MOTU Ultralight MKIII käyttökokemuksia?/Motut yleensä?

12 posts, 1 page, 3,946 views

Avatar
#1 • • a-peli / Pelto Guest
Vuoden vanha PC vaihtuu mäkkiin johtuen siitä että pitää päästä käyttämään musa/grafiikka softien ohella Final Cuttia.
Pitää hommaa samalla myös uus firewire ääniskortti, ja tota Motun kyseistä mallia olen fiilistellyt, paperilla vaikuttaa hyvältä.

Kokemuksia kenelläkään Ultralightista tai Motusta yleensä?

Kiitso!

-aa
Avatar
#2 • • gerry Guest
Mul on toi Motu 828 mk2:nen ja oon kyl ihan tyytyväinen ollut. Siinä on 8:sisään ja 8:ulos, monipuoliset säätömahdollisuutet sekä liitännät. Myös ajurit ovat aina ajan tasalla olleet (Leopardiin).

Toisinsanottuna ei oo kiire vaihtaa mihinkään jos ollenkaan:)
Avatar
#3 • • R Guest
mulla on toi vanhempi ultralite ja olen ollut tyytyväinen, hyvät latenssit, ok-saundi yms.
pc-läppärillä tossa on satunnaista sekoilua, mutta mäkillä ei oo kertaakaan ollut mitään ongelmaa..
tossa uudessa on toi dsp fx, joka on varmaan ihan käyttökelponen..
plussana vielä et noi toimii standalone-mikserinä, jos tarvetta.
Avatar
#4 • • R24 Guest
Mulla on UltraLite mkII ja ei ole ollut mitään ongelmia. Hyvin on pelittänyt livekeikoillakin.
Avatar
#5 • • Darude Guest
Mulla on UltraLite mkII (vai onkohan se mkI jopa) ja ei ole ollut mitään ongelmia. Hyvin on pelittänyt livekeikoillakin. ;)
Studiossa 2408mk3 ja 24I/O ja ovat kanssa mainiot vehkeet ja hyvänsoundiset.
Avatar
#6 • • a-peli / Pelto Guest
Jees kiitti, kaipa toi lähtee sit piakkoin tilaukseen..
p.s. se on varmaa toi mkI ku ei tost es oo tullu mitään kakkosta.
p's
Avatar
#7 • • dj daniel Guest
Mulla on toi vanhempi Ultralite iMacissa, ja Leopardin kanssa pientä häikkää ollut. Tosin samassa fw-väylässä on myös pari kovalevyä. Esim. kun vaihtaa default stereo lähtöä esim. spdiffiin, niin se ei reagoi ennen kun vaihtaa sample ratea toiseksi.
Avatar
#8 • • kosmo Guest
sellanen "veikee" yhteensopivuus ongelma tuli itsellä Motu 828 MK II kanssa vastaan, että USB2 versio ei pelaa PowerPC G5 ja Leopardin kanssa. Ratkaisu oli downgradee lepardi tiikeriksi. Ilmeisesti lepardissa on USB:n kans jotain häiriötä kun on G5 kyseessä.

muuten <3 interfaceja kaikki motut.
Avatar
#9 • • roisto ratissa Guest
mulla oli joskus pikkupoikana sellanen ongelma että mietin kuin tyhmän nimen se Mark on antanut firmalleen. nytpä sitte tiedätte tämänkin, ei muuta.
Avatar
#10 • • QPS Guest
Minkä kaikkien motun laitteiten kanssa tuo 24I/O toimii, koska en äkkiä motun sivuiltakaan siihen vastausta löytänyt?
Avatar
#11 • • Darude Guest
24I/O toimii Motun PCI-*AudioWire* laitteiden kanssa, ja kaapeli näyttää samalta (ja kai onkin) kuin FireWire, mutta laitteilla on oma protokolla. 24I/O (ja nuo muut saman sarjan palikat 2408 ja 192) tarvitsee kaverikseen koneeseen laitettavan PCI-kortin, johon kaikki kortit laitetaan kiinni. Kone ja softat näkevät tuon kortin, ja ne kikkulat sitä kautta. Mulla on 2408mk3 ja 24I/O studiokoneessa. Toiminut kuin ihmisen mieli, paitsi hatutti hetken kun vaihdoin konetta vanhasta G4:stä G5:een aikoinaan, kun PCI-korttipaikka hyppäsi generaation tai pari kehityksessä eteenpäin, ja piti hommata uusi kortti, jota Motulla ei ollut tarjota kuin vasta muutaman kuukauden päästä uusien G5:sten julkaisun jälkeen. Väliajan käytin Motun 828 FireWire interfacea ja vanhaa setuppia.
Avatar
#12 • • a-peli / Pelto Guest

Toiminut kuin ihmisen mieli,


Mitäs jos on sekasin niinku minä..?