SadBeautifulTechnologyFantasy

5 posts, 1 page, 981 views

Avatar
#1 • • KilledByComputerPrograms Guest
Moi taas, miten menee? :)

Sanotuksii en jaksa laittaa ku ne tuski teitä kiinnostaa <333


Realismia&fantasiaa sekasi<3





P.s Nii ja linkki tietysti

www.myspace.com/mikaelartlove
Avatar
#2 • • Roz Guest
Noi "laulut" loi aika hiton pelottavaa tunnelmaa. Muutenkin aika twisted fiilis. Aika vaikea nimetä genreä, mikä lie ollut tarkoituskin. Ei pöhkömpää :)
Avatar
#3 • • KilledByComputerPrograms Guest
Tavotteena mulla on kai tehdä herkkää futuristista konemusaa. Mut siitä ollaan vielä tosi kaukana...ehkä sitte joskus vuonna jotain.

Yritetään koko aika.

Herkkyys siks että musan täytyy puhutella, muute en jaksais kyllä vääntää tuol sekvensseris ei se oo aina hauskaa.

Futuristisuus siks et aihe on jännä, jännempi ainakin kun vaikkapa perus aamupala tai auton renkaat.


Ja konemusaa siks että mun "älykkyys" ei riitä tekee hienoja riffejä rokkiin tai mahtavia melodioita poppiin/hittimusaan.


Ja tietysti yleisesti mulla lentää kyllä kaikki biisinalut roskiksee jos vähänkää kuulostaa liian tavalliselta,vaikka sitte oiski wnb hyviä.....koska musta kuulijan täytyy saada jotain uutta mielenkiintosta tutkittavakseen.

Niinku oon sanonu niin maailma on melkee pullollaan taitavia perusmusan tekijöitä, en lähe kilpailee sille alueelle tuski mul ois mitään annettavaakaa sinne, taidot on nolla.


Kiitti Roz ku et telotustuominnu, tuli kiva olo =)
Avatar
#4 • • roisto ratissa Guest

Ja konemusaa siks että mun "älykkyys" ei riitä tekee hienoja riffejä rokkiin



se on muuten just toisinpäin..
Avatar
#5 • • gerry Guest
En ihmettele yhtään miks sun Cubase hajos.... :scared: