(Myyty)

11 posts, 1 page, 1,342 views

#1 • • Edited aleksivirta Guest
Myyty, kiitos - voipi poistella jos haluaa.
#2 • • aleksivirta Guest
Ps. Rahat myynnistä menee varmaan modulaariaddiktioon tai johonkin muuhun vähintään yhtä "fiksuun" joten ei pelkoa että niillä tulis tehtyä mitään järkevää :D
#3 • • vl Guest
Jos sulla on tää viel elokuussa myynnissä nii voisin ostaa pois. Nyt just en oikein pysty.
#4 • • aleksivirta Guest
^- okei, katotaan onko mennyt siihen mennessä vaiko eikö.

mulla ei oo sinäänsä tosiaan mikään hirvee kiirus hankkiutua tosta eroon (pitäs varmaan lähipäivinä napata kaverilta lainasta takas ja alkaa taas ite säätää) mutta on ollu tosiaan sen verran vähällä käytöllä niin pitkään että paree pistää eteenpäin jollei mitään ihmeellistä tapahdu...
#5 • • roisto ratissa Guest
poly_setup.jpg

hmhmhmh.. :D ja sit mullon evolveri, ja evolveri, ja evolveri.. "Evolver has a polyphonic chain feature that allows daisy-chaining MIDI for polyphonic use." eli meitsi ois kans niinku potentiaalinen ostajaehdokas.. kun sain modulaarinikin valmiiksi :hah: (mut se onkin sitten toinen tarina se)
#6 • • aleksivirta Guest

kun sain modulaarinikin valmiiksi :hah: (mut se onkin sitten toinen tarina se)

kuten interwebissä tavataan sanoa: pics or GTFO :happyroll:

mutta joo, edelleen myynnissä - kyselyjä näemmä satelee vähän väliä mutta ei kukaan vielä vissiin varma...
#7 • • aleksivirta Guest
Meni ilmeisesti onnekkaalle voittajalle Keski-Suomeen, eli merkitään myydyksi kunnes toisin todistetaan...
#8 • • aleksivirta Guest
... Ja JUST kun oon poistellut ilmot niin tulee viime tingan mailia et sori oon sittenkin ostamassa jotain muuta. Niin mun tuuria. Ei täs sinäänsä mitään muuten kun ei oo mikään kiirus edelleenkään myydä mutta kun sain ton jo paketoitua niin hiton hyvin niin nyt ei kyllä tekis mieli avaa pakettia - siltä varalta että joku muu toiselta puolelta Suomea päättää ostaa... :D

Anyway, perutaas puheet: edelleen tyrkyllä.
#9 • • aleksivirta Guest
... Ja toinen ostaja lykkäsikin kauppoja kun oli ostanut jotain muuta ja rahaa ois lisää vasta parin viikon päästä. Edelleen siis tyrkyllä, mutta ei ehkä kannata ihmetellä jos seuraavan ostajaehdokkaan kysymyksiin vastataan tylyillä onelinereillä eikä hymyä heru ennenku rahat on kädessä :laugh:
#10 • • roisto ratissa Guest
mää voin ostaa

ähäkutti!! =D
#11 • • aleksivirta Guest
"...SIKE!" :D

ny aloin miettii et pitäiskö ton sittenkin itellään, kasais ton x0xin kunhan se tulee, ja hommais vielä vaikka mpc:n tai sen tulevan neo-linndrumin. siin ois aika kova kompakti teknoilusetuppi jo :) vaan enpä vielä sano mitään, toisaalta vois esim myödä ton ja säästellä siihen linndrum2 analogiin jos se tulis vielä tässä tän vuoden aikana...