21 posts, 2 pages, 12,400 views
...ja kieliopista ) opiskeluissa ei mukana pysyminen olekaan ihan yhtä helppoa alkuvaiheessa kuin englannissa ja lapsen motivaatio kun ei yleensä tässä tapauksessa oikein helpolla syty, onkin pudottu kärryiltä ja kyytiin takaisin nouseminen onkin tässä vaiheessa tuplasti työläämpää kuin kyydissä kaiteesta kiinni pitäminen.ruotsi kun lainaa ison kakun saksankielen sanastosta.
Niin, Oikeaa Laiskuutta(tm), joka ei ole kuolemansynti, vaan hyve, ei ole maata selällään; se on tyhmyyttä. Oikeaa Laiskuutta(tm) on tehdä kaikki etukäteen mitä pystyy, jolloin loppuajan voi maata rauhassa.Tosi ikävää, että sun huono ruotsi jarrutti hollannin oppimista,
Itse asiassa ennen kuin Damiin muutin, oli samalla linjalla Barcelona. Sattui vastaamaan ensiksi puhelimeen hän, joka asui Damissa. Sain sohvan pariksi viikoksi.mitäs jos olisitkin muuttanut vaikka Espanjaan
Sitä minäkin ennen ihmettelin.mutta ruotsi?
Germaanisia kieliäkö? Juuri sitä yritin sanoa. Ruotsi on kuitenkin kulttuurissamme jo. Meillä on sen kanssa historia, joka kuitenkin loppujen lopuksi on enemmän positiivinen, kuin negatiivinen. Ainakin nykyään. Viha on aika turhaa jos ainoat oikeat syyt on useamman sukupolven takana. Jonkun maan kanssa on kannattavaa leikkiä kaveria ja mieluummin vierustovereista se enemmän samankaltainen.ruotsin osaaminen voisi helpottaa ovat sellaisia, että niitä voi oppia monen muunkin kielen osaamisen kautta yhtä helposti.
Oikeaa Laiskuutta(tm) on tehdä kaikki etukäteen mitä pystyy, jolloin loppuajan voi maata rauhassa.
OT: uskomatonta että ihmiset täällä pystyy avautumaan jostain niinkin tärkeästä asiasta kuin pakkoruotsista kahdeksan kappaleen verran, ja on viimeisen päälle argumentaatiot ja teoriat. demobiisistä irtoaa lause jos sitäkään, ihmeellistä.. mä en ymmärrä teitä, sori.. :D
mikä pakkomielle sulla on noihin demoihin ylipäänsä?
kritiikin vastaanotto on usein osastoa "tee ite parempi"
Pakkoruotsi on ehkä hieman laajempi ilmiö kuin jonkun random-tyypin demoraita.
Pakkoruotsi on ehkä hieman laajempi ilmiö kuin jonkun random-tyypin demoraita.
random-tyyppien demoraitojen tulisi olla laajempi ilmiö kuin pakkoruotsi ;)
OT: uskomatonta että ihmiset täällä pystyy avautumaan jostain niinkin tärkeästä asiasta kuin pakkoruotsista kahdeksan kappaleen verran, ja on viimeisen päälle argumentaatiot ja teoriat. demobiisistä irtoaa lause jos sitäkään, ihmeellistä.. mä en ymmärrä teitä, sori.. :D
rivien välistä paistava "lololol, ootteko vähän tyhmiä kun ette diggaa samoista jutuista ku minä"-asenne - eritoten kun se tulee semmosena pöytiinhuuteluna eikä sellaselta joka on ees jotenkin osallistunut keskusteluunkin :D Tiäks, semmonen perus interweb-foorumimeininki, "lol ur discusshun is teh sukc"
ehkä mä oon vaan tän tarpeettoman pitkän purkamisen päälle tyhmä kun en ymmärrä mikä täs on nyt varsinaisena ongelmana ja nillityksen / vittuilun aiheena?