kerro vitsi

1,454 posts, 73 pages, 1,324,504 views

KitSu

Posts: 707

#1341 • • KitSu Kitsunegari
En ole oikein koskaan ymmärtänyt miksi miesten ja naisten seksuaaliset halut eroavat niin paljon toisistaan. Enkä ole koskaan ymmärtänyt sitä koko Mars-Venus juttua. Enkä koskaan ole tajunnut
miksi miehet ajattelevat päällään ja naiset sydämellään.

Esimerkiksi: Eräs ilta viime viikolla olin menossa tyttöystäväni kanssa sänkyyn. Inthohimot alkoivat jyllätä, kunnes lopulta hän sanoi:'Sori Kulta. Nyt ei vaan tunnu siltä. Mä vaan haluisin että pitäisit mua sylissä'

Minä siihen: 'MITÄ?! Mikä v**tu toi nyt oli?' Joten hän sanoi sanat, jotka jokainen poikaystävä tässä maailmassa pelkää kuulla:Sinä et vain ole samalla tasolla minun henkisten ja naisellisten tarpeiden kanssa jotta voisin tyydyttää sinun miehiset, fyysiset tarpeet. Etkö voi vain rakastaa minua sellaisena kuin minä olen, ei sellaisena mitä teen vuoksesi makuuhuoneessa'
Tajusin että mitään ei sinä iltana tule tapahtumaan joten aloin nukkumaan.

Seuraavana päivänä päätin ottaa vapaapäivän töistä, jotta voin viettää aikaa tyttöystäväni kanssa. Menimme ensin mukavalle lounaalle jonka jälkeen shoppailemaan isoon tavarataloon.
Kävelin hänen kanssaan ympäri osastoa hänen kokeillessa eri asuja päälleen.Koska hän ei osannut päättää minkä ottaa minä ehdotin että otetaan yksi jokaista mallia.
Seuraavaksi hän halusi parin uusia kenkiä ja minä ehdotin että otetaan pari jokaiselle uudelle asulle. Menimme seuraavaksi koruosastolla jossa hän valitsi itselleen timanttikorvakorut. Hän oli niin innostunut.. Hän alkoi jo jopa lähestyä seksuaalista kiihottumista kun hän sanoi: Eiköhän tässä ole kaikki kulta. Mennäänkö sitten kassalle?

Pystyin juuri ja juuri hillitsemään itseni kun sanoin:'Sori kulta, nyt ei vaan tunnu siltä'.
Hänen kasvonsa muuttuivat kalpeiksi ja hänen leukansa loksahti auki kun hän sai sanottua suustaan:'Mitä?!'
Minä jatkoin: 'Kulta minä vain halusin että pitäisit näitä tavaroita sylissä. Sinä et vain ole samalla tasolla minun miehisten, taloudellisten tarpeideni kanssa jotta voisin tyydyttää sinun ostos-tarpeet naisena'. Ja juuri kun hän alkoi näyttää siltä että tulee varmasti tappamaan minut, minä lisäsin: 'Mkset voi vain rakastaa minua sellaisena kuin olen, ei sellaisena mitä voin sinulle ostaa?

Todennäköisesti ei seksiä tipu tänäänkään, mutta ainakin se akka tietää ettei mulle v**tuilla!!

--
A chic type, a rough type, an odd type - but never a stereotype

Chill0ut

KitSu

Posts: 707

#1345 • • KitSu Kitsunegari
Poliitikot Marianne Lax ja Liisa Kulhia lähtivät lappiin mökille. Illalla Liisa lähti hiihtämään ja kun ei ollut tullut yhdeksään mennessä takaisin, Marianne Lax huolestui ja meni ovelle huutelemaan: "Kulhia, Kulhiaaa!"
Kohta juoksi puskan takaa lapinmies kohti, kiskoi housuja jalastaan ja huusi takaisin: "tulhaan, tulhaan!"

--
A chic type, a rough type, an odd type - but never a stereotype

Chill0ut

spaze

Posts: 262

#1346 • • spaze
Tänään duuniruokalan kassalla laitoin pankkikortin sirulaitteeseen ja se tarjosi kaksi vaihtoehtoa:

1. Luotto

2. Pankki

Rupesin miettimään että olisi kiva jos siinä olisi kolmaskin vaihtoehto...

3. Vaimon piikkiin
Jokke L

Posts: 1,203

#1348 • • Jokke L [GoodMusic]

Replying to kerro vitsi:

mikke, 4.3.2010 21:04:
---
KitSu, 3.3.2010 15:50:
-klip-

---

totaalitipahtaminen *nauru**lmao*



kyl ;DDDDDDDDD

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

KitSu

Posts: 707

#1349 • • KitSu Kitsunegari
Hullujenhuoneella oli lääkärikierros. Potilas Niukkanen istui huoneensa lattialla kattilankansi käsissä ja pörisi. Lääkäri kysyi: "No mitäs se Niukkanen touhuaa?" "Ajan autolla lappiin", vastasi hän.
Toisella puolen huonetta istui potilas Mäkinen vetäen käteensä. "Mitäs se Mäkinen touhuaa?" kysyi lääkäri."Panen sillä aikaa Niukkasen muijaa ku se on lapin reissulla!"

--
A chic type, a rough type, an odd type - but never a stereotype

Chill0ut

Ressiv

Posts: 1,582

#1350 • • Ressiv

Replying to kerro vitsi:

KitSu, 8.3.2010 19:24:
Hullujenhuoneella oli lääkärikierros. Potilas Niukkanen istui huoneensa lattialla kattilankansi käsissä ja pörisi. Lääkäri kysyi: "No mitäs se Niukkanen touhuaa?" "Ajan autolla lappiin", vastasi hän.
Toisella puolen huonetta istui potilas Mäkinen vetäen käteensä. "Mitäs se Mäkinen touhuaa?" kysyi lääkäri."Panen sillä aikaa Niukkasen muijaa ku se on lapin reissulla!"



:DDDD ei saatana ku repesin *nauru*
KitSu

Posts: 707

#1352 • • KitSu Kitsunegari
Aviopari meni sairaalaan synnyttämään. Sairaalassa lääkäri kertoi, että osa vaimon synnytyskivuista voidaan siirtää miehelle uuden, kineettistä energiaa käyttävän laitteen avulla.

Kummatkin halusivat kokeilla sitä, joten synnytyksessä lääkäri sääti laitteen siirtämään 10% kivusta mieheen, se olisi luultavasti kuitenkin enemmän kipua kuin mies on koskaan aiemmin tuntenut. Mutta synnytksen edistyessä mies ei osoittanut mitään isompia ongelmia ja pyysi lääkäriä lisäämään laitteen tehoja.

Lääkäri sääti laitteen siirtämään 20%. Mies tunsi edelleen olonsa hyväksi. Tohtori tarkisti miehen verenpaineen ja hämmästyi, kuinka hyvin mies selvisi kivusta. Tässä vaiheessa he päättivät siirtää 50%. Aviomies oli vieläkin hyvissä voimissa, ja koska kivun siirto selvästi auttoi vaimoa, mies ehdotti, että lääkäri siirtäisi 100% kivusta häneen. Vaimo synnytti terveen pojan lähes ilman kipuja ja aviopari oli onnellinen.




Kotoaan he löysivät kuolleen mittarinlukijan.

--
A chic type, a rough type, an odd type - but never a stereotype

Chill0ut

Decion

Posts: 1,569

#1353 • • Decion Koneradio
TJ 121

--
-Bulletproof NRG Slaughter-

Ergilion

Posts: 751

#1354 • • Ergilion
Milloin naisten päässä liikkuu jotakin?
-Kun ne ottaa suihin

eeheheh... *igor*

--
We´re going to hell so bring your sunblock!

Avatar
#1355 • • Krankkenhakken Guest
Missä menee hyvän maun raja?
- Välilihassa.
KitSu

Posts: 707

#1358 • • KitSu Kitsunegari
Yks natukka kerto mulle tällasen vitsin täs taannoin..

Mies ajaa maantietä autolla. Nainen ajaa samaa tietä toiseen suuntaan.
Kun he ovat toistensa kohdalla, nainen nojautuu ikkunasta ulos ja huutaa "Sika!"
Mies työntää välittömästi päänsä ulos autonsa ikkunasta ja huutaa "Hullu ämmä!".
Molemmat jatkavat matkaansa.
Kun mies ajaa hetken päästä tienmutkaan, hän törmää keskellä tietä seisovaan valtavaan sikaan ja kuolee...

nii ja kai tän vitsin idea on se et pitäis joskus muka niitä akkoja kuunnella! :D

--
A chic type, a rough type, an odd type - but never a stereotype

Chill0ut

Nonscenic

Posts: 116

#1359 • • Nonscenic Sinister.
I'm just asking - Olen vain persekuningas
provision

Posts: 178

#1360 • • provision
Pikku-Kalle ja Liisa kuuluvat isin ja äidin makuuhuoneesta ihmeellistä ääntä.
He menivät katsomaan mistä moinen johtui. Isi ja äiti mitä te oikein teette ?
Mennään junalla Kuopioon. Vastasivat vanhemmat. Kalle ja Liisa palasivat omaan
huoneeseensa. Sieltä alkoi kanssa kuulua ihme äähinää ja puhinaa.
Vanhemmat riensi katsomaan mitä siellä oikein tapahtui.
Mitäs te sitten teette? Kysyi äiti. Me tulemme resinalla perässä! Totesi Kalle.