23.4. RAUHACD002 Lossi Turunen ulkona!

1 post, 1 page, 727 views

Avatar
#1 • • Lovroc Guest
ICT_23_04_2009_WEB.jpg

LOSSI TURUNEN : RÄPPÄÄVÄN TAKSIKUSKIN PALUU
Release date: 23rd-- April 2009
Format: CD
Cat. No. RAUHACD002

Track list:
1. UG. PT. 2
2. Kukanevei
3 Takasin Lämpöön
4. Seteleist Centteihi
5. Huolii feat. Nainen
6. Mun Kämppä
7. Fiilistely
8. Keikka metsässä
9. Kosto Argentiinassa
10. Paluu
11. Citimaasturi Anthem

Kalliossa asuva, muta juuriltansa espoolainen Lossi Turunen on tehnyt musiikkia noin seitsemän vuotta. Omakustanteena tehtyjen kolmen projektin jälkeen hän julkaisee ensimmäisen virallisen pitkäsoittonsa Rauha Trion kautta.

Lossi Turusen musiikki on tarinankerrontaa arkisista asioista pienellä huumorilla maustettuna, mutta lyriikoissaan hän välillä ottaa kantaa myös yhteiskunnallisiin asioihin. Mies pitää räpissä tärkeänä aitoa meininkiä. Eli turha Bling Blingin ihannointi ja naisten halventaminen harvoin kuuluvat tämän räppärin sanastoon.

Pitkäsoittoa on tehty reilu kaksi vuotta ja pääosin tuottajana on toiminut espoolainen Kaksi Ääntä rap-kollektiivista tunnettu musiikin monitoimimies Atomi. Levyllä on monia tuottajia/taustoiden tekijöitä ja tämän takia paketti on mielenkiintoinen. Kuitenkin levyn biitit pysyvät samassa linjassa vaikka eri tuottajien tekemiä ovatkin. Lossi on itse valinnut taustat ja löytänyt hakemansa kruisaavan kokonaisuuden.

Tervetuloa lyyriselle ajelulle!

Levynjulkaisukeikka ja musavideon julkaisukeikka Mun kämppä-biisistä 23.4. It's Cookin' Klubilla ravintola Om'pussa, Siltasaarenkatu 15, Kallio. 21-02. (Huom! Keikka alkaa ennen klo 22.)

Lisätiedot, haastattelut, promot ym.

[email protected]
[email protected]
www.myspace.com/lossit
www.myspace.com/djlovroc
www.myspace.com/rauhatrio