4 kuukautta ehdin tehdä intensiivisesti töitä
tuolla ohjelmalla, ongelmia on ollut jatkuvasti, mut eteenpäi ollaa tapeltu kun ei muutakaan ole.
Eilen sit kävi niin et ku alotin midittää pianoraitojen päälle
Muita soittimia, niin alkoi soittamaan myös ne piano-osuudet sil soittimel joka oli kulloinkin aktiivisena!Wtf?
Muutenki joutunu pihistää työkaluista, kun eivät toimi tolla ohjelmalla, nyt menee jo aika hankalaks, jos jokanen luonnoksen osanenki täytyy eka exportata audioks, jotta Cubase ei vaihda omin päin instrumenttia....
Oon huono ilmaisee tätä petttymystä mikä on päällä...mä sit
exporttasin kaiken mahdollisen mitä oon saanut valmiiksi(parikymmentä biisiä plus kymmeniä pitkiiä luonnoksia), ja asensin koko ohjelman uudestaan.
Sama ongelma siellä oli edelleen, uudelleen asennuksenki jälkeen...
Mulla on windows vista home prem, joulukuussa ostettu.
Melkee ihan sama vaika ois toi ohjelma paskana tai mitä vaan, mutku se mikä selvis tänää ku olin saanu kaikki biisit exportattua, hajotti mut kokonaan:
Joka ainoa biisi, biisinpätkä yms oli aivan toista kun miltä se kuulostaa ehjänä!
Nopea temponen rumpulaini oli nyt kompuroiva viululinja, synariffit muuttuneina hitaiks satunnaisiks bassoääniks, laulu pätkien, yksityiskohdat ja pikkukikat aivan jotain muuta joka ei sovi rytmiin...toisin sanoen kovalla työllä saavutetusta äänimaisemien kauneudesta on tullut täyttä epämääräistä noisepaskaa, jotai ei pystyis kuunnella psykopaattikaan! =((
Kiitos ton Cubase-ohjelman..
Mulla ei siis ole missään ehjiä exportattuja otoksia mun biiseistä, mulla oli kaikki Cubase-project muodossa, eli yhtäkkiä Cubase päätti heittää rumpujen tilalle viulua ja synalainien tilalel jotain v**tun klassista kitaraa....ei voi olla totta!!
Tavallaan sitä toivoo, et jollain on tähänki asiaan joku kikka tiedossa, et mikä tota ohjelmaa vaivaa.., samalla, kun tuntuu et itsari on ainoo vaihtoehto et saa tän tuskan pois....kun ajattelee, mitä kaikkea 4 kuukaudessa ehtii saada aikaan...ja parin tonnin musakamat ostettu aivan turhaan...saatikka jos nyt joutuu johonkin logicciin vaihtamaan, joka tietää kolmen tonnin paukkua vähintään...meni kesäsuunnitelmat saman tien vituiks.
Pahoittelut loppuun, et täs viestis ei oo varmaan mitään järkeä eikä järjestelmällisyyttä, en vaa pysty nyt mihinkään järkevään ilmaisuun täs mielentilassa *dd*