Joku muu kuin Kentonin CV/gate -> midi boksi?

5 posts, 1 page, 2,747 views

Avatar
#1 • • Ryvon DJ Guest
Tarviis löytää jonkun halvan lootan jolla sais käännettyä SH-101:n midiin, eli CV/midi to Midi konvertterin.

Mä en noilla mun muilla kamoilla saa synkattua 101:sta midiin esim. trig-inistä, koska ilmeisesti tarvii sen verran voimakkaan signaalin rumpukoneestakin. Ei oo 808:ia jolla sekin hoituis.

Kentonin lootahan ois se perushyvä, mut hintakin semmonen... Ebayssä on jotain pikkutekijöiden lootia liikkunu, sit on tietty Doepfer.

Jos jollain vinkkejä muista hyvistä (ja edullisista) ratkaisuista, let's hear.

Mitä Kentoniin tulee, saaks niitä tilattua muualta kuin itse Englannista? Jälleenmyyntiä ei taida Suomessa olla.
Avatar
#2 • • master bator Guest
Kenton on huippu, Doepferi on hyvä. Muista en uskalla sanoa mitään. Doepferissa on vähän vammainen se konffaussysteemi, kun asetuksia muutetaan midi program change -signaaleilla. Tosin jos kyseessä on SH-101 niin se toimii heittämällä, ei tarvitse konffata mitään.
Avatar
#3 • • crc Guest
mä en onnistunu konffaamaan sitä mun doepferia olleskaan. jos nyt sit ei tarvi muuta ku nuotti on/off juttuja ni mikäs siinä. kentonilla hoituu nuo portamento hommat ja sillä auxilla voi tehdä yhtä sun toista. pitäs jossainmäärin onnistua sillä doepferillakin, mutta itse en tajunnu tarpeeks.

cv'issa on eroja ;)
Avatar
#4 • • näköradiomies Guest
hanki vaa se kenttoni, et tuu katumaan multa tulee kans pisteet sille.
Avatar
#5 • • Ryvon DJ Guest
OK. Tietääks kukaan saaks tota Kentonii jostain Saksasta halvalla, tai manner-Euroopasta? Vai pittääkö tillaa Briteistä?