anodivirta-madness (IDM)

7 posts, 1 page, 1,300 views

Avatar
#1 • • anodivirta Guest
itsekritiikki vieläkin alempana:


madness

olis taas ihq kuulla mielipiteitä:)
Avatar
#2 • • _U Guest
Huh, mitä softa/presetti/-tavaraa... Tässähän vois jo alkaa luettelemaan (plugareita) ja softia, millä tää on duunattu mut enpä viitsi; se ei olisi reilua - en halua kuitenkaan loukata.

Rehellinen kyllä haluan olla, mutta kunnioittavasti. En tiedä, tästä tuli vain paha mieli. Mut jos olet 12-vuotias musiikinaloittelija yms., sitten kyllä nostan hattua! Ja pyörrän puheeni ja pyydän anteeksi.

Mut luulossani että olet vähintään täysi-ikäinen, kehoitan sinua heti opiskelemaan lisää ja kunnolla.

Potentiaalia sinulla kyllä on, mutta nyt tää ei kyl toimi. Mut hei, vain mun mielipide.

Arvostan silti. Lisää vaan duunia.
Avatar
#3 • • Timo Beast Guest
Teknisesti ihan pätevää kamaa. Duunaa vaan tuota sun saundia pois tuosta vst presentistä. Sit alkas oleen jo ihan eri rock.
Avatar
#4 • • anodivirta Guest

itkupotkuraivari


noh..kuinka moni 12v tänne oikeesti sun lisäks kirjottaa? :)

kun kuitenkin yritin nauhottaa kitaraa yms.paskaa ja bounssailla raitoja muutaman putken ja muuntajan läpi ja ajoin noi rummut vielä Behringerin bassokompura-pedaalinläpi :crybaby:

sinänsä kyllä ihan asiallista palautetta, mut kyllä jokasen soundin perässä on tähti. Mut ton stylus rmx-plugaridemon mä kyllä poistan:)
Avatar
#5 • • anodivirta Guest
..ja ihan mielenkiinnosta haluaisin kuulla noi plugareiden/(softien)nimet :)
Avatar
#6 • • _U Guest

itkupotkuraivari


noh..kuinka moni 12v tänne oikeesti sun lisäks kirjottaa? :)

----

sinänsä kyllä ihan asiallista palautetta, mut kyllä jokasen soundin perässä on tähti. Mut ton stylus rmx-plugaridemon mä kyllä poistan:)



Lisää vain duunia, niin saat lisää itsevarmuutta, ja kykenet käsittelemään kaiken kritiikin opetuksen kannalta. Kuten sanoin, lahjoja löytyy, mut lisää vain duunia. Kokemuksen myötä opit lisää.

Nimim. PRO
Avatar
#7 • • näköradiomies Guest
rummut oli jees tai kivoja kikkailuja.

melodia tuossa alussa vähä hämäs, aukes sitte lopussa paremmin, oikeestaa meikästä ihan kiva biisi, nuo synat on vähä kuivahkon kuulosia jotenkin ja joitain meteliääniä miettisin itte jos tekisin että laitanko niitä päällekkäin..hävii se kontrasti niistä siisteistä rusahduksista jos niitä on nii paljo päällekkäi et kuulostaa vaa joltai. emmä tiiä, mut en mä näihi plattarin 12v kixusankarehin osaa yhtyä vsteestä-kun-en-itse-sitä-käytä.

meikästä ihan leppone biisi kyl.