pari kertaa päiväs, mut yks kerta on useampia tunteja esim. duunissa ollessa oon kirjautuneena sen 8h ja käyn aina sillon tällön katteelee mitä uutta on tapahtunut
Tulin aamulla klo 9.00 töihin ja loggasin tänne 9.10 ja siitä lähtien olen ollut täällä lukemassa topiceja ja sekoillu muuten vaan. Ei tää aiheuta riippuvuutta.... ei yhtään*enkeli*.
Hmph, en oo pariin päivään ehtiny käymään tsekkaamassa foorumia ja nyt tuntuu siltä ku oisin tippunu kyydistä ihan kokonaan... No, tässähän päivä kuluukin rattosasti ku tsekkailen mitä jengi on tänne kirjotellu.
Mä taidan roikkua sivuilla eniten (tai ainakin sen verran kuin Anqqa itse), tosin vain sen takia että Klubbari on aina duunikoneella päällä. No tuleehan sitä tuossa testien valmistumista odotellessa aina vähän selailtuakin...
About kaksi kuukautta sitten huomasin, että parempi laittaa klubitus kotisivuksi.
Joka päivä täällä tulee roikuttua ja joka kerta kun netti on auki klubituksen ikkuna kummittelee alapalkissa
kylähän tulee lähes päivittäin käytyä, paitsi aina välil ei pääse nettii ni tulee vähän taukoo, mut useimmiten jätän tän sit vaa auki ni ei tarvii montaa kertaa päiväs logata lisää..
Onneksi nykyään on vähentynyt kun nykyään niin paljon tekemistä kun on koulua ja jopa läksyjä mitä pitää tehdä ja niissä saattaa mennä aikaakin *virn* Mut ennen oli kyl heitk un pääsi himaan niin kone auki ja sitten vasta pois kun meni nukkumaan..