Disclaimer

52 posts, 3 pages, 8,248 views

Avatar
#21 • • Edited roisto ratissa Guest
eäh. mä kaipaan sellasta vanhaa kunnon foorumivääntöä, lupituksella ym. miksereissä ensimmäiset 8 vastausta on kaksitavuisia, no thanks. myspace on joo, mut mä tykkään keskustella. ehkä sellanen sticky tossa alussa olis vaan ihan paska, hyväksytään tuomio.
Avatar
#22 • • Edited roisto ratissa Guest

Roisto ei ole tainut seurata plattarin demo-osastoa viimeaikoina. Tänne tulee ehkä yks postaus parissa viikossa joten aika kuollutta nykyään.



höpöhöpö, kun mä postaan joka päivä niin tulee monta viikossa :happyroll:

jeah, elvytetään plattaria.

edit: kännipostaus poistettu
Avatar
#23 • • roisto ratissa Guest
OK, mä ehkä juuri ja juuri pystyn elämään ilman stickyäni. Unohtakaa :)
Avatar
#24 • • _U Guest


oikeastaan mun missio ei ole pelastaa plattaria luonnolliselta kuolemalta, sen sijaan haluan kartoittaa näitä foorumeita missä mennään, millasta porukkaa on vielä mukana, ja mitä ylipäätänsä demo-osaston päässä liikkuu tällä hetkellä. uusia parempia teknofoorumeita ei ole jostain syystä tullut ja niinkuin totesit täällä on ollut vähän hiljaista, sellasta se välillä on. mihin se jengi on kadonnut? ei varmaan mihinkään, keskustelua vaan on ollut niin vähän että osa porukasta on yksinkertaisesti kyllästynyt.. anyway, en usko että tällä hetkellä on parempaa paikkaa jauhaa. tää saa kelvata nyt sitten tällä hetkellä.

mun ehdotus onkin että odotellaan tuota maihinnousu.netin avautumista ja otetaan sieltä sitten teknoporukan voimin haltuun sellanen slaissi kun tarvetta on. muusikoiden.netin osalta konemusaporukka jäi johonkin puolitankoon roikkumaan, en tiedä vierastivatko rokkarit teknoporukkaa vai päinvastoin, lukuunottamatta ostomyynti-palstaa ei paljon konemuusikot ole suutansa avanneet. siellä on joku tanssimusiikki-keskustelu ja elektroakustinen jne. joissa on ihan pimeet kuviot :) ..niin plattari on edelleen ainoa teknofoorumi suomessa, klubitukset findancet ja muut mikserinetit saa mun puolesta jäädä omaan arvoonsa.

jos jollekin on jäänyt vielä pimentoon mikä on maihinnousu.net niin se on muusikoiden.net "kylkeen" ihan piakkoin avattava demofoorumi, ja jonka johtotasolta on luvattu antaa supporttia plattari/teknoporukalle, moden oikeudet omaan elektronisen musiikin puolen pyörittämiseen jne. jos jotakuta kiinnostaa tietää enemmän niin laittakaa privaa tulemaan, plattarijengi on enemmän kuin tervetullutta mukaan. muusikoiden.netillä on aivan järjetön käyttäjäkunta +80 000 koostuu rokkareista/jazzareista/klassinen/humppa mutta teknoskene loistaa poissaolollaan.

eroja tulee olemaan mikseriin verrattuna, mutta niistä en varmasti saa puhua julkisesti sen enempää ..siihen asti, elvytetään plattaria.



Voi p*rse. Toivottavasti et ole itse mukana tossa jengissä, koska muuten tää ketju saa täysin halveksittavan merkityksen; äijä mainostaa muiden tunteiden kustannuksella jotain uutta ja ihqua foorumia yms. Ja toivottavasti et nyt oikeasti ole avannut tätä ketjua puhuaksesi tollaista läpinäkyvää mainosschaissea tyyliin ostosvi*untv.

Huh, en olis susta uskonut.
Avatar
#25 • • Edited roisto ratissa Guest
ie vittu nyt tuli postattua paskaa. don't get me wrong :laugh:
Avatar
#26 • • roisto ratissa Guest
mut tää lähti nyt ihan väärään suuntaan ja mopo karkas käsistä, mitä plattarilla demottamiseen tuliee niin.. homma toimii ja hyvä niin. jatketaan, mä keskityn sit jossain muualla luomaan jotain uutta.
Avatar
#27 • • Superflyer Guest
Melko loller kamaa toi maihinnousu.demi.net.taimikänytolikaan... Enpä oo koskaan aiemmin nähnykkään, että joku onnistuu hijackaamaan oman alkuperäisen keskusteluketjun omalla mainoksella :D
Avatar
#28 • • roisto ratissa Guest
hyvä jos nauratti :excellent: olin kylläkin ihan tosissani että tää on siisti juttu. pointti vaan katos johonkin, tai ei tullut perille.. unohtakaa
Avatar
#29 • • khatt Guest

jeah..

muodollisuuden vuoksi, tos demobiisi:
http://www.yousendit.com/transfer.php?action=check_download&ufid=85F78CD80B9AF33F&key=467f2b66a814860285edb8a2ad92845305a255af



Täs on todella ärsyttävä kahden markan reverbi ja lisäksi aivan paska equ. Reasonissa kun on tunnetusti paska soundi. Lisäksi mun 15,000 e monitorikaiuttimilla täs kuuluu ärsyttävä piikki 24kHz kohdalla, oikein silmiin koski kun mittasin oskilloskoopilla.

Jos nyt vakavasti puhutaan, niin muutamille tyypeille vaikuttais olevan tärkeämpää esitellä omaa tietämystään audioalasta (postaamatta yhtään omaa biisiä) kuin kommentoida itse tuotosta. Mutta kun Plattari on niinkin kuollut kuin on, se on oikeastaan aivan sama. Ei siellä Klubituksellakaan saa kommentteja, ellei tee kiksupolkkaa.

Ja tietysti lapsellisin kommentti minkä voi antaa pyydettyään ensin palautetta on "tee itse parempi" tai "sinähän sen tiedätkin, ammattilaishomo". Tuo kertoo vain siitä että tekijä ei kykene ottamaan vastaan mitään muuta palautetta kuin jeesmies-ylistystä.
Avatar
#30 • • Roz Guest
Mun mielestä demo trackseistä on saanut usein tosi hyödyllistä palautetta.Nykyään tosin ketään ei tunnu enää kovasti kiinnostavan antaa oikein minkäänlaista kommenttia, mikä on harmi. Minä kyllä ottaisin mieluusti vastaan biiseistäni ihan kaikenlaiset palautteet, oli ne sitten yhden tai viidentoista sanan mittaisia - negatiivisia tai positiivisia. Mielipiteitä vastaan minulla ei ole mitään, enkä oleta läheskään kaikkien pitävän siitä mitä esim. itse väännän. Liittyikö tämä kommentti mitenkään mihinkään, sitä en tiedä ;)
Avatar
#31 • • roisto ratissa Guest

Mun mielestä demo trackseistä on saanut usein tosi hyödyllistä palautetta.Nykyään tosin ketään ei tunnu enää kovasti kiinnostavan antaa oikein minkäänlaista kommenttia, mikä on harmi. Minä kyllä ottaisin mieluusti vastaan biiseistäni ihan kaikenlaiset palautteet, oli ne sitten yhden tai viidentoista sanan mittaisia - negatiivisia tai positiivisia. Mielipiteitä vastaan minulla ei ole mitään, enkä oleta läheskään kaikkien pitävän siitä mitä esim. itse väännän. Liittyikö tämä kommentti mitenkään mihinkään, sitä en tiedä ;)



no juurikin se että olisi mukava saada foorumi toimimaan hyödyllisesti kaikkien kannalta: meidän tekemään musiikkiin liittyen, ja tyylien hakemiseen, suomalaiseen teknoskeneen vrt. muut skenet. ylipäätänsä yhteisöllistä toimintaa joka perustuu ennen kaikkea avoimeen keskusteluun meidän ajasta ja paikasta ja meidän kulttuurista ja meidän SISÄLLÖSTÄ. ensimmäisenä askeleena pitäis saada foorumille pelisäännöt kritiikistä ja selventää koko foorumin toiminnallista ideaa. tää on ihan perusjuttua musiikissa kuin musiikissa, tajuta mitä on kritiikki ja mihin se tähtää.. oikeastaan tää plattari toimii muuten aivan hyvin mutta monikaan ei tiedä miten täällä musiikkia tulisi demottaa ja minkä takia.

nyt kun laittaa biisin jakoon ei päästä asiasta kolmanteen, vaan aletaan välittömästi vertaamaan ja mittaamaan konvertterien tekniikkaa, väärin kategoriotuja genremääritelmiä ja yksittäisten käyttäjien egoa. välillä jopa syytellään hakuammunnasta tyylien suhteen, jep jep.. kyllä te tän tajuatte, tää demofoorumi on mitä on.. ja olen sitä mieltä että syypäänä eivät ole yksittäiset käyttäjät vaan yleinen tietämättömyys ja ymmärtämättömyys.

mut niinkuin tuossa aiemmin tuli jo selväksi, yleinen mielipide on että tämä: foorumi toimii oikein hyvin ja on aina toiminutkin ;) olen täysin samaa mieltä. liian myöhäistä ja liian radikaalia ryhtyä muuttamaan jotain mikä on jo valmista. jotain muuta sitten jossain muualla.

Rozin kommentti liittyi täydellisesti siihen mitä ajan takaa - minunkin mielestä se on harmi.

keep on.
Avatar
#32 • • _U Guest
Huomaatteko, että roiston idea alkaa toimimaan? Hän nosti kissan pöydälle ja enpä oikeasti muista, milloin olisi ollut näin aktiivista touhua demo tracks-osastolla. Nostan hattua, roisto ratissa. :)

Kritiikin tulee kohdistua biisiin, ei olla henkilökohtaista tilitystä jonkun nimerkistä tai henkilöstä nimimerkin takana. Db-ilmiö oli aika suolesta, koska se oli jo henkilökohtaista jahtia db:tä kohtaan.

Jokaisella meistä on oma maku ja palautteen ei tulisi heilauttaa artistia. Itse en menisi aloittelijalle laukomaan samaa kuin mitä lauon "prou"-jengille. Ja mua ei ole koskaan haitannut tippaakaan, jos jengi ei diggaa. Kaikkia ei voi eikä tarvitse miellyttää.

Anyway, cowabunga!
Avatar
#33 • • sonni Guest

mut tää lähti nyt ihan väärään suuntaan ja mopo karkas käsistä


stop the press :)
Avatar
#34 • • kosmo Guest
Tuomas, mä luulen että kaikki alkais toteuttaa sun disclaimeria välittömästi
jos laitat vaikka Death Before Discon linjoille ! ;)
Avatar
#35 • • roisto ratissa Guest

Tuomas, mä luulen että kaikki alkais toteuttaa sun disclaimeria välittömästi
jos laitat vaikka Death Before Discon linjoille ! ;)



pääasia että keskustelua ja elämää syntyy, sillä niin väliä hyväksyy joku mun ehdotuksia tai ei.
Avatar
#36 • • Timo Beast Guest

Tuomas, mä luulen että kaikki alkais toteuttaa sun disclaimeria välittömästi
jos laitat vaikka Death Before Discon linjoille ! ;)



Death Before Discou cou cou cou cou...

Onko siihen muuten saatu lopullista rakennetta kasaan roisto? Pistäs previä tulemaan.
Avatar
#37 • • Edited roisto ratissa Guest



Onko siihen muuten saatu lopullista rakennetta kasaan roisto? Pistäs previä tulemaan.



lopullinen rakenne, gimme a break. :D

edit: täl hetkellä ei ole tarvetta laittaa, sitten kun on niin voi taas laittaakin. mutta mutta, kyse ei nyt tosiaan ole meikän matskusta eikä liioin kenenkään muunkaan matskusta vaan ylipäätään keskustelun tasosta. vaikeetahan sitä on tälleen elvyttää mut yritetään nyt kuiteski.
Cutoff

Posts: 14

#38 • • Cutoff
Biisi linjoille tai stfu, oikeesti.
Avatar
#39 • • Timo Beast Guest
ei mitään biisejä linjoille, paskan jauhaminen on paljo hauskempaa.
Avatar
#40 • • roisto ratissa Guest

ei mitään biisejä linjoille, paskan jauhaminen on paljo hauskempaa.



mjooo, mielummin niin että jokaista linkkiä kohden on 25 replyä kuin että yks reply joka 25. linkki. demomixausten suhteen on vaikeempaa, niitä kun joutuu lataamaan ja kuuntelemaan niin pitkään ennen kuin voi antaa järkevää palautetta, mutta kuka tahansa vois antaa jotain kommenttia 5 sekunnin perusteella raidasta kuin raidasta, vaikka sit sanoa että "en jaksanu kuunnella 5 sec. pitempään" olis sekin parempi kuin että ei mitään.

mun mielestä keskustelua on pakko olla, ihan järjetöntä jos sitä ei ole.