitsatkin kasvavat puissa. Jatkoilla oli hyvin hilpeä meininki, vaikka meitä olikin vain kourallinen. Majokin oli mulle uusi tuttavuus, eikä mies näköjään ainakaan lasiin syle!:) Ulkopuoli ei ole ikinä ollut varsinainen chilli-puoli. Siellä on soitettu välillä melkoisen rankkojakin settejä. Olikea chilli löytyi laivan merenpuoleiselta kupeelta.
#15 • • Sampson Guest
No, ehkäpä voisi hiukan kirjoittaa näistä kuluneesta parista vuodesta. Eli niille, jotka eivät tiedä niin päätin vetäytyä syrjään bilejärjestämisestä. Syinä tähän voisi sanoa, että vaimon ollessa raskaana (tänään on laskettu aika) ja työpaikka ym. vievät niin paljon aikaa, että en katso pystyväni täysipainoisesti osallistumaan toimintaan ja koska aika paljon Targetista on ollut minun vastuullani katson paremmaksi, että astun syrjään ja annan jonkun muun jatkaa tai sitten (niinkuin nyt ilmeisesti on käynyt) Target menee vähän pidemmälle tauolle (tai toiminta loppuu kokonaan), kunnes joku muu jatkaa hommaa.

Aika haikea olo valtasi, kun katseli teidän tanssivan Hollen ja Radiacin superenergia setin aikana tietäen, että tässä se sitten on. Vähän reilu kaksi vuotta Targetin iltoja takanapäin. Viimeinen kerta kun katsoin teidän tanssivan ja minun ihailevan. Kun taaksepäin vilkuilee niin huomaan, että vaikka parempaan olisin varmasti pystynyt joissain asioissa en silti kadu kovinkaan montaa asiaa. Tietysti olisin voinut järjestää bileitä niin, että se olisi ollut taloudellisesti kannattavampaa. Tietysti oltaisiin voitu leikkaa kuluissa ja esim. Livarista saamillamme n. 200 eurolla per bile järjestää tosi pienimuotoisia tapahtumia jne. jne. mutta se nyt vaan ei ollut mun tapa järkätä bileitä. Se kun sai ihmiset tanssimaan ja joskus muutaman kerran ehkä te kaikki loitte sellaisen tunnelman, jonka vuoksi tämä kulttuuri sai alkunsa, oli mulle jokaisen euron arvoista minkä menetin. Peace, Love, Unity ja Respect. Ehkä nämä asiat jollain tasolla onnistuivat meidän tapahtumissamme. Ehkä saimme ihmiset lähtemään parempi olo rinnassaan kuin millä he olivat tulleet sisään. Ehkä muutama teistä vanhoilla päivillään muistaa hyvillä mielillä joskus kauan sitten yhdessä suomalaisten tiskijukkien ja muutamien ulkolaistenkin kanssa Targetin hämyisiä ja hikisiä iltoja. Ehkä jotkut teistä saivat edes puolet siitä mitä minä sain. En tiedä tarjosimmeko useinkaan mitään tajunnanräjäyttävää mutta ehkä muutaman kerran kuitenkin. Otan kaikki nämä kallisarvoiset muistot ja hautaan ne syvällä sydämeeni ja olen kiitollinen niistä.

Sen jälkeen kun mahtavan Madeiran ovet suljettiin Targetkaan ei mielestäni koskaan palannut ennalleen. 1-vuotissynttäri bileet Livarissa sekä toisen kauden päättäjäiset Technical Directorsin ja Bennin tahtiin tosin olivat varsin onnistuneet, mutta jotain jäi silti mielestäni puuttumaan kun vertaa Madeiran aikaa. Varmasti Madeiran erikoislaatuiset puitteet ja se että se oli melkein kokonaan vain meidän (sillä raflassa ei oikeastaan ketään käynyt, ellei siellä ollut teknobileitä) loi sen hengen ja tunnelman ravintolaan. Oli miten oli niin ikävä on jäänyt paikkaa. Silloinen rämäpäisyyteni raha-asioissa sai meidät tekemään kaikkia hulluja suunnitelmia Kotkan kokoiseen paikkaan. Suunnitteilla oli miltein koko ajan jonkun keskisuuren teknotähden tuominen Kotkaan mutta vaikka ehdimme jo sopimuksenkin kirjoittaa niin Madeiran kaatumisen jälkeen emme uskaltaneet toteuttaa moista suunnitelmaa. 50% lipputuloista keskiviikkopäivänä ei kauheasti inspiroi riskinottoon.

Nyt on jonkun aika jatkaa Kotkan bilekulttuuria. Kotkassa on jo n. 4 vuotta järjestetty melkein kuukauden välein teknotapahtumia. Olisi sääli jos Kotka hiljentyisi tällä saralla. Ilolla seuraan Club Saintin rantaantumista Kotkaan ja toivon, että kaikki kynnelle kykeneväiset tulevat tähän tapahtumaan. Varmasti pojilla on pienoinen riski tapahtuman järjestämisessä ja toivon, että kaikki Targetin ja Das Bootin kävijät tukevat tapahtumaa.

Jatketaan kaikki tanssimista ja nautitaan siitä kallisarvoisesta helmestä joka meillä on ja joka on britneyspearsmtvpoppismassajunttien ulottumattomissa. Enpä tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan mutta muistetaan nämä ainutlaatuiset hetket yhdessä. Kätellään ja jos uskallatte niin halitaankin, kun nähdään. Kiitos teille kaikille.

"Not everyone understands electronic music, It's a spiritual thing, a body thing, a soul thing... a soul thing... electronic music..."

Sami-
#16 • • Individual Guest
Kiitos Sami!

T:Tero :) :) :)
#17 • • R2 Guest

Tolla nenällä... Tai no. Olkoo..:001:
¡ Previous post a few years ago !