*MYYTY*: Teknarit ja vestaxin pmc06 -mikseri

5 posts, 1 page, 863 views

Avatar
#1 • • Edited Phist Guest
Eli jonkun verran jo elämää nähneet levarit ja vähän käytetty mikseri myynnissä.

Pannaan kylkiäisiksi vielä shuren M44G rasiat.


Myyn mieluiten pakettina , mutta jos joku haluaa maksaa hyvän hinnan jostain osasta niin kaippa se niinkin onnistuu. Mieluiten myyn pk-seudulle noudolla (laitteet vallilassa), mutta voin myös matkahuollottaa ostajan piikkiin ennakkomaksulla.

Eli levarit on technicsin SL-1200 mk2

VIKOJA/PUUTTEITA:
-Vain toisessa levarissa pölykansi ja sekin kulmasta hajalla. Toisessa pölykannen pidikkeet otettu pois, jotta se mahtuu lähemmäs mikseriä.
-Toisessa levarissa ei kvartsilukkoa, eli pitch ei naksahda keskelle vaan jatkuu tasaisesti keskustan yli. Toisten mielestä hyvä, toisten mielestä huono. Toisessa lukko kuitenkin on.
-Siinä lukollisessa se pitch-asteikko ei pidä ihan täysin paikkaansa, johtunee jo vähän väsähtäneestä pitch-sliderista. Harvoin sitä kuitenkin asteikolla soitetaan, mutta jos sen haluaa fiksata, niin pitää alkaa vaihtamaan osia. Ei mikään iso projekti, mutta mä en kokenu sitä tarpeelliseks, levarit kuitenkin toimii hyvin.
-Toisessa äänivarressa ihan pieni klappi, ei haittaa kuuntelussa yhtään ja todella voimakkaassa sahaamisessa ehkä vähän.

Levarit on jo aika vanhat, joten turha odottaa mitään virheetöntä. kuitenkin kaikki toimii (ainakin mulle) riittävästi. Jos haluaa setin halvalla, niin mä ostaisin ennemmin käytetyt teknarit ku jotkut halpikset uutena.

Mikseri on hyvässä kunnossa, sitä on käytetty vähän. Se on levareita uudempi, mutta silti ehkä jotain 4 vuotta vanha tjsp. Crossi on aika jämäkkä, että se varmaan kannattaa vaihtaa jos haluaa sahailla. Mikään kanava ei vuoda ja mikserissä ei oo mitään vikoja.

Koko setistä haluaisin mielellään 600e. Jos sitä ei irtoa, niin saa ehdottaa jotain hintaa. Jos taas moni haluaa ne tolla hinnalla, niin korkein tarjous voittaa. En oo ihan täysin tietoinen tän setin markkina-arvosta.

Tarjouksia tai kyselyitä voi laittaa mangi (a) voittajafiilis.com tai tähän topikkiin.
Avatar
#2 • • Phist Guest
500e tarjottu, odotellaan vielä hetki parempia tarjouksia.
Avatar
#3 • • Phist Guest
520e tarjottu
Avatar
#4 • • Phist Guest
540e korkein tarjous
Avatar
#5 • • Phist Guest
Levarit myyty.