Tacid Fate Bleakest- Synkkiä mielenmaisemia

5 posts, 1 page, 1,000 views

Avatar
#1 • • KilledByComputerPrograms Guest
Oiskohan tämä yhtään parempi?

http://www.myspace.com/mikaelartlove


Grave in a forest/thousand miles to west

Grave in a forest/tacid fate bleakest

Walking in autumn fields alone/

Terrible scenes where I grew old

Grave in a forest/I always knew/

Grave in a forest/It was always true

Grave in a forest for twenty four years

Treacherous Hope slay in wasteland/

Mere Emptyness Silence take Your hand
Avatar
#2 • • master bator Guest
No onhan tässä nyt ihan selkeää parannusta niihin edellisiin nähden :) Mun mielestä noi hämärät taustaujellukset on aika siistejä ja bassolinjakin on aika jännä. Tässä ei ole juurikaan kompastuttu niihin asioihin mitä niissä edellisissä. Ei ole häiritsevästi keskenään laukkaavia komppeja tai korvia raastavia keskiääniä. Silti tässä on edelleen se sun oma erikoinen tunnelma.

Mulla olisi sellainen jatkokehitysidea, että kokeilisit tehdä rumpuja jollain kokeellisemmilla soundeilla noiden oikeita rumpuja imitoivien juttujen sijaan. Tässä kymmenenminuuttisessa on myös aika monta erilaista osaa ilman sen kummempaa yhdistävää punaista lankaa, joten suosittelisin miettimään, että mikä siinä biisissä pitäisi olla "se juttu" ja rakentaa biisiä enemmän sen ympärille (esimerkiksi vaikka se bassolinja). Lauluista en pidä edelleenkään, mutta kaiken kaikkiaan ihan hyvään suuntaan mennyt mun mielestä.
Avatar
#3 • • KilledByComputerPrograms Guest
Kiitti kommentista!

Jälkeepäi kyllä harmittaa ne kesän miksaukset koska idea menee samantie pilalle tuski niissä viuluissa oli mtn vikaa mut jos paukkaa täysiä särölle niin ei siinä oikee mitään pilalla kokojuttu samantie.

Ite tykkään pirusti niistä kompeista mitä sillo käytin..mun täytyy kerää rohkeutta taas nii pistän ne takasin :D

Kummiski sitä pyrkii tekee semmosta mitä ite haluaa ämppäristä kuunnella, ja haluisin kyl kuulla kiinnostavampia komppeja ku mitä radiosta tulee etc.


Joo aika sekavaa peetä tääki biisi on ei sovi yhteen monikaan asia, mut ku ei tuu ni ei tuu ;)


Ehkä sitä joskus vuonna 2040 osaa ees jotain, ja voi sitte hävetä näit kaikkia yrityksiä=/
Avatar
#4 • • Roz Guest
Melko hapokasta. Tietyssä mielentilassa tätä voisi ihan kuunnella mielikseen. Nää laulumuminat luo ihan omanlaisen Lynchmäisen tunnelmansa. Mä kyllä paikoitellen ihan diggasin tästä. Rumpuosasto voisi kyllä olla parempi. Tuollaiset generalmidi-rummut eivät oikein miellytä korvaa. Sit tuo 7 minuutin jälkeinen sekoilu meni kans vähän överiksi mun mielestä - soundit on kuin vanhasta adlib-kortista :)
Avatar
#5 • • KilledByComputerPrograms Guest
Joo niimpä....harmi ku sain toho vaa muutamii kivoja kohtia-ei ihan riitä biisiks asti =/

Mut eipä tääkää oo sellasta musaa mitä o mulla tavotteena tehä..nää on tämmösiä epäonnistuneita yrityksiä.

Mut pakko on laittaa tänne kuultavaks et sais palautetta jos vaikka sais kehitystä sitä kautta:)


Nojoo ja okei, juttelu on hemmetin kivaa :P