ja sit biisiin
Rummut on poikaa. padit/roippeet tyttöilyä = seksiä. Lisää toki pituutta ja seksiä niin kyllä siitä orkut irtoo kotikuuntelussakin viel. maiskis
37 posts, 2 pages, 5,037 views
ihme mutustelua taas.
ihme mutustelua taas.
Höpö höpö. Joku diggaa, joku ei. Ei siinä sen kummempaa. Näinhän se menee kaikkialla.
ihme mutustelua taas.
Höpö höpö. Joku diggaa, joku ei. Ei siinä sen kummempaa. Näinhän se menee kaikkialla.
no toi vasta turhaa olikin sillä mä kerroin vain mielipiteeni ;)
Ja saundithan tässä on aivan täydelliset, ei kannata noiden markan tränsejätkien kommenteista välittää ollenkaan. Muuntimet ja EQ:t... naurettavaa.
Ennenku vittuilet lisää, niin sanon, että sun biisit o kuulostanu soundillisesti paljon paremmilta, kuin tämä. Oon jopa digannu niistä. Ja crc:llä on ollu aiemmin hyviä lauluja. Ja disclaimerina sanon vielä, että äärimmäisen harvoin mikään biisi enää tällä osastolla nappaa, joten jos jaksan edes vittuilla (lue: kuunnella biisin loppuun), niin silloin biisi on parempi, kun 99,99999% kaikesta elektronisesta tanssimusasta, mitä tänä päivänä tehdään
Hyvä juttu! Sun pitää liittää tuo disclaimeri signatureen ;)
Pahoitteluni vittuiluista.
Tän biisin hienoin juttu on se, että tässä on tunnelmaa.
Ja nyt vasta bongasin tuon lopun samplen! Upeaa! Olis pitäny tajuta tuosta nimestä kyllä jo kuunnella sillä korvalla.
On muuten aika paljon sanottu, että mulla on paremmat saundit ku tässä biisissä. Kiitos paljon. Tää nimittäin toimii mulle kokoajan enemmän.
ps. akille plussa samplebongauksesta. ei ihan helppo bongaus välttämättä nykypäivänä :)
:excellent: Pitää varmaan tsekata tämäkin biisi uusiks ja katsoa jos toimisi paremmin toisella kuuntelukerralla. :)
tää on mun ensimmäinen kokeilu elektron saralla.. pistin kaks muuta biisiä samasta "projektikansiosta" jakoon tänne samalle demo-osastolle..
otettu pois... kaupoissa joskus!