Introvert - Lemon Days / Times We Live In [NV014]

7 posts, 1 page, 1,065 views

Avatar
#1 • • introvert Guest
lemon_days_promo.jpg

Tuollainen julkaisu tulossa multa tän kuun loppupuolella Orlando Voornin legendaarisella Nightvision lafkalla. Formaatit on 12" ja mp3. Julkaisu on samalla sinkkulohkaisu mun samalla lafkalla tulevalta Inner Horizons pitkäsoitolta josta tuo biisi "Times We Live In" on poimittu. Siitä lisää sen julkaisun lähestyessä. Mun saundi on idm ja tekno vaikutteista musiikkia. Chymera tarjoaa diipin tech-house näkemyksen nimikkoraidasta.

Tracklist:
A Puoli:
Lemon Days

B Puoli:
Times We Live In
Times We Live In (Chymera remix)

Mun tiedot on myspacessa kuten myös biisi Lemon Days on siellä kuultavissa: http://myspace.com/introvert001

Koitan hoitaa klipit kaikista kohta ja linkkejä kauppoihin sitä mukaa kun levyä alkaa olla saatavilla.

- Jukka
Avatar
#2 • • hepu Guest
On odoteltu :)

Täys tuki ylle täältä!
Avatar
#3 • • drS Guest
täytyy kyllä todeta että jäbällä ois monta huomattavasti hienompaakin biisiä joita näkisi mielellään julkaisuissa ;) vaan eipä nääkään tod huonoja ole, hyvä vaan että suomessakin tehää jotain muutaki ku saksaa.
Avatar
#4 • • introvert Guest

täytyy kyllä todeta että jäbällä ois monta huomattavasti hienompaakin biisiä joita näkisi mielellään julkaisuissa ;) vaan eipä nääkään tod huonoja ole, hyvä vaan että suomessakin tehää jotain muutaki ku saksaa.



Heh. Samanlainen kommentointi viime julkasusta. Jätkä toistaa ihtiään. :D Mut joo, kyl ne muutkin sun suosikit on näillä näkymin ulos tulossa parilla labelilla. :)

Kiitos supportista teille!

Levy prässissä, ja kohta ulkona..
Avatar
#6 • • roisto ratissa Guest
meitsiki toistaa ihtiäni: hyvältä soundaa =)