Vee - Withstand

6 posts, 1 page, 953 views

Avatar
#2 • • roisto ratissa Guest
no hyi hitto, oli kyllä niin laiskat biitit ettei toivoakaan. runttaa ihan surutta 5X isommalle niin pääset mukaan tälle vuosituhannelle. muutenhan se oli ihan hyvvää ransea.
Avatar
#3 • • Veee Guest

no hyi hitto, oli kyllä niin laiskat biitit ettei toivoakaan. runttaa ihan surutta 5X isommalle niin pääset mukaan tälle vuosituhannelle. muutenhan se oli ihan hyvvää ransea.



:D:D haha ja mä ku olin povannu tästä mun läpimurtohittiä.. joo miksaan masteroin tän kokonaan uusiks ku saan postista uutta tavaraa, täl hetkellä teen musaa surkeilla luureilla ja integroidulla äänikortilla :D joo seli seli, tiiän :D
Avatar
#4 • • Timo Beast Guest

ku saan postista uutta tavaraa, täl hetkellä teen musaa surkeilla luureilla ja integroidulla äänikortilla :D



Noniin! Miksaus varmaan toimii näillä vehkeillä tosihyvin :heart:

Omasta integroidusta lähtee sen verran häiriöääniä ettei sillä oikeastaan pysty edes musiikkia kuuntelemaan. Ei hyvä setup sulla.
Avatar
#5 • • Veee Guest


Noniin! Miksaus varmaan toimii näillä vehkeillä tosihyvin :heart:

Omasta integroidusta lähtee sen verran häiriöääniä ettei sillä oikeastaan pysty edes musiikkia kuuntelemaan. Ei hyvä setup sulla.



Voit arvata että vi*uttanu pariin kertaan ku oon monen (hyvin monen) tunnin viilaamisen jälkee käyny kuuntelee kavereil paremmilla kamoilla ja kuulostanu taas iha paskalta :D Onneks tosiaa saapuu uus äänäri huomenna ja monitorit nähtävästi parin viikon päästä :)
Avatar
#6 • • roisto ratissa Guest


Voit arvata että vi*uttanu pariin kertaan ku oon monen (hyvin monen) tunnin viilaamisen jälkee käyny kuuntelee kavereil paremmilla kamoilla ja kuulostanu taas iha paskalta



kyl se siitä, kun saat uudet vermeet kuuntele paljon referenssejä ja mieti miten saat tasot samalle asteelle. tsemiä!