hienot kengät?

24 posts, 2 pages, 7,535 views

cosmikki

Posts: 1,261

#1 • • cosmikki
niin. mistä löytäisin sellaisia megahienoja kenkiä mitä dekadenzissä joskus vuonna nakki ja kivi myytiin (siis niitä kenkuleita joilla oli sarvet päässä, jne.)?

haluan sellaiset!

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

Tyly

Posts: 908

#2 • • Tyly
Moon pitkään meinannu tehdä semmoiset itelleni nii ainaski sais semmoiset mitkä haluaa... Hell ja Heaven lopetti myös nii kai sit ainoita paikkoja o tilla netistä..*hymy*
Ei tosin nyt tuu mieleen yhtiikään sivuja miltä' kenkiä sais..

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

cosmikki

Posts: 1,261

#3 • • cosmikki
...kenkiä on kyllä vähän nihkeetä alkaa tilailemaan netistä, kun ei noi koot oikein pidä aina paikkaansa, jne. mutta jos ei muuta mahdollisuutta löydy niin sitten kai täytyy tilata ne jostain...

kun vain tietäisi mistä..

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

Avatar
#4 • • Guest
no ainaki osotteesta www.swear.co.za (mitens se laitettiinkaan et ton osotteen saa suorana linkkinä..??) löytyy swearin kenkii, joissa on paris mallis ainaki niit piikkei.. ja just noita swearin piikki-kenkii mä ainaki oon nähny stadis...
toivottavasti on ees jotain apuu, cosmikki *hih*
tiipi

Posts: 506

#5 • • tiipi
nii toi vastaus oli multa, miksiköhän ei taas tullu nimee näkyviin...*hmph*

--
Tu dit de mauvais choses sur les autres, pour te faire te sentir plus bonne.

Tyly

Posts: 908

#6 • • Tyly
Ihkuja keniä *plur* tosi jees, vaik oonkin joskus menneisyydessä noilla sivuilla käynytkin...

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

cosmikki

Posts: 1,261

#7 • • cosmikki
uuu. just noita kenkiä mä tarkoitin *plur*

on vaan vähän turhan pitkällä toi paikka mistä noita voisi tilailla.. *hngh*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

Yohanna

Posts: 137

#8 • • Yohanna
Auh, mitä popoja, sikapäheitä!! Miks meillä ei oo tollasii !? *hngh**hymy*

--
-Yo

cosmikki

Posts: 1,261

#9 • • cosmikki
..sanoppa muuta Yohanna, mä heti rakastuin noihin "kiss"-kenkiin, ja noihin "wolf":eihin. uu.. *tahtoo*..*sydän*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

Tyly

Posts: 908

#10 • • Tyly
Mähän perkule teen ite tommoset ihmemonot noist mun vanhoista trokrorikengistä.. *hih* sitten voin tulla näyttämään niitä kaikkialle jos nyt saan ne valmiix joskus... *hymy**justjoo*

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

cosmikki

Posts: 1,261

#11 • • cosmikki
..otat Tyly nyt vaan itseäsi niskasta kiinni ja teet ne. ja sitten ilmotat mulle niin syöksyn salamana ne tsekkaamaan *nauru**plur*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

scobl

Posts: 755

#12 • • scobl
heh teidät olisi kivaa nähdä livenä, olette varmaan aika pörröisiä (pörröiset kengät ja käsineet) *nauraa* *nauraa* Tehkää minullekin jotain pörröistä!

--
bred na net

cosmikki

Posts: 1,261

#13 • • cosmikki
...scobl; eurokankaaseen siitä niinkuin olisi jo, menet ostamaan haluamasi väristä karvakangasta ja ompelet kenkiisi sopivan kokoiset päälyset - sinulla on karvakengät *nauru*

..sama pätee muihin kivoihin karvajuttuihin.. *vink**nauru**plur*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

puupi

Posts: 385

#14 • • puupi the puupi
mikäköhän siinäkin on et helsinkiin ei niitä kenkiä viellä oo tuotu..ehkä niitä ei sitten menis.. ståkiksessakin on buffalo kauppa ja sweerei saa kans.. mut on myös skndinaaviset hinnat auts *hmph*

--
KM

Tyly

Posts: 908

#15 • • Tyly
Oon kyl miettiny et saakohan mistään stadista niinku mittatilaustyönä erikoiskamaa? Siis just tämmösiä karvahommii ja kenkii? Siis tarkoitan lähinnä et siis saakohan modifikaatio omiin vaatteisiin mistään? Tai no varmaa saa mut siis hintaa tarkoitan ettei nousisi pilvii??

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

bianca

Posts: 207

#16 • • bianca hippiäinen
suhteilla toiminee tämäkin. tunnen yhden ompelijan neidon joka varmaan handlaisi, mutta sillä on kiirettä muutenkin yli äyräiden

--
en tiedä minne olen menossa
mutta olen matkalla

Avatar
#18 • • punainen pupu Guest
multa vois löytyä pari paria noita swearin kenkiä esim. musta/punaset wolfit ja jotkin valkoiset sarvipäät. jos joku on kiinnostunut niin ilmoitelkaa minkä kokoisia jalkoja omaatte niin katsotaan mitä voin tehdä.*pupu*
florx

Posts: 532

#19 • • florx
punainen pupu: Onx sulla muita malleja ku noi kahet...onko ne uusia? Mulle menee 41 & 42:set....

(muokattu 26.3.2002 16:46:58)
Avatar
#20 • • punainen pupu Guest
eli mulla ois myynnissä swearin kengistä seuraavat:
- wolfit puna/mustat koko 43
- smilet valkoiset koko 42
- madit leveät ja korkeat lenkkarit koko 42
- alienit puna/mustat koko 39
- paksupohjaiset toppavarrelliset mustat saappaat koko 39

kaikki on uusia, korkeintaan pari kertaa kokeiltuja. voin mailaa myös jotain kuvia noista jos kiinnostusta löytyy.*pupu*