Kitsu - FON Vol. 1-5 [Psybient]

15 posts, 1 page, 2,112 views

Avatar
#1 • • Edited Kitsunegari Guest
8756_Kitsu__Frequencies_Of_Narcan_vol1_1.jpg


tracklist

1. Global Communications (Intro) + Suspended Memories - The Sky Opens
2. Pete Namlook & Bill Laswell - The Old World
3. Bluetech - Worthy
4. Shpongle - Flute Fruit
5. Aes Dana - Aftermanth
6. Bluetech - A Garland Of Stars
7. Ooze - Wath's Up
8. Nada - Raja Mati
9. H.U.V.A Network - Indigo Room
10. Aes Dana - Natti Natti
11. Nada - Earthgarden
12. Hydra - Zooplankton
13. Tripswitch - Silver
14. Astrix And Lior Miller - Rhythmos

http://klubitus.org/musiikki.php?id=4912
Avatar
#2 • • Kitsunegari Guest
Kitsu - Frequencies Of Narcan Vol. 2

2002165686048430803_rs.jpg

192kbps
66 min


tracklist

1. Solar Quest - The Belle Of Atlantis
2. CBL - MOS 6581
3. Shulman - The Unexpected Visitor
4. Entheogenic - Aranyanyara
5. Entheogenic - Pagan Dream Machine
6. Lemongrass - Journey To A Star
7. CBL - Epicentre (Second Movement)
8. Promotheus - Sweet Tooth
9. Ott - Splitting An Atom
10. Shulman - First Came The Stars


http://klubitus.org/musiikki.php?id=4978
Avatar
#3 • • SamiK Guest
Nyt oli kyllä liian PSY mulle =(
Avatar
#4 • • Kitsunegari Guest
Ai ny nyki yli vai..?
Sit voi olla et tämäki menee ehkä hitusen liian psy vaikutteiseksi..

Kitsu_-_Frequencies_Of_Narcan_Vol_3.jpg

192kbps
64min

tracklist

1. Aes Dana - Aftermath 05
2. Sounds From The Ground - Stampede
3. Aes Dana - POnset Data
4. CBL - Photosynthesis
5. H.U.V.A Network - Distances
6. Psysex - Come In Peace
7. H.U.V.A Network - Synetric Lifes
8. CBL - Tensor
9. Tranquility Bass - Mya Yadana
10. Nada - Manakhana
11. Alien Sopa Opera - Humaneros

Frequencies Of Narcan Vol. 3
Avatar
#5 • • 8989 Guest
Volume 1 on kuuntelussa ja tykittää ihan saakelin kovaa!! Taattua Kitsu laatua tyylistä riippumatta. Ihan loistavaa shittiä!! Täältä Kiinastakin löytyy nyt muutama paikallinen fani! Kaverit sanoo tuossa JIA YOU eli keep up the good work!!
Avatar
#6 • • Kitsunegari Guest

Volume 1 on kuuntelussa ja tykittää ihan saakelin kovaa!! Taattua Kitsu laatua tyylistä riippumatta. Ihan loistavaa shittiä!! Täältä Kiinastakin löytyy nyt muutama paikallinen fani! Kaverit sanoo tuossa JIA YOU eli keep up the good work!!



:) kiva kuulla et iskostuu jopa sinne asti! :D
Avatar
#7 • • Edited Kitsunegari Guest
Kitsu%20-%20Frequencies%20Of%20Narcan%20Vol.%204.jpg

192kbps
70min
tracklist

1. Gargoyles - Spacebaby
2. Shulman - OMG
3. Aes Dana - Dew
4. Mantra Man - Shivai
5. El LCD - Snö På Hissingen (CBL Carbonator Rmx)
6. Omnimotion - Love Song
7. Entheogenic - Sideways
8. Spacefish - Aerospace
9. The Egg - Lost At Sea
10. Omnimotion - Sunbath Dub
11. Shulman feat Lee Triffon
12. Shpongle - Behind Closed Eyelids



Frequencies Of Narcan Vol. 4
Avatar
#8 • • Kitsunegari Guest
Frequencies%20Of%20Narcan%20Vol.%205.jpg

192kbps
ambient, chill, psy

tracklist

1. Alien Sopa Opera - Sheesha Song
2. Shulman - Retroscape
3. CBL - Cryning
4. Ott - Smoked Glass & Chrome
5. Shulman - Small Grey Creatures
6. Vibrasphere - Manzanilla
7. Vibrasphere - Northern Sunsets
8. Entheogenic - Spaced (Shulman Remix)
9. Bluetech & Shulman - Midnight Bloom1
10. H.U.V.A Network - Moon Town
11. CBL - Proton/Electron


Frequencies Of Narcan Vol. 5
Avatar
#9 • • Scorpius Guest
Kyllä on semmossii nimiä että pyörii sukat jalassa jo biisilistoja tuijottamalla. Kaikki maistui, mutta setit 3 ja 5 olivat ehottomasti parhaimpia.

Jatka hyvää työtä!

P.S. Seteillesi ominainen pätkiminen on tullut takaisin. Eli siis miksaat vissiin koneella jollain softalla joka muuttaa biisin nopeutta pitchaamatta. Tämä aiheuttaa juuri tuon pätkimisen. Kokeile jotain muuta softaa tai sitten käytä sitä perinteistä pitchausta.

Nyt oli kyllä liian PSY mulle =(



Älä selitä. Mä en ees huomannut et tää on jotenkin psykamaa, muutaku vasta viimoisissa seteissä. IMO tämä ei ole psybient (itseasiassa en oo koskaan kuullu koko sanaa), vaan mulla nää on ihan chillilokerossa

:cool:
Avatar
#10 • • Kitsunegari Guest

Kyllä on semmossii nimiä että pyörii sukat jalassa jo biisilistoja tuijottamalla. Kaikki maistui, mutta setit 3 ja 5 olivat ehottomasti parhaimpia.

Jatka hyvää työtä!

P.S. Seteillesi ominainen pätkiminen on tullut takaisin. Eli siis miksaat vissiin koneella jollain softalla joka muuttaa biisin nopeutta pitchaamatta. Tämä aiheuttaa juuri tuon pätkimisen. Kokeile jotain muuta softaa tai sitten käytä sitä perinteistä pitchausta.

Nyt oli kyllä liian PSY mulle =(



Älä selitä. Mä en ees huomannut et tää on jotenkin psykamaa, muutaku vasta viimoisissa seteissä. IMO tämä ei ole psybient (itseasiassa en oo koskaan kuullu koko sanaa), vaan mulla nää on ihan chillilokerossa

:cool:



Jees..kiva kuulla palautteesta! :)

Jooh..toi pätkiminen johtuu siitä et soon tehty vanhalla koneella ja softalla..siis nää setit on tullu tehtyä jo joskus tuos keväällä mut ny niitä pikkuhiljaa vasta niinku pistin julki! :)

psykedeelistä ambientti/chilloutti = psybient
tai jtain! ;)
eli käytännössä ihan chillikamaa! :D

ehkä viel täs joskus tekaisen lisää tätä sarjaa mut nyt toistaiseksi jätän väliin ja pusken täs jossain vaihees ihan peruschillikamaa ulos! :)
Avatar
#11 • • SamiK Guest



Älä selitä. Mä en ees huomannut et tää on jotenkin psykamaa, muutaku vasta viimoisissa seteissä. IMO tämä ei ole psybient (itseasiassa en oo koskaan kuullu koko sanaa), vaan mulla nää on ihan chillilokerossa

:cool:



Katsos kun mä oon vasta astumassa toho PSY alueelle =) Ni tuoki oli aika rankkaa menoa. Mitehä lie on tän uusimman kohdalla sitte. Pitääki tarkastaa.
Avatar
#12 • • SamiK Guest
Nonii, kokeiltu on mut ei vaan toimi jotennii. Tekniikasta yms en osaa sanoa mitään
Avatar
#13 • • Painkiller Guest
Suurimmaks osaks oikein pätevää matskua (varsinkin alkupään osat), tulee mieleen mm. Indigon chillout-sarja.. intia-voksut ja överihuilut tulee kyllä skipattua, mutta mutta.. kiitosta näistä!

Ps. kun tässä samassa topicissa on monia saman sarjan miksauksia, nii kannattaisko pistää otsikkoon esim vol 1-x johon päivittää samalla uusinta osaa lisäillessä..
Avatar
#14 • • Kitsunegari Guest
SamiK...no jos ei toimi ni sit se ei toimi! :DD eipä sille sit mitn mahda! ;)


Painkiller...Ollos hyvä! :) Ja kiitos palautteest!

niin ja voisha tuon otsikon vaikka korjatakki! :D
Avatar
#15 • • yehaT Guest
Ihan kiwaa mutta huomaa taas kyllä että on MixMeisteri tms siellä kun vokaalit sekä akustisemmat äänet menee trtitititiutu vaikka ääni oikeasti pitäisi olla yhtenäisenä eikä pätkittynä. Selvä esimerkki esm Frequencies Of Narcan Vol. 5 32m55s. Jos ei biittimiksaa niin kantsii laittaa alkup nopeudella biisi ja ottaa ne slicet pois.

Uudempiin versioihin on laitettu joku "turntable mode" mikä pitäisi helpottaa hieman tätä. Toinen ehdotus foorumeilla on "Go to Options, Playlist and set it to "Automatic"." Tosin en tiiä mitä tää jälkimmäinen tekee.

Käsittääkseni jos haluaa laatua niin tarvii koittaa jotain näistä riippuen vähän mitä on tekemässä: Pitch 'n Time, Radius, Melodyne, Time Factory. Toinen mahis on pistää MixMeisteristä "original tempo" markkeri, en tiiä kuinka tapahtuu.