It's A Dog's Life - Glitchhhopp

7 posts, 1 page, 1,105 views

Avatar
#2 • • roisto ratissa Guest
ota ne glitchit pois ja myy jollekkin antti tuisku-wannabelle pohjaksi. ei tässä ollut oikeen mitään mitä ois jaksanu tällasenaan kuunnella kovin pitkään. muut sun kappaleet on kyllä paljon paljon parempia. tykkäsin etenkin noista soundtrack-tyyppisistä (mm. fever, son of a human) ne oli aika perskeleen laadukasta materiaalia.

feverin vois ihan hyvin kuulla jonku leffan alkutunnarina..
Avatar
#3 • • P.Korhonen Guest
Ei kyllä toimi mullekaan.. ainoastaan breikki on ok.

Huhhuh noi Fever ja Son of a Human sitten onkin vitun kovia. Täysin valmista tavaraa isoille soundtrackeille.
Avatar
#4 • • t_herion Guest
kiitos kommenteista!

Mjoo, tää oli mult tämmöin kokeilu. Voisinhan mie tän sille tuiskulle myyä... tai sit jollekkii 50 sentille tai timbalantille tai jotain.. :)

Ai tykkäsitte noista orkesteri-ambientti jutuista? Hienoa!
Itse asiassa "Fever":iä onkin jo kysytty yhteen amerikkalaiseen dokumenttiin. Crystal Pyramid Productions kuvaa dokumenttia kodittomista veteraaneista ja heillä on siinä eräs osuus johon he haluasivat tuota käyttää :)

Ja "Son Of A Human":ia olis halunnu Big Screen Entertainment Group Hollywoodista testiä yhdessä leffassa, mutta en sitte antanu sitä niille ku ei päästy oikein sopimuksii... ;)
Avatar
#5 • • Timo Beast Guest
Virhe postaus. mistäköhän plattarilla voi poistaa viestejä :confused:

Noh anyway aika eeppistä kamaa. Son of a human kuulostaa ihan kivalle. Feveristä sen verran että en tiedä kusettaako mun huone, mut bassot pistää kämpän helisemään :) liikaa bassoa?
Avatar
#6 • • roisto ratissa Guest

Ai tykkäsitte noista orkesteri-ambientti jutuista? Hienoa!
Itse asiassa "Fever":iä onkin jo kysytty yhteen amerikkalaiseen dokumenttiin. Crystal Pyramid Productions kuvaa dokumenttia kodittomista veteraaneista ja heillä on siinä eräs osuus johon he haluasivat tuota käyttää :)

Ja "Son Of A Human":ia olis halunnu Big Screen Entertainment Group Hollywoodista testiä yhdessä leffassa...



GO FOR IT!! :happyroll: ja teet sit uusia biisejä ja saat isompia diilejä.
Avatar
#7 • • t_herion Guest

Virhe postaus. mistäköhän plattarilla voi poistaa viestejä :confused:

Noh anyway aika eeppistä kamaa. Son of a human kuulostaa ihan kivalle. Feveristä sen verran että en tiedä kusettaako mun huone, mut bassot pistää kämpän helisemään :) liikaa bassoa?



:D