NDi - Reactor (proge houseish)

7 posts, 1 page, 1,433 views

Avatar
#1 • • NDi Guest
Taas liikutaan progressiivisehkojen soundien maailmassa. Saattoipa lipsahtaa hieman jopa ränsen puolelle.

NDi - Reactor
Avatar
#2 • • _U Guest
Kaunis biisi, mageita saundeja! Me like it muchos!
Avatar
#3 • • roisto ratissa Guest
oli ainaki vimpan päälle viilattu.

mun "ransekorvaan" tää oli ihan täyttä sitä itteensä, Eeppinen isolla Eellä. muutta joo.. ei täs ainakaan mitään vikaa ollut, mut eipä juuri mitään erikoistakaan mikä olis säväyttänyt. valmiilta kuulosti, ei muuta kuin demoa vaan johonki suuntaan, sillä tykkäs tai ei tyylistä niin kyllä tää olis pirun hyvin tehty ihan kaikin puolin, oikeestaan joku sellanen henkilö joka ymmärtää tämmösen musiikin päälle osais sanoa varmasti jotain järkevääkin. mulle kelpas näinkin, en muuttais mitään.
Avatar
#4 • • Revelation Guest
Karkaan vähän eri suuntaan kommenteissa kuin roisto, ei tämä oikeastaan ihan niin eeppinen ole (tai yritäkkään olla?), vaan tällainen leijaileva vedätys, tajunnanvirtaan hyppäämistä. Oikein mukava biisi kuunnella, ja todellakin, hyvin viimeistellyn oloinen. Sittemmin riippuu varmaankin kuuntelijasta miten kovaa kolahtaa jos ollenkaan. Itse tykkäsin kyllä, ei varsinainen tajunnanräjäyttäjä mutta letkeää menoa.
Avatar
#5 • • thomas Guest
täähän kuulosti varsin mainiolle. täytyy katsoa jos tän sais mahdutettua settiin lauantaina ;)
Avatar
#6 • • NDi Guest
Siitä vaan ;). Soittelin piisin just monona eikä mitään suurempia ylläreitä kuulunut :P.

Melkein voisi itsekin paikalle huomena ilmaantua mutta eilien futispeli rusikoi jalan aika kävelemättömään kuntoon.
Avatar
#7 • • thomas Guest

Siitä vaan ;). Soittelin piisin just monona eikä mitään suurempia ylläreitä kuulunut :P.

Melkein voisi itsekin paikalle huomena ilmaantua mutta eilien futispeli rusikoi jalan aika kävelemättömään kuntoon.



no tule ainakin morjestamaan !