Black Materia (tribal house)

7 posts, 1 page, 1,272 views

Avatar
#1 • • Diego R Guest
Olen tässä nyt pari päivää tehnyt ja mixaillut tällaista ugalabugala-houseraitaa ja koittanut saada siitä hyvänkuuloisen.

Mielipiteitä?

http://www.myspace.com/diegortunes
Avatar
#2 • • KFM Guest
letkeen kesästä housea. mukavan junnaava rakentuminen. positiivista on se, et biisi pysyy sopivan yksinkertasena koko biisin.
oon ite lunkihousen suuri rakastaja ja mielelläni pistäisin tän sinne saman kategorian levyjen sekaan. kolahti!
Avatar
#3 • • Diego R Guest
Jees, kiitos. :) Oisko teknisestä toteutuksesta jotakin kommentteja kun nuita saundeja kaks päivää runkkasin edes takas, tietokonekajareilla ja luureilla, amatööritaidoilla.. :)
Avatar
#4 • • eGrind Guest
Ihan hyvin potkii joo. Senku pistät lucianolle postis, se kyl soittas :D Täähän on nyt sitä suosituinta juttuu nois piireissä.
Avatar
#5 • • roisto ratissa Guest
pikku flutteri/randompitcheri tuohon iskevimpään bongoon sais aikaan mukavan illuusion siitä että se elää jatkuvasti. hieno biisi, pitäis mennä läpi jos ja kun lähetät lafkoille.

yleissoundi on ihan valmis, masterointipuoli hoitanee loput.
Avatar
#6 • • KFM Guest
kuuntelen just uusiks biisiä, kun aattelin nyt pistää jotain soundeista.

-hieman ehkä häiritsevät noi taustalle stereoks vedetyt etäiset bongot/jotkut rimshot-kolistelut(en tiedä mikä se soundi on). (pitää kyl sanoo, et ei ne häiritse normaalisti; tällasella analyysikuuntelulla ne vaan pistää korvaan:)) se on kyl makuasia, itse pidän aika vähän stereoidusta soundista. tietty riippuu genrestä, toisiin se sopii paremmin ku muihin.

-noiset on jotenki turhan tunhnun kuuloset ja omaan makuun melko stereot. se napakkuus häviää. kyseiset pointit on kyllä taas makuasioita. taas voisin kyl hieman pistää analyysi-kuuntelun piikkiin:D

-kivan kuulonen bassorumpu. se vois kyllä olla hieman enemmän esillä/muhkeempi ja napakampi.
tosin koko biisi ei tietyllä tasolla oo niin kirkkaan kuulonen, et se haittais. toi kirkkaus menee aika varmasti kylläkin tiedoston laadun(kbps) piikkiin.
itelläkin usein kyl sama ongelma bassorummun kanssa. esim. oohehey -biisissä bassorumpu on aika piilossa. tosin, en edes yrittänyt saada sitä mitenkään kummemmin esille, koska kyseessä oli vitutuksen alla tehty biisi:D.

-tähän hätään en saa ton korkeen helinä soundi-instrumentin nimeä mieleen, anyhow, kuulostaa hyvälle. tasot kohillaan. niinku muutenki koko biisissä, ainakin näin korvakuulolta.

-biisi on ilmava, ei pahemmin puuroudu. oot tainnu runkata soundeja oikein kunnolla sen pari päivää:D propsit siitä.

tossa nyt jotain. mulla on tietty maku, joten ei kannata ottaa mielipiteitä turhan vakavasti. jokanen, ja varsinkin artisti itse, kuulee musiikkinsa eri tavalla kuin toinen.

toi bitrate jäi askarruttamaan. minkä laatunen tä biisi on myspacessa? oliks siellä joku tietty taso pakollinen? valaise mua.
Avatar
#7 • • Diego R Guest



toi bitrate jäi askarruttamaan. minkä laatunen tä biisi on myspacessa? oliks siellä joku tietty taso pakollinen? valaise mua.



Kiitokset syväluotaamisesta. :)

Tuolla MunTilassa taisi olla 192kbps versio mutta tuo sivustohan lyttää träkit vielä huonompilaatuiseksi kun ne uppaa. Ainakin korvakuulolta näin olis. Lienee lyttää audion samalla periaatteella kuin youtube videot?

Jos jollakin on faktaa siitä minkälaatuiseksi lo-fi:ksi myspace tiedostot rutistaa niin valaiskaa muakin.



No seuraavasta linkistä voi kuunnella streamina 320kbps mp3:na ilman äänenlaadun pakkailuja, luulisin. Biisi tosin originellissa pituudessaan tuolla.

http://www.4shared.com/file/105252866/fad2e0f/Black_Materia.html


pikku flutteri/randompitcheri tuohon iskevimpään bongoon sais aikaan mukavan illuusion siitä että se elää jatkuvasti. hieno biisi, pitäis mennä läpi jos ja kun lähetät lafkoille.

yleissoundi on ihan valmis, masterointipuoli hoitanee loput.



Thx. :)