Something Else (tekno tms)

11 posts, 1 page, 1,743 views

Avatar
#2 • • khatt Guest
Jäbä on kivasti kunnostautunut epästandardien rytmien ja tahtilajien käytössä (tässä 5/4). Aika mukavaa tajunnanvirtaa tämäkin, ja toimii livebiisiksi yllättävän hyvin. Remiksi vaikuttaa oikeastaan edellisen biisin jatkolta - biisit sopisivat ihan hyvin peräkkäin part 1 & 2 -tyyliin. Molemmat kyllä loppuvat hieman äkillisesti.
Avatar
#3 • • Superflyer Guest
Onkohan sellanen termi ku art techno jo lanseerattu? Näihin se sopis. Vähän on soundit ainakin omaan makuun välillä vähän terävät ja kylmät, mutta kaipa se on makukysymys. Kuitenkin kaikki biisit on taattua Sogax laatua.
Avatar
#4 • • roisto ratissa Guest
haha, kunnon tekopaskaa. oli kyllä hyviä juttuja :hearts:
Avatar
#5 • • roisto ratissa Guest

Onkohan sellanen termi ku art techno jo lanseerattu? Näihin se sopis. Vähän on soundit ainakin omaan makuun välillä vähän terävät ja kylmät, mutta kaipa se on makukysymys. Kuitenkin kaikki biisit on taattua Sogax laatua.



art techno vs. art disco, noniin multa tuli jo.. :happyroll:
Avatar
#6 • • master bator Guest
Something elset eivät mulle oikein toimineet, mutta tuo alin random previkka toimii. Tuli tässä kertauksena myös kuunneltua jotain sun aikaisempia biisejä mitä kovalevyn kätköistä löysin ja nehän ne vasta rokkaakin, varsinkin Sprezzatura ja Entrée. Jotenkin näistä tuo previkkapätkä oli eniten sitä Deliciound-soundia mun makuun.
Avatar
#7 • • Sogax Guest
khatille - ai että noin tarkasti kuuntelet/kuulet. En niitä juttuja tietoisesti mieti, kunhan potkii munille hyvässä ja pahassa eikä pääse tylsistymään, diggas tai ei. Räkä poskessa mättöähän noi on. Alempi onkin sitten tosissaan hiottua ja paljon vastaavaa on työn alla.
Avatar
#8 • • crc Guest
baattorin kanssa samaa mieltä.. tuo previkka iskee kyllä enempi kun nuo kaks muuta, vaikka eivät huonoja ole nekään.. ehkä vähän sekavia :P
Avatar
#9 • • Zeraf Guest
Something Else biisi erottui joukosta eniten edukseen. Äärettömän toimivasti toteutettua 5/4 tykyttelyä jossa on sitä fiilistä joka toimii mulle. Tuntui kuin ajan patinoimat korvan aistinsolut olisivat saaneet pitkästä aikaa aivan uusia ja tuoreita virikkeitä käsiteltäväkseen suoraan alitajunnan hämäriltä kujilta. 2:00 minsan kohdalta eteen päin rytmisektiot ottaa tilan haltuun ihan ihmeen levitoivalla ja jouheen rullaavalla tavalla. Iskut tippuu kuin oikein pelattu Tetris oikeisiin lokosiin, ja väliin tulee hyviä kaatoja. En mä tajuu mut tajuttoman toimivaa tiputtelua. Ohutta yläpilvee on just sopivati, mutta alapää pitää kokonaisuuden juurillaan estäen koko hoitoa karkaamasta avaruuden oheneviin vesiin. Ei pääse kyllästymään ei, uutta virikettä tarjotaan toisen perään. En tiä mut täs vaan on aivan perhanasti fiilinkiä. Jos analysoimisen unohtamalla saa tällaista jälkeä aikaan, niin ettei tekijä itse ole edes tietoinen tahtilajista, niin voi pylly, mistä kiikastaa??? Järki ja neokorteksit vaginaan, alitajunta tyhjäks ja lättyä ulos! Hewletti soikoon. Tätä täytyy nautiskella. :)

Kyllä tuo Sprezzaturakin on vaan niin toimiva, kun tuli alustettua pääkoppaakin sille. Täytyy sanoa, että kaikki biisit toimii hyvin.
Avatar
#10 • • Ville.A Guest
Erinomaista materiaalia
Avatar
#11 • • sonni Guest
elää kuin random limanuljaskamutaatio ilman karvaista tarttumapintaa. remiksissä sama juttu, paitsi biitti kuolee keskiäänten alle vielä pahemmin. kivuliasta ja ahdistavaa kuunneltavaa. saundi ei hengitä.