Freeformation 3

38 posts, 2 pages, 9,566 views

enrg

Posts: 2,040

#1 • • enrg
Jos jotain kiinnostaa niin kuulin huhua et sellanen ois jo kansia vaille valmiina. *ding*
Parin viikon sisällä liikenteessä...
Vexe

Posts: 1,016

#2 • • Vexe
Täälä suunnassa otetaan ilolla vastaan. Kun vaan saa tiedon mistä ja milloin sen saa sulta ostaa*iloinen*
Jone

Posts: 8,258

#3 • • Jone Archibald Haddock

enrg:
Jos jotain kiinnostaa niin kuulin huhua et sellanen ois jo kansia vaille valmiina. *ding*
Parin viikon sisällä liikenteessä...



Cheers, I'll have one, thank you. :)

Mutta kansia jaksan kyllä odottaa vaikka kärsimätön olenkin. Saapa nähdä mihin suuntaan kolmonen vie kahden ekan jälkeen, aika produktiivinen olet noiden suhteen.

[muokattu 16.6.2003 21:52]
Hixxy

Posts: 522

#4 • • Hixxy HaroPup
Jesh, anta tulla vaa, otetaan ilolla vastaan *hymy*
hrdkvr

Posts: 3,929

#5 • • hrdkvr KURGO
tosiaankin...

se edellinen oli suuntaanäyttävä ja tuoreita biisejä ja trendejä levittänyt loistava setti joka oli ihan all time favourites osastoa..

älä nyt kuitenkaan ota paineita vaikka porukka odotaa nyt tältä setiltä ehkä liikaakin...

itse odotan ehkä sitä loppupäätä jos vaikka lisää gabbaa tulossa..*iloinen*

--
-keep it hard-

enrg

Posts: 2,040

#6 • • enrg
Kiitos kiinnostuksesta. Ajattelin et ehkä noi seuraavat säteen bileet voisi olla sopiva paikka hoitaa kaikki kerralla.

Mutta kansia jaksan kyllä odottaa vaikka kärsimätön olenkin. Saapa nähdä mihin suuntaan kolmonen vie kahden ekan jälkeen, aika produktiivinen olet noiden suhteen.



itse olen aika tyytyvainen, mut kansahan sen loppukädessä tuomitsee *vink*

tosiaankin...

se edellinen oli suuntaanäyttävä ja tuoreita biisejä ja trendejä levittänyt loistava setti joka oli ihan all time favourites osastoa..

älä nyt kuitenkaan ota paineita vaikka porukka odotaa nyt tältä setiltä ehkä liikaakin...

itse odotan ehkä sitä loppupäätä jos vaikka lisää gabbaa tulossa..



Gabbaa ei valitetavasti paljoa ole, mut toivottavasti jotain kiintoisaa löytyy. Tuoretta suomi/englanti/kanada yms soundia suurimmaksi osaksi.

Paineita ei ole koska se on jo miksattuna. *pahis*
hrdkvr

Posts: 3,929

#7 • • hrdkvr KURGO
siis kanadansta???
olikos se dok sieltä kotoisin....ei ku joku kova kuitenkin..

enkä yhtään haluis udella mutta onkos englannista tulossa sitä odotettua jon doen uutta freeform tuotetta...

ja vielä yks juttu... ethän sä vaan enää oo niin tyhmä että tätä ilmasiks jakaisit...
paina cd:lle ja ota vähä oma taskuuki...*iloinen* nooo onhan siinä taas oma duuni

--
-keep it hard-

enrg

Posts: 2,040

#8 • • enrg
DOKki asuu englannissa, mut on tietääkseni Kanadasta kotoisin.

CLSM:ää ei tällä levyllä oo, kun tänään vasta sain ne uudet. Ehkä ens kerralla, hyviä ne kuitenkin on melkein kaikki!

Tienata tolla nyt ei paljoa voi, mut joutuu tekemään kuuitenkin monta cd+kansi kopiota, eli järkevämpää sit tehdä kaikki samantien.
UnityF

Posts: 15,721

#9 • • UnityF joo just se
mmm... tätä jään odottamaan mielenkiinnolla...*plur*
Mikcore

Posts: 914

#10 • • Mikcore Eternity has passed
Harder, Better jne...
display23

Posts: 3,069

#11 • • display23
Tän mä kylläkin haluun!!!
Kun mähän en tunnetusti oo mikään e-nrg palvoja*plur*!
Howdy

Posts: 7,955

#12 • • Howdy Oldie
Jep odotellaan *piis*

--
Käpy vailla vertaa

super-enkuli

Posts: 1,521

#13 • • super-enkuli
tahtoo kanssa... *vink*

*super**enkeli*

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex

enrg

Posts: 2,040

#14 • • enrg
kannet ois suunniteltuna nyt...

vielä paino + helvetinmoinen polttelu niin kaikki on valmista *vink*
PsyTranceFormer

Posts: 752

#15 • • PsyTranceFormer suriseva sähköjänis
Tämä on pakko saada..
Howdy

Posts: 7,955

#16 • • Howdy Oldie
Pikku vinkki ... kerää porukoiden jotka haluu osoitteet ja lähetä kaikki sitten postiennakolla .. takaan että menekkiä riittää ... kannattaa todellakin ...

--
Käpy vailla vertaa

avb

Posts: 1,003

#17 • • avb - Sylvester -
tän jos sais niin ois ihan bueno!!!
enrg

Posts: 2,040

#18 • • enrg

howdy:
Pikku vinkki ... kerää porukoiden jotka haluu osoitteet ja lähetä kaikki sitten postiennakolla .. takaan että menekkiä riittää ... kannattaa todellakin ...



eikös postiennakkomaksu oo jotain 5 luokkaa? mul on ainakin sellanen käsitys. Jos se ei ketään häiritse niin miksei. Ajattelin noihin heinäkuun alun bileisiin ottaa mukaan.
enrg

Posts: 2,040

#19 • • enrg
http://ameba.lpt.fi/~virtari/kuvat/f3.jpg

kannet painossa ja levyt poltettuna. Jos kiinnostusta on niin voisin tuoda niitä esim Säde Festivaleille?

Tai sitten ehkä jo lauantaina Lahden Grandiin niille jotka tulevat katsomaan Rowland the Bastardia.
UnityF

Posts: 15,721

#20 • • UnityF joo just se
ui.. pakko saada.. hmm.. mä laitan ihku sulle taas privaa...*plur*