52 posts, 3 pages, 8,322 views
Roisto ei ole tainut seurata plattarin demo-osastoa viimeaikoina. Tänne tulee ehkä yks postaus parissa viikossa joten aika kuollutta nykyään.
oikeastaan mun missio ei ole pelastaa plattaria luonnolliselta kuolemalta, sen sijaan haluan kartoittaa näitä foorumeita missä mennään, millasta porukkaa on vielä mukana, ja mitä ylipäätänsä demo-osaston päässä liikkuu tällä hetkellä. uusia parempia teknofoorumeita ei ole jostain syystä tullut ja niinkuin totesit täällä on ollut vähän hiljaista, sellasta se välillä on. mihin se jengi on kadonnut? ei varmaan mihinkään, keskustelua vaan on ollut niin vähän että osa porukasta on yksinkertaisesti kyllästynyt.. anyway, en usko että tällä hetkellä on parempaa paikkaa jauhaa. tää saa kelvata nyt sitten tällä hetkellä.
mun ehdotus onkin että odotellaan tuota maihinnousu.netin avautumista ja otetaan sieltä sitten teknoporukan voimin haltuun sellanen slaissi kun tarvetta on. muusikoiden.netin osalta konemusaporukka jäi johonkin puolitankoon roikkumaan, en tiedä vierastivatko rokkarit teknoporukkaa vai päinvastoin, lukuunottamatta ostomyynti-palstaa ei paljon konemuusikot ole suutansa avanneet. siellä on joku tanssimusiikki-keskustelu ja elektroakustinen jne. joissa on ihan pimeet kuviot :) ..niin plattari on edelleen ainoa teknofoorumi suomessa, klubitukset findancet ja muut mikserinetit saa mun puolesta jäädä omaan arvoonsa.
jos jollekin on jäänyt vielä pimentoon mikä on maihinnousu.net niin se on muusikoiden.net "kylkeen" ihan piakkoin avattava demofoorumi, ja jonka johtotasolta on luvattu antaa supporttia plattari/teknoporukalle, moden oikeudet omaan elektronisen musiikin puolen pyörittämiseen jne. jos jotakuta kiinnostaa tietää enemmän niin laittakaa privaa tulemaan, plattarijengi on enemmän kuin tervetullutta mukaan. muusikoiden.netillä on aivan järjetön käyttäjäkunta +80 000 koostuu rokkareista/jazzareista/klassinen/humppa mutta teknoskene loistaa poissaolollaan.
eroja tulee olemaan mikseriin verrattuna, mutta niistä en varmasti saa puhua julkisesti sen enempää ..siihen asti, elvytetään plattaria.
jeah..
muodollisuuden vuoksi, tos demobiisi:
http://www.yousendit.com/transfer.php?action=check_download&ufid=85F78CD80B9AF33F&key=467f2b66a814860285edb8a2ad92845305a255af
Mun mielestä demo trackseistä on saanut usein tosi hyödyllistä palautetta.Nykyään tosin ketään ei tunnu enää kovasti kiinnostavan antaa oikein minkäänlaista kommenttia, mikä on harmi. Minä kyllä ottaisin mieluusti vastaan biiseistäni ihan kaikenlaiset palautteet, oli ne sitten yhden tai viidentoista sanan mittaisia - negatiivisia tai positiivisia. Mielipiteitä vastaan minulla ei ole mitään, enkä oleta läheskään kaikkien pitävän siitä mitä esim. itse väännän. Liittyikö tämä kommentti mitenkään mihinkään, sitä en tiedä ;)
mut tää lähti nyt ihan väärään suuntaan ja mopo karkas käsistä
Tuomas, mä luulen että kaikki alkais toteuttaa sun disclaimeria välittömästi
jos laitat vaikka Death Before Discon linjoille ! ;)
Tuomas, mä luulen että kaikki alkais toteuttaa sun disclaimeria välittömästi
jos laitat vaikka Death Before Discon linjoille ! ;)
Onko siihen muuten saatu lopullista rakennetta kasaan roisto? Pistäs previä tulemaan.
ei mitään biisejä linjoille, paskan jauhaminen on paljo hauskempaa.