Arctic Awakening - Traveller v.1.6 (House)

4 posts, 1 page, 1,088 views

Avatar
#1 • • PoLe Guest
http://tyypiz.org:8080/tenda/arctic_awakening_-_traveller_v.1.6.mp3

Tämä biisi oli lähellä julkaisua finity recordsilla, mutta syystä tai toisesta ei päätynyt singleksi. Ei jaksettu koittaa muille lafkoille promottamista.
Biisi on tehty pelkästään Renoisella ja VST-plugineilla. Kolme henkilöä + laulaja on osallistunut biisin tekoon.
Tämmöistä letkeetä housea.

Risuja & ruusuja?
:happyroll:
Avatar
#2 • • dj daniel Guest
Muhkea basso ja kikki. Onko tämä sitä Danceteria osastoa? :)
Avatar
#3 • • KFM Guest
transehtavaa ja progressiivista, vaikka kyllä tästä selvästi house-elementit ja groove löytyy. kuitenkaan se kaikkein syvin house-olemus ei tullut esille tästä biisistä, kun oli käytetty just noita leadeja ja pimputtelu-arpeggioita, jotka itse ainakin yhdistän trance-puolelle. aika lepposaa. jotenki biisin tunnelmassa kuitenkin kuvastuu hyvin bändinne nimi. "kylmää pimputtelua" pohjolasta:) jos nyt noin voi sanoa.

sopis hyvin alotus biisiks dj-settiin. jatkakaa samaan malliin, kuulosti hyvälle!
Avatar
#4 • • PoLe Guest

transehtavaa ja progressiivista, vaikka kyllä tästä selvästi house-elementit ja groove löytyy. kuitenkaan se kaikkein syvin house-olemus ei tullut esille tästä biisistä, kun oli käytetty just noita leadeja ja pimputtelu-arpeggioita, jotka itse ainakin yhdistän trance-puolelle. aika lepposaa. jotenki biisin tunnelmassa kuitenkin kuvastuu hyvin bändinne nimi. "kylmää pimputtelua" pohjolasta:) jos nyt noin voi sanoa.

sopis hyvin alotus biisiks dj-settiin. jatkakaa samaan malliin, kuulosti hyvälle!



Joo.. täytyy sanoa että on tuossa jonkin verran transehtavaakin soundia.. itse en tehnyt sitä trance kikkailua.. lähinnä tein basso puolta ja jotain tausta acideja.

Kuuntelin juuri tuoreilla geneleceillä tätä biisiä ja huomasin että basso päätä pitää muokata.
bassline sotkee hieman kikkiä ja sub bassot hieman puuroutuu.. sen voi osakseen korjata basslinen HP filterillä.

ehkä jotain voksua tai puhetta lisää?