Tom Wanks - Suoraveto (Psy/Tech)

7 posts, 1 page, 1,260 views

Avatar
#1 • • Tomwanks Guest
Luvassa räväkkää menoa ja outoa friikkailua.
Kommentit erittäin tervetulleita!!

www.mikseri.net/tomwanks/
Avatar
#2 • • roisto ratissa Guest
ei voi ainakaan omaperäisyyden puutteesta syyttää. pomppivat boltsit ja bound to the bass toimi ehkä parhaiten, ei psyke olekaan hassumpaa näköjään kun biitti on miksattu kohilleen :) ..siis noissa kahdessa, muissa oli se kumipalloriena mukana. joo.. kyllä tällasta hippailtais metässä.

+ skitoista? plussaa
Avatar
#3 • • Tomwanks Guest

ei voi ainakaan omaperäisyyden puutteesta syyttää. pomppivat boltsit ja bound to the bass toimi ehkä parhaiten, ei psyke olekaan hassumpaa näköjään kun biitti on miksattu kohilleen :) ..siis noissa kahdessa, muissa oli se kumipalloriena mukana. joo.. kyllä tällasta hippailtais metässä.

+ skitoista? plussaa



Ok, kiva että uppos. Mikä on kumipalloriena ?-)
Avatar
#4 • • roisto ratissa Guest


Ok, kiva että uppos. Mikä on kumipalloriena ?-)



psyke"basari" ..kuulostaa siltä kuin kössipalloja ammuttais syöttökoneesta ..ei mitään henkilökohtaista siis, kun ei vain uppoa niin ei. biisit on loistavia.
Avatar
#5 • • tenda Guest
Seekers of the deep. Hyvvää ja monipuolisempaa psytechiä mitä perus biittimättöily. Joku vois julkasta tuommosta mun mielestä mutta vaikee ettiä joku levy-yhtiö suomesta. Ehkä ulkomailla...
Avatar
#6 • • Tomwanks Guest

Seekers of the deep. Hyvvää ja monipuolisempaa psytechiä mitä perus biittimättöily. Joku vois julkasta tuommosta mun mielestä mutta vaikee ettiä joku levy-yhtiö suomesta. Ehkä ulkomailla...



En ole koskaan kokeillu lähettää mitään materiaalia mihinkään levy-yhtiöön, itteä ei kiinnosta niinkään paljoa levyjen julkaisu kuin keikkailu :-P.
Avatar
#7 • • tenda Guest

Seekers of the deep. Hyvvää ja monipuolisempaa psytechiä mitä perus biittimättöily. Joku vois julkasta tuommosta mun mielestä mutta vaikee ettiä joku levy-yhtiö suomesta. Ehkä ulkomailla...



En ole koskaan kokeillu lähettää mitään materiaalia mihinkään levy-yhtiöön, itteä ei kiinnosta niinkään paljoa levyjen julkaisu kuin keikkailu :-P.



Kyllä mä veikkaan että jos lähettäisit promolevyn konemetsään niin voisit vaikka päästäkin soittamaan sinne. Ajan kuluessa kun soundi vielä kehittyy niin kyllä sut joku lafka joskus spottaa. =)

Käyhän tsekkaa velipojan ja osittain minun psykeprojekti mikseristä ja pistä sinne palautetta: http://www.mikseri.net/psymachine/