CRC - Influence Device 001 (Electro/IDM)

37 posts, 2 pages, 4,824 views

Avatar
#21 • • Forehard Guest
ihme mutustelua taas. Meikäst kyllä Miksun yks parhaimmist vedoist ikin. Eikä maailman kaikkien raitojen tarvi eikä edes pidä olla mitään "katto auki" matskuu. Leppostelu on ihan oma lajinsa.

ja sit biisiin

Rummut on poikaa. padit/roippeet tyttöilyä = seksiä. Lisää toki pituutta ja seksiä niin kyllä siitä orkut irtoo kotikuuntelussakin viel. maiskis
Avatar
#22 • • _U Guest

ihme mutustelua taas.



Höpö höpö. Joku diggaa, joku ei. Ei siinä sen kummempaa. Näinhän se menee kaikkialla.
Avatar
#23 • • Forehard Guest

ihme mutustelua taas.



Höpö höpö. Joku diggaa, joku ei. Ei siinä sen kummempaa. Näinhän se menee kaikkialla.



no toi vasta turhaa olikin sillä mä kerroin vain mielipiteeni ;)
Avatar
#24 • • _U Guest

ihme mutustelua taas.



Höpö höpö. Joku diggaa, joku ei. Ei siinä sen kummempaa. Näinhän se menee kaikkialla.



no toi vasta turhaa olikin sillä mä kerroin vain mielipiteeni ;)



Nimenomaan. :) Ja tästähän usein on kyse; me väitellään täällä ja muuallakin täysin turhista asioista, jotka eivät liity biisiin millään tavalla. Egojen taistelua. Turhaa touhua. :)

off-topic. Cowabunga!
Avatar
#25 • • ipe Guest
No ompas täällä väännetty peistä. Mun mielestä tää on todella hieno kappale. Ei maailman omaperäisin mutta varsin pätevää 'nojatuoliteknoa' jos sellaista termiä saa enää 2000-luvulla käyttää. Tulee kyllä Artificial Intelligencet ja vanhan GPR-labelin tuotanto mieleen kivasti. Soundien kuulostamisesta siltä tai tältä en kyllä osaa sanoa vittuakaan kun en ole musantekijä, mutta 20 vuotta elektronista musiikkia kuunnelleena voin ainoastaan ihmetellä miksi tämä biisi jakaa mielipiteet näinkin selvästi...
Avatar
#26 • • Needless Guest
Totta on että tämä tarvitsee vielä jotain lisäponnistusta tullakseen täyteen mittaansa mutta mun mielestä tämä on jo tällaisenaan 80% eri maata teknon saralla verrattuna kaiken maailman helppoon (pitäis toi sana varmaan laittaa kehyksiin) teknoon. Niin kuin ipekin tossa jo kehui et saundeista ei puhuta, koska itse olen jumalaton puurokorva.. mutta se tunne mitä tämä träkki tuo on se mikä ratkaisee + et haikat on ihanat <3 Jäin kumminkin odottamaan loppukliimaksia joka veisi täyten sytämmen.
Avatar
#27 • • borg nagar Guest
Kyllähän tämän täytyy olla jotenkin erinomainen kappale, jos noin vahvoja mielipiteitä herättää suuntaan jos toiseen.

Muistan itse kun kuulin tämän ensimmäisen kerran. Tuo casiopiano heti sulatti mun sydämen ja uhkasin samplata sen ja käyttää omassa biisissä ;) Sitten nuo otaksutusti mono/poly portamentopädit! Moisia pädejä harvemmin pääsee todistamaan. Ja saundithan tässä on aivan täydelliset, ei kannata noiden markan tränsejätkien kommenteista välittää ollenkaan. Muuntimet ja EQ:t... naurettavaa.

Tämä on olemukseltaan introbiisi - ei lähde kovasti koskaan, mutta säilyttää silti mielenkiinnon ja jättää mahtavan tilan seuraavan kappaleen aloitukselle. Toisaalta nykypäivän biisi per puoli 12"-formaatilla käyttöä ei välttämättä ole. Mutta esim. pitkän CD:n tapauksessa toimisi.

Ajattelen iltaista kävelyreissua, maa on märkä ja katuvalot heijastuvat asfaltista. Ihmisiä ei näy ja aika tuntuu pysähtyneen.
Avatar
#28 • • MikkiHiiri Guest

Ja saundithan tässä on aivan täydelliset, ei kannata noiden markan tränsejätkien kommenteista välittää ollenkaan. Muuntimet ja EQ:t... naurettavaa.



Ennenku vittuilet lisää, niin sanon, että sun biisit o kuulostanu soundillisesti paljon paremmilta, kuin tämä. Oon jopa digannu niistä. Ja crc:llä on ollu aiemmin hyviä lauluja. Ja disclaimerina sanon vielä, että äärimmäisen harvoin mikään biisi enää tällä osastolla nappaa, joten jos jaksan edes vittuilla (lue: kuunnella biisin loppuun), niin silloin biisi on parempi, kun 99,99999% kaikesta elektronisesta tanssimusasta, mitä tänä päivänä tehdään
Cutoff

Posts: 14

#29 • • Cutoff
Ei se mun suosikki näistä electroista, mutta hyvä silti. Mun mielestä toi biitti ois toiminu paremmin ei-noin toiselle ja neljännelle menevällä snarella. Biitti ois voinut olla kierompi. Sama huomio closed ja open hihat hommasta. Enemmän varioiden olisi saanut enemmän groovea. Jäin myös kaipaamaan kunnon bassolinjaa.
Soundit kondiksessa kyllä. Toi ujeltava padi/lead olis mielestäni voinut olla vähän enemmän taustalla tai jotenkin tasaisemmin, koska ainakin näin luureilla kuunnellessa se välistä pomppi hieman naamalle, mut ei pahasti.

Hyvä muttei paras. Varma alastulo.
Avatar
#30 • • borg nagar Guest


Ennenku vittuilet lisää, niin sanon, että sun biisit o kuulostanu soundillisesti paljon paremmilta, kuin tämä. Oon jopa digannu niistä. Ja crc:llä on ollu aiemmin hyviä lauluja. Ja disclaimerina sanon vielä, että äärimmäisen harvoin mikään biisi enää tällä osastolla nappaa, joten jos jaksan edes vittuilla (lue: kuunnella biisin loppuun), niin silloin biisi on parempi, kun 99,99999% kaikesta elektronisesta tanssimusasta, mitä tänä päivänä tehdään



Hyvä juttu! Sun pitää liittää tuo disclaimeri signatureen ;)
Pahoitteluni vittuiluista.

Tän biisin hienoin juttu on se, että tässä on tunnelmaa.

Ja nyt vasta bongasin tuon lopun samplen! Upeaa! Olis pitäny tajuta tuosta nimestä kyllä jo kuunnella sillä korvalla.

On muuten aika paljon sanottu, että mulla on paremmat saundit ku tässä biisissä. Kiitos paljon. Tää nimittäin toimii mulle kokoajan enemmän.
Avatar
#31 • • MikkiHiiri Guest

Hyvä juttu! Sun pitää liittää tuo disclaimeri signatureen ;)
Pahoitteluni vittuiluista.

Tän biisin hienoin juttu on se, että tässä on tunnelmaa.

Ja nyt vasta bongasin tuon lopun samplen! Upeaa! Olis pitäny tajuta tuosta nimestä kyllä jo kuunnella sillä korvalla.

On muuten aika paljon sanottu, että mulla on paremmat saundit ku tässä biisissä. Kiitos paljon. Tää nimittäin toimii mulle kokoajan enemmän.



Heheh nou prob :)
Pakko myöntää, että ulosantini on tässä foorumissa usein tahallaan melko provosoivaa ja sarkastista, kuten taitaa olla vähän jokaisella pidemmän linjan käyttäjällä
:excellent: Pitää varmaan tsekata tämäkin biisi uusiks ja katsoa jos toimisi paremmin toisella kuuntelukerralla. :)
Avatar
#32 • • crc Guest
kylläpäs on viikonlopun aikana tullu tekstiä.. hyvä että jakaa mielipiteitä. mitä nyt puolustukseksi soundeista voi sanoa niin oon tarkotuksella hakenut tähän melko lo-fi henkeä. ite soundilähteetkin toki ovat pääasiallisesti sitä osastoa ettei niistä mitään hifiä sais vaikka haluais. tää on mun ensimmäinen kokeilu elektron saralla.. pistin kaks muuta biisiä samasta "projektikansiosta" jakoon tänne samalle demo-osastolle..

ps. akille plussa samplebongauksesta. ei ihan helppo bongaus välttämättä nykypäivänä :)
Avatar
#33 • • borg nagar Guest


ps. akille plussa samplebongauksesta. ei ihan helppo bongaus välttämättä nykypäivänä :)



Tuo on niin syvällä tajunnassa tuo saundi, että ihmettelen miten en oo aikasemmin huomannu sitä.
Avatar
#34 • • roisto ratissa Guest


:excellent: Pitää varmaan tsekata tämäkin biisi uusiks ja katsoa jos toimisi paremmin toisella kuuntelukerralla. :)



eiku kato kunnon provomies antaa vinkkejä miksauksesta kuuntelematta edes koko kappaletta! ;)


tää on mun ensimmäinen kokeilu elektron saralla.. pistin kaks muuta biisiä samasta "projektikansiosta" jakoon tänne samalle demo-osastolle..



oikein hyvänlainen kokeilu sinulta, toivottavasti saamme kuulla jatkossa lisää!
Avatar
#35 • • jUSSi Guest
Hyvää paskaa. Eri hyvää paskaa. Siis aivan loistopaskaa!

Ostaisin!
Avatar
#37 • • roisto ratissa Guest

otettu pois... kaupoissa joskus!



allright!!!